Ne postoji neki konsenzus o pitanju koji gadget može biti primjeren za koju dob, ali roditelji se uvijek trude pronaći balans od tehnoloških blagodati koje mogu djeci i pomoći i odmoći.
Tablet
(od 5 godina pa nadalje)
Načelno bi trebalo tehnologiju držati podalje od djeteta prvih nekoliko godina, zato što se mozak ubrzano razvija, a taktilna veza sa svijetom i fizička aktivnost su na tronu od stvari potrebnih za zdrav razvoj.
Ipak, s digitalnim svijetom se moraju kad tad sresti, a ponajbolji uređaj koji je primjeren za to je – tablet. Ima sve funkcije računala, stane u dječje krilo, pogoduje vježbama koordinacije oko-ruka i efikasan je za korištenje ekrana na dodir (s kojim će dijete imati najviše interakcije u životu). Roditelj treba imati potpuni nadzor nad korištenjem.
Škole razvijenog svijeta već implementiraju tablete u nastavu koristeći ih kao edukacijsko sredstvo.
Pametni sat
(od 6 do 8 godina)
Nešto između klasičnog digitalnog ručnog sata i telefona (s još nekoliko funkcija namijenjenih posebnim skupinama za koje su napravljeni). MyKi je pametni sat koji je napravljen za najmlađe školarce. Dolazi u djeci privlačnim šarenim bojama i funkcionira kao telefon na koji možete nazvati dijete (kao i dijete vas).
Ima GPS s lokacijom djeteta, u koji mogu biti postavljene sigurne zone. Također prati aktivnost djeteta pa svaki dan možete znati koliko je fizičke aktivnosti bilo. Odličan uređaj za prilagodbu i vježbanje odgovornosti, koji roditelju daje sigurnost da je sve u redu dok dijete uči osnove funkcija komunikacijskih alata.
Pametni telefon
(od 9 godina nadalje)
Deseta godina je obično ona u kojoj roditelji daju djeci prvi mobitel, no mnogi prave grešku misleći kako su dovoljni “zastarjeli” klasični mobilni uređaji.
Pametni telefoni su svojim mogućnostima toliko promijenili svakodnevicu da je danas posjedovanje istih dio društvenih normi u kojima se dijete treba naučiti snalaziti pa će mu posjedovanje starog mobitela biti više teret nego blagodat. Od društvenih normi je u tom slučaju teško pobjeći.
Računalo
(od 12 godina nadalje)
S 12 godina djeca već imaju ustaljene radne navike zbog škole, znaju se služiti internetom i mobilnim uređajima. Također su dovoljno fizički razvijeni za sjedenje za tipkovnicom, ali i dovoljno kognitivno razvijeni da mogu efikasno koristiti računalo. Iako su izvan svijeta gejminga i specijaliziranih zanimanja ona klasična stolna računala danas polako tehnologija na zalasku, svejedno su i dalje tehnološki temelj digitalnog doba, a i djeca će ih profesionalno koristiti veći dio života kasnije.