Pratite nas

Web & IT

Microsoft testira reklame u WordPad aplikaciji

Objavljeno

-

Još početkom 2020. godine korisnici Windows 10 OS-a primijetili su da Microsoft putem svojih aplikacija testira nove reklame. U konkretnom slučaju, mislimo na pojavu reklama unutar MS WordPad aplikacije. Odmah da spomenemo, reklamni prostor neće se pojaviti u stabilnim verzijama Windows 10 OS-a.

Ovo je najnoviji eksperimentalni pristup ove tvrtke, i kako to inače i bude, korisnici nisu oduševljeni viđenim. Banner se pojavi korisnicima koji rade na Insider Preview verziji Windows 10 operacijskog sustava.

Kada otvorite aplikaciju, započnete s radom u novom dokumentu, u gornjem dijelu pojavit će se banner koji poziva korisnika da koristi Office web aplikacije umjesto već instalirane WordPad aplikacije.

Spomenute reklame neće se pojaviti kod svih korisnika, logično, jer je kampanja još uvijek u eksperimentalnoj fazi. Ipak, neki korisnici su uočili promjene i pokazali široj publici kako bi reklame mogle izgledati.

Tako je Rafael Rivera, na svom Twitter profilu pokazao fotografije na kojima se vidi nekoliko varijanti spomenute Microsoft promocije.

Banner rotira reklame, pozivajući korisnike da isprobaju web verzije popularnih aplikacija iz MS Office paketa, a to su: Word, Excel, i PowerPoint.

Online Microsoft office alati

Na prvu, svi mi mrzimo reklamne ponude, no u ovom slučaju možda bi trebali isprobati što to Microsoft nudi. Naime, Microsoft Office web aplikacije su besplatne za krajnjeg korisnika, uz uvjet da se prijavi na Microsoft račun. Aplikacije koje Microsoft nudi su odlična alternativa Google Docs aplikacijama koje ste vjerojatno već susretali. Ako ste isprobali Google Docs, i niste oduševljeni, isprobajte web alate Microsofta.

Za razliku od drugih nasilnih reklama (Candy Crush, Solitaire…), pozivanje korisnika da isproba i besplatno koristi web alate za uredsko poslovanje sasvim je OK.

Reklame koje spominjemo nisu još uvijek aktivirane u stabilnoj verziji Windows 10 operacijskog sustava, a pretpregled smo dobili iz Insider Preview verzije spomenutog OS-a. Kako god, Microsoft uvijek eksperimentira s novim stvarima, pa nema razloga da ne vjerujemo kako će Windows platforma služiti tvrtki za promociju svojih, pa možda i tuđih softverskih rješenja.

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Web & IT

Tko je jači, virus ili internet?

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Sve više ljudi radi od kuće, sve se više gledaju filmovi ili igraju video igre. Može li internet to izdržati? Kako gdje. U Njemačkoj kažu da nema razloga za brigu čak ni kad bi svi odjednom bili na internetu.

Švicarska Vlada prijeti isključenjem Netflixa i drugih sličnih ponuđača. Najveći internet provider Swisscom je prije nekoliko dana upozorio da mreža može biti preopterećena. To je nuspojava virusa i mjera izolacije – svi su kod kuće odakle rade ili gledaju video sadržaje za razonodu.

Zabrinutost raste i u EU. Povjerenik za zajedničko tržište Thierry Breton traži od velikih providera da razmotre kako se može uštedjeti protok podataka. Na to su već reagirali Netflix i YouTube, spuštajući kvalitetu slike u Europi.

YouTube u narednih 30 dana dozvoljava gledanje videa samo u standardnoj kvaliteti (SD) umjesto u visokoj (HD). Netflix je smanjio količinu podataka koje prenosi za četvrtinu, ali nije sasvim prešao na SD već prilagođava kvalitetu trenutnoj opterećenosti lokalne mreže. To znači da će neki pretplatnici ove platforme primijetiti da je slika lošija, dok drugi neće primijetiti ništa.

Bolja kvaliteta slike traži više piksela, a to znači više podataka. HD zato ovih dana postaje luksuz.

U Njemačkoj se ne brinu

Prema pisanju medija, Francuska je već tražila od Disneya da odgodi pokretanje platforme Disney+ koja bi trebala od utorka nuditi sadržaje poput Netflixa.

U Njemačkoj još nema takvih briga. U Frankfurtu se nalazi jedno od najvećih internet-čvorišta svijeta. Za sada je registrirano pojačano korištenje interneta za deset posto, ali to još nije alarmantno. Kada bi svi kapaciteti bili iskorišteni, brzina bi pala na 9,1 terabita u sekundi, kaže Harald Summa, šef uprave internet-čvorišta u Frankfurtu.

“Ovih 9,1 terabita su najveće opterećenje koje sada možemo imati na mreži. Ali trenutno je protok 41 terabit, dakle još ima puno prostora”, dodao je on.

Da u Njemačkoj nema razloga za brigu kaže i Dorothee Bär, koja je u Kancelarskom uredu zadužena za digitalizaciju: “Čak i kad bi sve bilo uključeno, kad bi svi u Njemačkoj radili od kuće i paralelno gledali preko interneta nogometno prvenstvo, čak i tada bi bilo dovoljno kapaciteta.”

Puno više videa

U čvorištu u Frankfurtu nemaju podatke koji se točno sadržaji više koriste, ali znaju da je korištenje videa poraslo za pedeset posto. To nije samo rezultat pojačanog gledanja filmova i serija, već i više video-konferencija preko platformi poput Skypea ili Zooma. Više se igraju i video igre, piše Deutsche Welle.

