Gadgeti

Oftalmolog u džepu?

Koliko dugo čekate kad se naručite za oftalmološki pregled?

Foto: Pixabay

S obzirom na to koliko dugo čekamo na neke specijalističke preglede zbog stanja u zdravstvu, ovaj “džepni oftalmolog” bi se mogao svidjeti ljudima.

Dakako, nitko i ništa ne može zamijeniti pravog stručnjaka, a i ne služi oftalmolog samo da pregleda pacijentu vid, ovdje samo promatramo što sve danas tehnologija može. Bilo je to, uostalom, samo pitanje vremena.

Čekanje Godota

Je li vam kad palo na pamet kako bi bilo praktično da pametnim telefonom možete brzinski izvesti nešto poput pregleda vida? U ovom slučaju se može upravo to. Dovoljno je staviti potrebni uređaj na pametni telefon, povezati ga Bluetoothom i pokrenuti mobilnu aplikaciju.

Vid bi se trebao provjeravati na godišnjoj razini. Tako kažu stručnjaci. Ne vode se svi tom preporukom, a neki od najčešćih razloga su puka ravnodušnost ili (u hrvatskom slučaju) duge liste čekanja i dodatan trošak za posjete privatnim oftalmolozima pored uredno plaćenih izdataka za zdravstvo.

Upravo su duga čekanja na pregled, ali i nedostupnost liječnika u nekim dijelovima svijeta, nagnali kompaniju iz Kalifornije na jedno zanimljivo rješenje. Osmislili su spravicu koju je najlakše opisati kao “osobni džepni optičar”.

Foto: Indiegogo

Kompanija se zove EyeQue, a proizvod EyeQue VisionCheck.

EyeQue VisionCheck

Radi se, dakle, o EyeQue VisionChecku, automatiziranom optičkom uređaju. Kreiran je kako bi korisnici sami mogli provjeriti svoj vid. Uz provjeru dioptrije u bilo koje doba, korisnici također mogu naručiti naočale kroz istu aplikaciju. U narednom videu je objašnjen cijeli postupak. Dakako, za one koji imaju hrabrosti naručivati dioptrijska pomagala online.

VisionCheck kombinira tehnologiju koja je razvijena na MIT-u. Platforma temeljena na pohrani u oblaku, aplikacija za pametni telefon i naravno, optički uređaj.

Dovoljno je staviti navedeni uređaj na pametni telefon, povezati ga Bluetoothom i samo pokrenuti aplikaciju.

VisionCheck trenutno skuplja sredstva za početak proizvodnje putem crowdfunding kampanje. U svega nekoliko dana su prikupili više od 60% traženog iznosa.

 

Komentiraj

Odgovori

Vrh