Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Internet

Koje sve elemente treba imati web platforma s ponudom smještaja?

smještaj za radnike

Kako izgraditi kvalitetnu web stranicu s ponudom smještaja? Koji su važni elementi web stranice koja nudi smještaj? Što sve moderni korisnici očekuju od web stranice s ponudom smještaja?

Smještaj je danas u Hrvatskoj vrlo tražena “roba”. Korisnici vrlo teško pronalaze adekvatne stanove, kuće ili apartmane, unatoč tome što ponuda iz mjeseca u mjesec raste. Ako imate plan iznajmiti vlastitu kuću, stan ili apartman – ovo je članak za vas.

Naime, u nastavku ćemo vam predstaviti nekoliko važnih detalja koji uvelike utječu na odluku kupca o kupnji ili najmu stana, kuće ili apartmana. Također, predstavit ćemo vam nekoliko modernih elemenata koje bi trebala sadržavati digitalna ponuda smještaja.



Mnoštvo platformi, no malo fokusa na ciljane korisnike

Na hrvatskom i regionalnom tržištu dostupne su mnogobrojne platforme za ponudu smještaja. Bilo da se radi o ponudi smještaja za dugoročni najam, ponudi smještaja za turiste ili primjerice ponudi smještaja za radnike – platformi za oglašavanje takvog smještaja ima zaista puno.

No, u moru tih raznovrsnih platformi – teško je pronaći neku od platformi koja pogađa direktno ciljane korisnike. Jedan od pozitivnih primjera je svakako Booking.com koji je fokusiran na ponudu smještaja za turiste.

Što se tiče smještaja za radnike, vrijedi istaknuti jednu domaću platformu SmještajRadnika.hr koja u posljednje vrijeme dobiva sve više na značaju. Dok za sve ostale vrste smještaja baš i nema platforme s fokusom na ciljane korisnike.


Kvalitetna ponuda privlači potencijalne kupce

Na iznad navedenim platformama smještaj se može oglasiti na razne načine. No, unatoč svim naprednim mogućnostima, važno je naglasiti da uspjeh iznajmljivanja smještaja ovisi o kvaliteti smještaja koji nudite.

Dakle, kvalitetan smještaj puno će lakše pronaći svoje kupce, odnosno najmoprimce. Moderno uređenje, kvalitetni detalji i ispravni suvremeni uređaji u smještaju – glavni su preduvjeti za brzo iznajmljivanje prostora. Dakako, s kvalitetom smještaja raste i potencijalna zarada najmodavca.

Rezimirano, nijedna fotografija, opis, video ili 3D prikaz ne mogu ispraviti nedostatke koje sa sobom donosi nekvalitetan smještaj. Na vama je da osigurate kvalitetan smještaj, a platforme će vam omogućiti jednostavno iznajmljivanje tog kvalitetnog smještaja.

Napredna tražilica za jednostavan pronalazak smještaja

Kada pričamo o platformama za pronalazak smještaja – za krajnje je korisnike najvažniji element tražilica. Naime, zahvaljujući kvalitetnoj tražilici korisnici mogu lako pronaći upravo onakav tip smještaja koji traže.

Osoba koja želi iznajmiti smještaj trebala bi tražiti platforme koje korisnicima olakšavaju pronalazak odgovarajućeg smještaja. Kao što smo rekli iznad, fokus bi prije svega trebao biti na kvalitetnoj tražilici koja daje brze i točne rezultate.

Osim pretraživanja putem unosa pojmova, kvalitetne tražilice mogu nuditi filtere kao što su odabir točne destinacije ili lokacija u blizini željene destinacije, zatim filtriranje prostorija i broja osoba koje mogu stati u smještaj, itd. Što je tražilica naprednija, to je korisnicima lakše pronaći odgovarajući smještaj.

Kalendar dostupnosti smještaja kao neizostavan detalj

Jedan od najgorih scenarija je kada korisnici pronađu potencijalni smještaj, pošalju upit najmodavcu – a zatim dobiju odgovor da smještaj nije dostupan u navedenim terminima. To se događa često i poprilično “živcira” krajnje korisnike.

Želite li se baviti iznajmljivanjem smještaja turistima, radnicima ili dugoročnim najmoprimcima – kalendar dostupnosti pružit će vam puno benefita. No, ono najvažnije, kalendar dostupnosti pružit će puno lakše pretraživanje smještaja krajnjim korisnicima.

Kalendar dostupnosti trebao bi biti optimiziran i automatiziran. U slučaju da je vaš smještaj zauzet trebao bi spriječiti mogućnost bookiranja novim korisnicima, ali bi isto tako trebao prikazati slobodne termine smještaja. Ako koristite više platformi, moderni kalendari dostupnosti mogu se povezati pa prikazivati rezultate zauzetosti kombinirano s više platformi.

