Tijekom svoje prošlogodišnje F8 konferencije, Facebook je najavio nove promjene u okviru društvene mreže usmjerene na privatnost korisnika, zajednice i druge elemente.
U ožujku ove godine, tvrtka je predstavila novi dizajn za veći dio svojih korisnika, koji su dobili mogućnost korištenja opcionalne tipke kojom su se mogli prebaciti na novi Facebook dizajn. Sad je novi dizajn dostupan svim korisnicima.
Iz Facebooka objašnjavaju da novi dizajn omogućuje korisnicima lakše pronalaženje sekcije Videos, Games i Groups. Nova desktop stranica je dobila brojne karakteristike mobilne aplikacije, a uz to se i učitava brže nego ranije.
Opcija koju redizajn donosi je odabir tamnog moda, nešto slično što imaju Twitter i Slack. Osim što lijepo izgleda, stranica u tamnom modu smanjuje svjetlinu ekrana te djeluje blaže na oči korisnika u slučaju slabog osvjetljenja. Također, omogućuje bolje iskustvo gledanja videozapisa na Facebooku, piše Mashable.
Novi dizajn olakšava kreiranje evenata, stranica, grupa i reklama, a omogućeno je da u realnom vremenu provjerite novu grupu koju kreirate te možete pogledati kako će izgledati na mobilnim uređajima prije nego postane vidljiva i dostupna svima.
Iz Facebooka su rekli da postoji period postepene tranzicije na novi dizajn koji je počeo u subotu, što znači da će polako stizati do svih korisnika. Ipak, oni kojima se novi dizajn ne svidi, moći će koristiti i stari koji će biti dostupan u sekciji Settings pod opcijom “Switch to Classic Facebook”, ali to će biti samo privremena mogućnost u sljedećih nekoliko mjeseci.