Tijekom svoje proลกlogodiลกnje F8 konferencije, Facebook je najavio nove promjene u okviru druลกtvene mreลพe usmjerene na privatnost korisnika, zajednice i druge elemente.
U oลพujku ove godine, tvrtka je predstavila novi dizajn za veฤi dio svojih korisnika, koji su dobili moguฤnost koriลกtenja opcionalne tipke kojom su se mogli prebaciti na novi Facebook dizajn. Sad je novi dizajn dostupan svim korisnicima.
Iz Facebooka objaลกnjavaju da novi dizajn omoguฤuje korisnicima lakลกe pronalaลพenje sekcije Videos, Games i Groups. Nova desktop stranica je dobila brojne karakteristike mobilne aplikacije, a uz to se i uฤitava brลพe nego ranije.
Opcija koju redizajn donosi je odabir tamnog moda, neลกto sliฤno ลกto imaju Twitter i Slack. Osim ลกto lijepo izgleda, stranica u tamnom modu smanjuje svjetlinu ekrana te djeluje blaลพe na oฤi korisnika u sluฤaju slabog osvjetljenja. Takoฤer, omoguฤuje bolje iskustvo gledanja videozapisa na Facebooku, piลกe Mashable.
Novi dizajn olakลกava kreiranje evenata, stranica, grupa i reklama, a omoguฤeno je da u realnom vremenu provjerite novu grupu koju kreirate te moลพete pogledati kako ฤe izgledati na mobilnim ureฤajima prije nego postane vidljiva i dostupna svima.
Iz Facebooka su rekli da postoji period postepene tranzicije na novi dizajn koji je poฤeo u subotu, ลกto znaฤi da ฤe polako stizati do svih korisnika. Ipak, oni kojima se novi dizajn ne svidi, moฤi ฤe koristiti i stari koji ฤe biti dostupan u sekciji Settings pod opcijom โSwitch to Classic Facebookโ, ali to ฤe biti samo privremena moguฤnost u sljedeฤih nekoliko mjeseci.