Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Biznis i posao

Moć emocija: Kako emocije potaknute kroz Google oglase mogu povećati prodaju

Google Ads je moćan alat za postizanje ciljne publike i povećanje konverzija, ali njegova učinkovitost može biti značajno povećana korištenjem emocija u oglašavanju. Razumijevanje kako različiti emocionalni okidači utječu na ponašanje potrošača omogućava brendovima da se povežu s publikom na dubljem nivou.

No, kako osigurati da vaša oglasna kampanja ne samo da privuče pažnju, već i ostavi dugotrajan dojam na potencijalne klijente? Odgovore će vam dati iQ agencija za digitalni marketing, čiji je tim stručnjaka certificiran od strane Googlea kao Google Ads Partner.

Emocije u oglašavanju: Ključ za povećanje konverzija

Emocije igraju ključnu ulogu u donošenju odluka kod potrošača. Kada se pravilno koriste u oglašavanju, mogu značajno povećati angažman i konverzije. Evo kako različiti emocionalni okidači mogu utjecati na uspjeh Google oglašavanja:

Sreća

Neupitno je kako se ljudi vežu za emocije, a ono što pojedincu stvori dobar osjećaj, makar i nesvjesno – htjet će ponoviti i vratiti se tom osjećaju.

Ukoliko vaš oglas, a samim time i brend/proizvod u pojedincu pobudi osjećaj sreće, poželjet će ga iskusiti iznova, a pozitivan ton i osjećaj prema brendu ulit će dodatno povjerenje u kvalitetu.

Strah

Nasuprot osjećaju sreće, sigurnosti i smirenosti – strah može jednako pobuditi osjećaj za kupnju kao i sreća, samo kroz drugačiji okidač. Oglasi koji iskorištavaju osjećaj straha od propuštanja (FOMO) mogu biti izuzetno učinkoviti. Ponude s ograničenim vremenom ili proizvodi s ograničenom dostupnošću potiču korisnike na brzu akciju.

Reklame koje promiču zdravi način života ili medicinske proizvode često koriste strah od bolesti ili zdravstvenih problema.

Ipak, strah ne smije biti manipulativan ili pretjeran. Oglasi trebaju biti temeljeni na stvarnim problemima i nuditi stvarna rješenja. Pretjerivanje može dovesti do gubitka povjerenja korisnika.

Nostalgija

Nostalgija često priziva sjećanja na prošle, sretne trenutke. Kada ljudi osjećaju nostalgiju, često doživljavaju pozitivne emocije koje će ih nerijetko potaknuti na kupnju proizvoda koji ih podsjećaju na te trenutke. Nostalgija može također potaknuti osjećaj povezanosti s drugima koji dijele slična sjećanja. Kupnja proizvoda koji evociraju nostalgiju može ojačati društvene veze i zajedničke uspomene.

Tuga

Emocija tuge u oglašavanju koristi se na način koji može izazvati snažne emocionalne reakcije kod gledatelja i potaknuti određene vrste ponašanja, uključujući empatiju, solidarnost i aktivnost.

Korištenje tuge može dodati emocionalnu dubinu oglasu, čineći ga nezaboravnim. Gledatelji se često sjećaju oglasa koji su ih dirnuli na dubokom emocionalnom nivou, što može dugoročno povećati svijest o brendu ili poruci.

Tuga se može koristiti i za kreiranje kontrasta s pozitivnim emocijama. Na primjer, oglas može započeti tužnom pričom, a zatim prikazati kako je proizvod ili usluga donijela sreću i olakšanje, čime se pojačava pozitivan učinak proizvoda.

Kako izabrati najbolji način oglašavanja za svoj brend? 

Kao agencija specijalizirana u Google oglašavanju, iQ agencija za digitalni marketing pomoći će vam da iskoristite sve mogućnosti ovog alata i dosegnete prave klijente u pravom trenutku, što će dovesti do povećanja prometa i prihoda.

