Pratite nas

Web & IT

Kako povećati Instagram Engagement i zašto je to važno?!

Objavljeno

-

Zanima vas kako popraviti Instagram Engagement (angažman korisnika) i postići bolje rezultate na Instagramu? Koje je taktike pametno koristiti kako bi povećali angažman Instagram korisnika i što se time dobiva? Zašto je važno povećati Instagram Engagement i da li je interakcija s korisnicima od velikog značaja?
Instagram je trenutno jedna od najpopularnijih društvenih mreža na svijetu, a prema dostupnim podacima Instagram je mnogim korisnicima važnija (omiljenija) mreža od Facebooka i YouTubea. Sredinom 2018. godine Instagram je premašio brojku od 1 milijardu aktivnih korisnika mjesečno, što samo po sebi pokazuje važnost Instagrama u današnjem modernom svijetu. Instagram koriste tinejdžeri, zatim odrasla populacija, a pronađu se tu i kakva baka i djed – a broj korisnika neprestano raste.
No, da biste na Instagramu postigli određeni uspjeh, a u konačnici i zaradili potrebno je imati što bolji – engagement, odnosno angažman korisnika. Taj angažman korisnika možete postići na razne načine, a danas ćemo navesti nekoliko kvalitetnih načina za njegovo podizanje. Ipak, najprije ćemo objasniti što danas znači Instagram Engagement.
 

Što je Instagram Engagement (angažman korisnika)?

Još sve do nedavno Instagram je bio jednostavna društvena mreža koja je bila i napravljena s ciljem da bude jednostavna za korištenje. No, u posljednje dvije godine puno se toga promijenilo pa se promijenio i pogled na to – što je Instagram Engagement. Nekada se angažman Instagram korisnika mjerio isključivo lajkovima i komentarima koje su korisnici ostavljali na određenim objavama, no danas taj angažman seže puno šire.
U današnjoj perspektivi, Instagram Engagement promatramo kroz prizmu lajkova i komentara na fotografije i video materijale, zatim je tu interes korisnika za vaše Story-e (Instagram priče), koliko kvalitetno kotira vaš brand hashtag, ali i koliko pogleda imate na IGTV platformi. Dakle, radi se o raznim elementima Instagrama koji zajedno čine smislenu cjelinu – a čiji Engagement možemo mjeriti. Podizanje Instagram Engagementa važno je jer na taj način naš profil postaje popularniji, dobivamo više novih sljedbenika i lajkova, ali nas i Instagram češće predlaže kao profile koje vrijedi posjetiti. Zbog toga želimo podići Instagram Engagement, a evo koje taktike prilikom toga možete koristiti:
 

Pišite dulje opise fotografija

Jedan od elemenata koji utječe na povećanje Instagram Engagement od strane samog Instagrama svakako je vrijeme koje korisnici provode na nekoj objavi. Što je vrijeme korisnika provedeno na gledaju i čitanju neke objave veće to je signal Instagramu da ta objava valja i da joj treba dati više prostora na Instagramu. Korisnici mogu stavljati do 2200 znakova duge opise ispod fotografija i video uradaka, no tek rijetki to koriste. Iskoristite potencijal dugih objava, zainteresirajte korisnike i povećajte angažman korisnika.
 

Optimizirajte Instagram priče

Instagram priče su objave koje nestaju nakon 24 sata i svi influenceri i brendovi koriste ih kako bi pokazali (nešto opuštenije) detalje iz svoje svakodnevice. Ipak, korisnici bi prilikom dodavanja novih Instagram priča trebali pripaziti na nekoliko detalja, zahvaljujući kojima bi mogli povećati engagement na svojem Instagram profilu. Prije svega, važno je prilikom dijeljenja sadržaja označavati druge osobe i brendove u Instagram pričama jer na taj način povećavate mogućnost da netko drugi podijeli vašu priču. Drugo, dodajte lokaciju mjesta na kojem se nalazite kako bi vas korisnici mogli naći po tom parametru. Treće, dodajte hashtagove jer svi znamo koliku moć imaju hashtagovi i stoga ih je potrebno koristiti za veći Instagram Engagement.
 

Osmislite hashtag strategiju

Većina Instagram korisnika hashtagove dodaje prema inspiraciji koja ih ‘pukne’ u datom trenutku – dakle, potpuno spontano. Ipak, to nije dobra taktika jer hashtagovi imaju svoju određenu strukturu i popularnost te je na to potrebno obratiti pozornost. Važno je shvatiti koji hashtagovi pomažu u dovođenju novih ljudi na vaš profil te u končanici sve češće koristiti te hashtagove. Da biste to saznali počnite malo promišljati o hashtagovima koje koristite te dotične hashtagove kategorizirajte u neke smislene grupe. Nakon toga nove objave objavljujte s kategoriziranim hashtagovima i ubrzo ćete shvatiti koji hashtagovi doprinose povećanju Instagram Engagementa.
 

Surađujte s drugim brendovima i influencerima

Suradnja s drugim influencerima i brendovima može imati itekako pozitivan utjecaj na Instagram Engagement. Naime, u tom slučaju njihovi korisnici saznaju za vas i među njima će mnogi postati vaši sljedbenici jer vjeruju preporukama osobe koju već otprije slijede. Ipak, kod odabira takvih suradnji važno je pripaziti da nekoliko detalja kako bi suradnja bila uspješna i provedena na obostrano zadovoljstvo. Prije svega, morate promotriti da li se željeni influencer ili brend slaže s vašim poslovnim ciljevima, zatim da li i vi i on vidite benefite koje će donijeti suradnja, a tu je i preklapanje u sljedbenicima – da li dotična osoba ili brend ima istu ciljanu skupinu ljudi koju i vi imate.
 

