Jedno od područja u kojem se web dizajneri i stručnjaci za optimizaciju internet stranica za tražilice ne mogu složiti je upotreba slika umjesto običnog teksta. Upotreba slika može naštetiti efikasnosti elementa, dok tekst može puno pomoći. U alt atributu koji se nalazi unutar img tagova možete napisati kratki opis slike bez obzira je li to fotografija, navigacijski element ili neka druga korisna slika. On dopušta da korisnicima koji postave kursor miša iznad slike opišete sliku, ali također daje tražilici više informacija o slici nego što joj daje naziv datoteke. Optimiziranje alt atributa samo je dio efikasnog optimiziranja web stranice za tražilice, a slijedi i par savjeta kako optimizirati taj atribut.
1. Ako postoji tekst na slici, alt atribut mora sadržavati točno taj tekst. Ako je taj tekst jedna riječ kao što je to slučaj s navigacijskim elementom, uključite tu riječ i dodajte kratki opis. To će dati tražilici informaciju o kakvom se elementu radi.
2. Ako imate sliku koja nešto opisuje, napišite bar jednu rečenicu kojom opisujete korisnicima što je na slici, ali pazite da stvarno opisujete sliku. Googleovi „pauci“ ne mogu vidjeti slike, ali ljudi mogu ako inženjeri u Googleu shvate da u alt atribut stavljate stvari koje nisu bitne za sliku ili pokušavate povećati broj ključnih riječi na stranici, mogu vas izbaciti iz rezultata tražilice.
3. Ne mora svaka slika imati tekst u alt atributu. Primjerice, nemojte dodavati opis slike ako ju koristite kako bi ispunili prazan prostor na stranici. To naravno nema smisla i može naštetiti poziciji stranice u rezultatima tražilice. Bez obzira što alt atribut može biti prazan, nikako ga nemojte izostaviti jer po HTML5 specifikaciji on mora postojati iako je prazan(alt = ““). Ako želite dodatno poboljšati poziciju stranice držite se HTML5 specifikacije i tražilica će vas voljeti.