LG Electronics (LG) najavio je svoju predanost postavljanju ciljeva, koji će pak slijediti znanstveno utemeljene ciljeve u vidu smanjenja emisije stakleničkih plinova (GHG) u fazi korištenja većine LG-evih proizvoda do 2030. godine. Na taj način LG će postati prva korejska kompanija koja sudjeluje u net zero globalnoj kampanji Business Ambition for 1.5°C. Kampanja, koju vodi inicijativa Science Based Targets (SBTi), uz podršku CDP-a, UNGC-a (United Nations Global Compact), WRI-a (World Resource Institute) i WWF-a (World Wide Fund for Nature), ima obveze sudjelovanja od gotovo 700 globalnih tvrtki.
LG je 2019. godine najavio svoju inicijativu Zero Carbon 2030, obvezujući se smanjiti ukupnu količinu izravnih emisija ugljika i neizravnih emisija nastalih tijekom proizvodnog procesa za 50 posto u odnosu na osnovicu 2017. godine. Obvezom prema kampanji Business Ambition for 1.5°C, LG postavlja novi cilj vezan za smanjenje emisija stakleničkih plinova nastalih tijekom faze korištenja proizvoda poput hladnjaka, perilica rublja i klima-uređaja u stambenim objektima, što je daleko veći izazov . Zapravo, LG-evo izvješće za CDP ove godine pokazalo je da je faza korištenja većine proizvoda proizvela više od 80 posto emisija stakleničkih plinova.
Znanstveno utemeljeni ciljevi koje promovira inicijativa SBTi, u skladu su s najnovijim istraživanjima i onim što se smatra nužnim za postizanje proširenog cilja Pariškog sporazuma o ograničenju globalnog zatopljenja do 1,5 stupnjeva Celzijusa. LG-ev cilj smanjenja emisije ugljika radi smanjenja emisija u cijelom proizvodnom procesu od proizvodnje do upotrebe do 2030. bit će pregledan i potvrđen od strane SBTi-a na temelju znanstvenih podataka.
„Trenutne aktivnosti LG-a u skladu su s našom srednjoročnom i dugoročnom strategijom ESG-a za proizvodnju ekološki prihvatljivih proizvoda i usluga za buduće generacije“, rekao je Kim Joon-ho, izvršni potpredsjednik i voditelj LG-evog centra za upravljanje kvalitetom. „LG aktivno radi na ekološkim rješenjima usredotočujući se na teme poput net zero i kružnog gospodarstva, kako bi buduće generacije mogle uživati u boljem svijetu i pridonijeti boljem sutra.“