Tri aplikacije u vlasništvu tvrtke Facebook prestale su raditi danas oko 17 sati. Uz njih i ostali proizvodi slične kategorije, poput Facebook Workplacea, također su prestali s radom.
Korisnicima se pri pokušaju povezivanja na Facebook stranicu javlja stranica s greškom ili poruka da se njihov preglednik ne može povezati. Aplikacije WhatsApp i Instagram nastavile su raditi, ali ne prikazuju novi sadržaj, uključujući poruke poslane ili primljene tijekom problema.
Problemi ovakve vrste kod Facebooka se relativno rijetko događaju, ali imaju veliki utjecaj, posebice zato što utječu na tri najveće svjetske aplikacije, piše The Independent.
Osim toga, tvrtka je često neodređena o uzrocima bilo kakvih problema i ne nastoji ih objasniti čak ni nakon što su riješeni. Na primjer, 2019. godine dogodio se najveći prekid usluge Facebooka, a tvrtka je dala samo šturo objašnjenje da se radilo o “problemu tijekom rutinskih operacija održavanja”.
Baš kao i tada, danas se glasnogovornik tvrtke ispričao zbog problema, ali nije dao naznake zašto je došlo do prekida ili koliko bi moglo trajati saniranje.
“Svjesni smo da određeni ljudi imaju problema s pristupom našim aplikacijama i proizvodima. Radimo na tome da se stvari što prije vrate u normalu i ispričavamo se na neugodnostima.”, objavio je glasnogovornik Andy Stone na Twitteru.
Nedugo zatim, ista je izjava objavljena na službenom Twitter profilu tvrtke Facebook.