Appleova reklama za njegov najnoviji iPad Pro izazvao je bijes, a poznati glumac Hugh Grant rekao je da predstavlja โuniลกtavanje ljudskog iskustvaโ. Oglas koji promovira najtanji iPad ikad sadrลพi kreativne alate ukljuฤujuฤi kamere, knjige, limenke s bojom i glazbene instrumente koji se drobe u industrijskoj preลกi.
Nakon ลกto se stroj za arkadne igre, stari model TV-a, gramofon, metronom i niz drugih simbola kreativnosti uniลกti izmeฤu dvije metalne ploฤe, vrh stroja se podiลพe kako bi otkrio novi iPad. Sve je to postavljeno na melodiju singla Sonny & Cher iz 1972. All I Ever Need Is You.
โUpoznajte novi iPad Proโฆ Zamislite samo sve stvari koje ฤe se koristiti za stvaranjeโ, napisao je izvrลกni direktor Applea Tim Cook na X-u, uz oglasni video.
Odgovori su brzo bili preplavljeni ljudima koji osuฤuju drobljenje umjetniฤkih predmeta.
Hugh Grant retvitao je objavu, dodajuฤi: โUniลกtenje ljudskog iskustva.โ
โSimbolika neselektivnog drobljenja prekrasnih kreativnih alata zanimljiv je izborโ, rekao je jedan korisnik X-a.
Drugi je dodao: โNe mogu se uopฤe povezati s ovim videom. Nedostaje mu poลกtovanje prema kreativnoj opremi i ismijava kreatore.โ