Kako se Europa budi, tako je zabilježen i pad servisa Microsoft Team. U jutarnjim satima, oko 8:30 po Centralnom Europskom vremenu, zabilježen je pad servisa za udaljeno spajanje. Vjeruje se da je zagušenje nastupilo zbog velikog broja korisnika, koji su odlučili raditi od kuće, što je izazvalo preopterećenje mreže.
Koronavirus situacija je na taj način još jednom pokazala kako nismo u potpunosti spremni na scenarije koje pandemija donosi sa sobom. Na sreću, pad servisa nije dugo trajao, prema pisanju korisnika tog servisa, bili su izvan mreže nekih 2 sata.
Unatoč tome, najveće frustracije i nezadovoljstvo korisnici su iskazali zbog slabe komunikacije administracijskog tima iz Microsofta, prema svojim krajnjim korisnicima.
Sve što je stručni tim iz Microsofta objavio, bile su brzo napisane objave putem službenih Twitter profila. Bez detalja o problemu, i objašnjenja, kratke objave sadržavaju tek informacije kako su svjesni problema, i da se radi na njegovom uklanjanju.
Ostaje nejasno, je li problem uklonjen, ili je riječ o nekoj kratkoročnoj sanaciji? Za pretpostavit je da će sve veći broj korisnika u Europi koristiti online servise za obavljanje svakodnevnih poslova, sve dok traje korona virus. Bez jasne poruke iz Microsofta, svako sljedeće jutro očekujemo u nadi da će Microsoft Team raditi. U suprotnom, pametno bi bilo potražiti druga VPN rješenja.