Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Hi-tech

Netflix najavljuje korištenje umjetne inteligencije za stvaranje trailera

Gledate li rado trailere?

Gregory Peters, glavni direktor produkcije kompanije Netflix, rekao je nedavno da ulažu u tehnologiju koja može indeksirati likove i prizore u filmu “na način kojim bi tvorci njihovih trailera mogli više vremena i energije posvetiti stvaralačkom procesu”.

Nije prvi put da se to događa u Hollywoodu. Još 2016. godine se 20th Century Fox obratio IBM-u za stvaranje prvog “kognitivnog filmskog trailera” za svoj horor film Morgan.

Tvorci trailera često provedu mjesece uređujući scene i naručujući originalnu glazbu kako bi kreirali savršen trailer – a novac je glavni razlog za to.

Netflixu bi sposobnost mjerenja u stvaranju i personalizaciji trailera mogla znatno smanjiti troškove, a pomogla bi i kreativnom osoblju u razvijanju personalizirane tematike, tj. automatskih video pregleda koji se reproduciraju dok korisnici traže sadržaj za gledanje.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Možda će vas zanimati

Web & IT

Lee Luda nije prvi chatbot koji je od ljudi naučio govor mržnje.

Filmovi

Godina koja je najmanje štedjela filmsku industriju doživjela je kraj, a streaming gigant Netflix zaokružit će ju na najbolji mogući način. U naša mala...

Filmovi

Prilično je nevjerojatno koliko raznih žanrova donosi popularna streaming platforma Netflix svake godine. Kako smo već u prethodnom članku obradili serije nefiktivnih žanrova, u...

Apps & Software

Novi alat nosi naziv Kids Activity Report, a nudit će podatke o tome što djeca najviše gledaju i tko su im omiljeni junaci.