Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Gaming

Ova godina bi mogla postati rekordna za gaming industriju

Ako je suditi prema dosadašnjim rezultatima, 2020. godina bit će najbolja godina za proizvođače igara i igračkog hardvera u posljednjih 10 godina.

Foto: PIxabay

Prema izvještaju NPD Grupe, tržište video igara samo u SAD-u je u lipnju vrijedilo 1.2 milijarde dolara. To je najveća mjesečna potrošnja od lipnja 2009. godine, a u odnosu na isti period prošle godine povećanje iznosi 26 posto.

Od početka godine, na video igre, hardver, softver, dodatke i kartice za igre potrošeno je 6.6 milijardi dolara. To je 19 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a istovremeno to je najveća polugodišnja potrošnja u posljednjem desetljeću. Ako je suditi prema dosadašnjim rezultatima, 2020. godina bit će najbolja godina za proizvođače igara i igračkog hardvera u posljednjih 10 godina, piše Engadget.

Za takve rezultate je definitivno odgovorna pandemija koronavirusa, ali i neki premium naslovi, kao što su The Last of Us: Part II, Animal Crossing: New Horizons i Call of Duty: Modern Warfare. Primjerice, The Last of Us: Part II je najprodavanija igra u lipnju i treća po redu po prodaji u ovoj godini. Najprodavanija igra za Nintendo Switch konzolu u lipnju je Animal Crossing: New Horizons, a igra s najvećim porastom prodaje je Ring Fit Adventure koja je skočila s 835. mjesta u svibnju na sedmo mjesto u lipnju.

Iako je ukupna prodaja hardvera za igranje u lipnju malo opala, Nintendo Switch bio je najprodavanija hardverska platforma, a bežični kontroler Xbox Elite Series 2 najprodavaniji je dodatak.

Do kraja godine situacija bi se trebala dodatno popraviti, a tome će doprinijeti i predstavljanje novih generacija Xbox i PlayStation konzola, kao i veliki broj premium naslova koji će ih pratiti. Sony je već najavio da će za milijun primjeraka premašiti broj planiranih PlayStation 5 konzola, a i Nintendo povećava svoje proizvodne kapacitete.

Ako je netko profitirao zbog pandemije koronavirusa, onda je to definitivno gaming industrija. Uostalom, čak trećina developera igara izjavilo je da imaju znatno više posla nego što su imali prije pandemije.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Možda će vas zanimati

Biznis

Veliki porast potrošnje u gaming industriji zabilježen je tijekom 2020. godine jer su ljudi pronalazili utjehu i distrakciju u igranju igara.

Hi-tech

Najnovija serija monitora pruža vrhunsku produktivnost i iskustvo zabave

Gaming

CD Projekt Red zaradio je u pretprodaji igre oko osam milijuna dolara.

Gaming

Ovim potezom, ukupan broj država u kojima je Stadia dostupna povećao se na 22.