1. Strateško planiranje: Kroz prilagođene strategije oglašavanja temeljene na dubinskom razumijevanju ciljane publike brenda i njihovih emocionalnih okidača, ova agencija ima dokazane rezultate u povećanju prometa, broja direktnih rezervacija i konverzija za klijente kroz ciljano oglašavanje i optimizaciju kampanja i oglasa. Zahvaljujući suradnji s klijentima iz različitih industrija i veličina poslovanja, tim digitalnih stručnjaka iQ agencije za digitalni marketing razumije važnost prilagodbe oglašavanja za svaki specifični slučaj.

2. Kreativni dizajn: Tim kreativnih stručnjaka za grafički dizajn stvara vizualno privlačne oglase koji privlače pažnju, ostaju zapamćeni, izazivaju željene emocije i potiču korisnike na akciju.

3. Optimizacija kampanja: Tim stručnjaka, certificiran je od strane Googlea, kao Google Ads partner i omogućit će vam da imate potpunu kontrolu nad vašim marketinškim proračunom, a istovremeno praćenje i analiza rezultata omogućit će vam da dobijete uvid u performanse vaših kampanja te da vaši oglasi ostvaruju konverzije.

4. Izvještavanje i analiza: Kroz detaljne izvještaje i analize, svaki klijent može točno vidjeti rezultate svojih kampanja i razumjeti kako emocije utječu na vaš ROI.

“Pružamo personalizirani pristup za svakog klijenta te aktivno komuniciramo i surađujemo s njima kako bismo osigurali da su njihove potrebe i ciljevi u potpunosti ispunjeni. Naš cilj je stvoriti dugoročnu suradnju i partnerstvo s našim klijentima, a ne samo kratkotrajnu poslovnu transakciju” – ističu iz iQ agencije za digitalni marketing.

Zaključno, emocije igraju ključnu ulogu u uspjehu Google oglašavanja. Pravilnom primjenom emocionalnih okidača, možete stvoriti snažne, učinkovite kampanje koje ne samo da privlače pažnju, već i potiču korisnike na akciju.

IQ je full service agencija za digitalni marketing koja razumije poteškoće s kojima se klijenti susreću, kako online, tako i offline. Bez obzira na to jeste li zainteresirani za povećanje angažmana ili prodaje na društvenim mrežama, poboljšanje prisutnosti na Googleu ili ostvarivanje holističke strategije digitalnog marketinga – u zajedničkoj suradnji s ovim timom stručnjaka, unaprijedit ćete svoje poslovanje i osigurati ostvarenje svih poslovnih rezultata!

(Sponzorirani članak)

Ostavi komentar

Možda će vas zanimati

Tech

Što bi se dogodilo ako uronite ruku u posudu tekućeg dušika? Bi li vam se ruka smrzla do ozeblina? Bi li se razbila čim...

Internet

Sigurno ste do sad naletjeli na neke od bizarnosti na koje je Googleovo auto naletjelo pri snimanju, a u ovom videu pogledajte kompilaciju najčudnijih...

Tech

Trebate izračunati postotak od nekog broja, a ne znate kako? Pročitajte ovaj jednostavan članak i naučite kako se računa postotak. Postotci se koriste za...

Tech

1995. godine grupa znanstvenika NASA-e napravila je testove o tome kako pojedine droge utječu na paukovu sposobnost da izgradi mrežu.

Internet

Odmah da vam kažemo – neizbježan kraj dogodio bi se iznenađujuće brzo. Ako je zapremnina prosječnog lijesa 886 litara, a prosječan volumen ljudskog tijela...

Automoto

Tvrtka Laser Power Systems razvila je automobil pogonjen nuklearnom energijom. Napokon je pronađen način koji će vašem automobilu omogućiti vječni rad bez punjenja. No...

Tech

Rudnik dijamanata Mir u Siberu jedna je od najvećih rupa u tlu koju je čovjek napravio. Duboka je 525 metara i široka 1200m. Let...

Tech

Bumerang je jedan od najstarijih letećih objekata koje je ljudska ruka stvorila. Svi znamo da su ih koristili Aboridžini, no malo je poznato je...