“Vidimo da ljudi sada ranije koriste internet. Uobičajeno je vrhunac između 20 i 21 sat, a sada već počinje u 10 sati. Vidimo da se ponašanje ljudi s druge strane mreže znatno promijenilo”, kaže Summa.

On kaže da se u cijelom svijetu po pojačanom korištenju interneta vidi koji su dijelovi posebno jako pogođeni epidemijom te su ljudi više kod kuće. Recimo, u Madridu se prenosi 60 posto više podataka nego inače.

Nastavi čitati

Web & IT

Nabavite Win 10 Pro jeftinije za samo 13.33 EUR na CDKeysales. Zalihe su ograničene!

Objavljeno

-

Objavio

Globalna pandemija korona virusa natjerala vas je da radite od kuće, a računalo koje koristite još uvijek je na Win 7 za kojeg je Microsoft ukinuo svu podršku i ažuriranja. Kako bi doskočili tom problemu potrebno je u najkraćem roku ažurirati računalo na noviji operativni sustav, u ovome slučaju Win 10. Da biste si to omogućili potrebno je kupiti odgovarajuću licencu i izvršiti nadogradnju.

Kupnja preko službenih kanala daleko je skupnja pa nerijetko stoji i preko 100€ po licenci. No, online trgovina CDKeysales bavi se isključivo prodajom licenci za softvere i razne igre, a na svojim stranicama nudi kupnju originalne licence za Win 10 Pro po cijeni od samo 16.66 €. Da to ne bi bilo sve, svim našim čitateljima geek.hr portala nude poseban popust od 20% uz pomoć kupona što cijenu spušta na samo 13.66 €. Kako bi ostvarili popust dovoljno je iskoristiti kupon GH20 prilikom kupnje licence. Osim licence za Win 10 Pro u ponudi su još:

Microsoft Windows 10 Pro OEM key po cijeni od 13.33€ uz korištenje koda GH20
Microsoft Windows 10 Home OEM CD KEY GLOBAL po cijeni od 11.7€ nakon popusta
Office2016 Professional Plus CD Key Global po cijeni od 25€ nakon popusta
Office2019 Professional Plus CD Key Global  po cijeni od 43.6€  nakon popusta

Nakon registracije mailom, preko Google ili Facebook računa, kliknut ćete na Buy Now pored proizvoda kojeg odaberete i otvorit će vam se novi prozor. U novom ćete prozoru unijeti promotivni kod, cijena će se korigirati prema unesenom kodu te će te nakon toga odabrati način plaćanja. Možete koristiti Visa karticu, Paypal, Mint, Neosurf, Alipay ili Bitcoin način plaćanja, a idući korak je prihvaćanje plaćanja i isporuka licence.

Kako aktivirati Win 10?

Prvi način je da ovisno o tipu licence otvorite Settings->System-> Information ->Change product key or upgrade Windows version ->Change product key. Ili da skinete Windows 10 Pro i klasično instalirate, te nakon instalacije otvorite Control Panel-> System-> te kliknete na Change Product Key i unesete ključ licence koji ste kupili na CDKeysales.com te zatim aktivirate.

Nemojte propustiti priliku da vrlo povoljno osposobite svoje računalo kako vaš posao ne bi trpio. Nažalost, količina je licencnih ključeva u prodaji vrlo ograničena, tako da će najbrži najbolje iskoristiti ovaj popust. Jednako tako, za sve nedoumice ili pitanja, na CDKeysales.com stranici postoji korisnička podrška kroz live chat ili mailom. Ako vam nešto nije jasno, možete kontaktirati direktno korisničku podršku i riješiti sva pitanja koja vas muče. Požurite i iskoristite ovu idealnu priliku!

Nastavi čitati

Web & IT

Ukidaju se prvotravanjske šale

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Ove godine velike IT firme neće objavljivati svoje prvotravanjske šale na društvenim mrežama.

Prethodnih godina Nokia, Microsoft, Google i puno drugih tvrtki nasmijavale su nas svojim zanimljivim prvotravanjskim šalama.

Izgleda da ove godine neće biti “aprililili”…

S obzirom na to da je koronavirus paralizirao veći dio svijeta, zamrznuo poslove i ljude poslao na rad od kuće, Google je odlučio ukinuti sve što se tiče prvotravanjskih šala. “Tijekom uobičajenih vremena prvotravanjske šale su naša tradicija i naše vrijeme kad slavimo to što smo nekonvencionalna tvrtka“, objavila je direktorica marketinga Google tvrtke Lorraine Twohill. “Ove godine to ćemo prekinuti, kako bi odali poštovanje svim onima, koji se bore protiv COVID-19 pandemije“.

Direktorica je objasnila da je prioritet tvrtke u ovom trenutku pomoć svima, koji su u borbi protiv koronavirusa, kao i da je najpametnije da prvotravanjske šale sačuvaju za sljedeći travanj, kad će pokazati koliko dovitljivi mogu biti kad su ovakve stvari u pitanju.

Twohill je iskoristila ovu priliku da istovremeno najavi pauziranje prvotravanjskih šala, ali i da kaže zaposlenima da ih ni sami ne prakticiraju u ime tvrtke i da prekinu rad na svom dijelu prvotravanjskih projekata, jer je Google poznat po velikom broju šala, koje ispucava tijekom dana na različitim platformama i u različitim proizvodima, koje ima.

I druge velike IT i tehnološke tvrtke ili su već najavile ili razmišljaju o ukidanju svojih prvotravanjskih šala, koje bi ove godine mogle biti previše za neke korisnike.

Nastavi čitati

Preporučeno