Appleova reklama za njegov najnoviji iPad Pro izazvao je bijes, a poznati glumac Hugh Grant rekao je da predstavlja “uništavanje ljudskog iskustva”. Oglas koji promovira najtanji iPad ikad sadrži kreativne alate uključujući kamere, knjige, limenke s bojom i glazbene instrumente koji se drobe u industrijskoj preši.
Nakon što se stroj za arkadne igre, stari model TV-a, gramofon, metronom i niz drugih simbola kreativnosti uništi između dvije metalne ploče, vrh stroja se podiže kako bi otkrio novi iPad. Sve je to postavljeno na melodiju singla Sonny & Cher iz 1972. All I Ever Need Is You.
“Upoznajte novi iPad Pro… Zamislite samo sve stvari koje će se koristiti za stvaranje”, napisao je izvršni direktor Applea Tim Cook na X-u, uz oglasni video.
Odgovori su brzo bili preplavljeni ljudima koji osuđuju drobljenje umjetničkih predmeta.
Hugh Grant retvitao je objavu, dodajući: “Uništenje ljudskog iskustva.”
“Simbolika neselektivnog drobljenja prekrasnih kreativnih alata zanimljiv je izbor”, rekao je jedan korisnik X-a.
Drugi je dodao: “Ne mogu se uopće povezati s ovim videom. Nedostaje mu poštovanje prema kreativnoj opremi i ismijava kreatore.”