Kvalitetne fotografije prodaju smještaj budućem najmoprimcu

Fotografije su jedan od temelja uspješne ponude i potražnje smještaja. Bilo da se radi o smještaju za turiste, smještaju za dugoročni najam ili smještaju za radnike – kvalitetne fotografije su temelj prodaje i dogovaranja suradnje.

Želite li ponuditi smještaj svakako se pobrinite da napravite kvalitetne fotografije smještaja. Za tu namjenu možete angažirati fotografa za prostore koji će profesionalno odraditi posao ili možete naučiti i proučiti kako samostalno napraviti kvalitetne fotografije prostora.

Što se tiče same platforme za ponudu smještaja, trebala bi omogućiti da se vaše fotografije prikazuju u visokoj rezoluciji, odnosno da su lako dostupne i vidljive. Bilo kakva ograničenja po pitanju fotografija ograničit će vas u predstavljanju vašeg smještaja.

Moderan video i interaktivan prikaz smještaja

Video je danas popularniji nego ikada prije u povijesti. Pametni telefoni koji olakšavaju snimanje video materijala, brzi internet koji olakšava objavu video uradaka te kvalitetne digitalne platforme koje pružaju veliki doseg do korisnika.

Ako imate priliku, svakako vaš smještaj predstavite kroz video sadržaj. Snimiti i kreirati video danas je izuzetno lako i sve što vam treba je pametni telefon, malo kreativnosti i truda. Osim klasičnih video materijala, danas možete kreirati i interaktivne sadržaje koji pružaju 360 stupanjski uvid u stanje smještaja.

Kvalitetna digitalna platforma za oglašavanje smještaja mora vam pružiti mogućnost lakog dodavanja svih naprednih sadržaja. S obzirom na to da je video sadržaj danas postao svojevrsni standard, vjerujemo da ne biste trebali imati problema s objavom takvog sadržaja na platformi.

Svi dodatni sadržaji, opisi, fotografije i video materijali vašim će potencijalnim najmoprimcima pružiti povjerenje i prikazati realno stanje vašeg smještaja. Samim time, doprijet ćete upravo do onih korisnika koji vam trebaju i žele vaš smještaj.

Jednostavnost za kupca, automatizacija za najmodavca

Platforme za oglašavanje smještaja prije nekoliko godina bile su komplicirane. Danas više nisu. Moderne web stranice za ponudu smještaja danas nude obilje mogućnosti, koje je potrebno iskoristiti na pametan i kvalitetan način.

S jedne strane, važno je osigurati jednostavnost korištenja platforme za krajnjeg korisnika. Budući najmoprimac ne smije biti zbunjen ponudom i prikazom sadržaja jer će ga nerazumijevanje odbiti od rezerviranja smještaja.

S druge strane, najmodavac treba podesiti sustav tako da mu oduzima što manje vremena. Poželjno je iskoristiti što više mogućnosti automatizacije – kako bi sustav zapravo radio sam za sebe. Primjerice, kalendare dostupnosti možete povezati na centralni sustav pa će se sami korigirati, zaprimanje upita trebate podesiti na jedno digitalno mjesto, itd.

Moderne web platforme s ponudom smještaja zaista nude mnoštvo prilika i potencijala. Na vama je da taj potencijal prigrabite i osigurate što bolje korisnike uz što manje utrošenog vremena. Iskoristite automatizaciju, optimizirajte opise i medijski sadržaj – te pristupite svojim ciljanim korisnicima lako i brzo kroz web platformu SmještajRadnika.hr

Ostavi komentar

Možda će vas zanimati

Tech

U Moskvi se održavaju tečajevi iz oralnog seksa za djevojke koje žele usavršiti svoje sposobnosti oralnog zadovoljavanja. Cijena tečaja je 3500 ruskih rublja (608kn)...

Tech

Što bi se dogodilo ako uronite ruku u posudu tekućeg dušika? Bi li vam se ruka smrzla do ozeblina? Bi li se razbila čim...

Internet

Sigurno ste do sad naletjeli na neke od bizarnosti na koje je Googleovo auto naletjelo pri snimanju, a u ovom videu pogledajte kompilaciju najčudnijih...

Tech

Trebate izračunati postotak od nekog broja, a ne znate kako? Pročitajte ovaj jednostavan članak i naučite kako se računa postotak. Postotci se koriste za...

Tech

1995. godine grupa znanstvenika NASA-e napravila je testove o tome kako pojedine droge utječu na paukovu sposobnost da izgradi mrežu.

Internet

Odmah da vam kažemo – neizbježan kraj dogodio bi se iznenađujuće brzo. Ako je zapremnina prosječnog lijesa 886 litara, a prosječan volumen ljudskog tijela...

Automoto

Tvrtka Laser Power Systems razvila je automobil pogonjen nuklearnom energijom. Napokon je pronađen način koji će vašem automobilu omogućiti vječni rad bez punjenja. No...

Tech

Rudnik dijamanata Mir u Siberu jedna je od najvećih rupa u tlu koju je čovjek napravio. Duboka je 525 metara i široka 1200m. Let...