Odgovarajte na poruke i komentare

Odgovaranjem na poruke i komentare vašim sljedbenicima dajete do znanja da vam je stalo do njih, što znači da će oni i dalje biti vjerni vama. Iako je odgovaranje na mnogobrojne upite i komentare iznimno naporan i dugotrajan posao – on se svakako isplati. Naime, povezivanje s vašim korisnicima poboljšat će međusobno povjerenje, što će rezultirati većom privrženosti i većim brojem lajkova i novih komentara. Dakle, takve aktivnosti mogle bi drastično povećati Instagram Engagement pa ih svakako vrijedi koristiti.
 

Zaključak

Mnogi su parametri koji utječu na Instagram Engagement, a iznad u tekstu nabrojali smo ih tek nekoliko koji su među važnijima. Valja naglasiti kako je od iznimnog značaja da sadržaj koji objavljujete bude u skladu s očekivanjima vaših sljedbenika jer u tom slučaju dobivate više pažnje. Ako sadržaj nije u skladu s očekivanjima korisnika, onda cijela stvar ide u krivom smjeru i vaš Instagram Engagement će padati. Nemojte to dopustiti jer Instagram Engagement igra važnu ulogu kod postizanja bilo kakvog uspjeha na toj društvenoj mreži.

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Web & IT

Google će pratiti kretanja ljudi kako bi pomogao znanstvenicima u borbi s koronavirusom

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Google će javno pratiti kretanja ljudi tijekom pandemije koronavirusa. Iz tvrtke su rekli kako se nadaju da će informacije koristiti nadležnima u zdravstvu i drugima kako bi se izborili s pandemijom.

Tvrtka će objavljivati detalje o različitim mjestima na koja ljudi odlaze u 130 zemalja. Plan je svakodnevno ažurirati podatke o aktivnostima starim dva ili tri dana, piše BBC.

Iz tvrtke su obećali da će privatnost pojedinaca ostati sačuvana. Objavljeno će se temeljiti na podacima prikupljenim putem aplikacije Google Maps ili neke druge usluge. Google je ovu opciju obično koristio kako bi otkrio kada su određeni muzeji ili druga mjesta najfrekventnija, kao i da bi vozačima pomogao da izbjegnu gužvu u prometu.

U ovom slučaju podaci će pokazati koliko su frekventna sljedeća mjesta u odnosu na vrijeme prije uvođenja blokada: maloprodaja, trgovine prehrambene robe i ljekarne, parkovi, autobusne i željezničke stanice, poslovne zgrade i stambeni blokovi.

“Ove informacije bi mogle pomoći nadležnima kako bi lakše razumjeli promjene na osnovu kojih bi mogli izdati daljnje preporuke. Podaci mogu biti iznenađujući za ljude koji nisu svjesni koliko informacija prikuplja Google. Također, pružit će fascinantan uvid u to kako blokade funkcioniraju. Međutim, moglo bi se dogoditi da ljudi odluče izbjeći zauzete lokacije ili da se iznenade koliko ljudi izlaze pa im se odluče pridružiti”, rekao je dopisnik BBC-a Rory Cellan-Jones.

Ovaj novitet dolazi dan nakon što je šefica EU za pravosuđe Vera Jourova pozvala tehnološke divove na dijeljenje više podataka sa znanstvenicima koji se bore protiv virusa.

Nastavi čitati

Web & IT

Tko je jači, virus ili internet?

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Sve više ljudi radi od kuće, sve se više gledaju filmovi ili igraju video igre. Može li internet to izdržati? Kako gdje. U Njemačkoj kažu da nema razloga za brigu čak ni kad bi svi odjednom bili na internetu.

Švicarska Vlada prijeti isključenjem Netflixa i drugih sličnih ponuđača. Najveći internet provider Swisscom je prije nekoliko dana upozorio da mreža može biti preopterećena. To je nuspojava virusa i mjera izolacije – svi su kod kuće odakle rade ili gledaju video sadržaje za razonodu.

Zabrinutost raste i u EU. Povjerenik za zajedničko tržište Thierry Breton traži od velikih providera da razmotre kako se može uštedjeti protok podataka. Na to su već reagirali Netflix i YouTube, spuštajući kvalitetu slike u Europi.

YouTube u narednih 30 dana dozvoljava gledanje videa samo u standardnoj kvaliteti (SD) umjesto u visokoj (HD). Netflix je smanjio količinu podataka koje prenosi za četvrtinu, ali nije sasvim prešao na SD već prilagođava kvalitetu trenutnoj opterećenosti lokalne mreže. To znači da će neki pretplatnici ove platforme primijetiti da je slika lošija, dok drugi neće primijetiti ništa.

Bolja kvaliteta slike traži više piksela, a to znači više podataka. HD zato ovih dana postaje luksuz.

U Njemačkoj se ne brinu

Prema pisanju medija, Francuska je već tražila od Disneya da odgodi pokretanje platforme Disney+ koja bi trebala od utorka nuditi sadržaje poput Netflixa.

U Njemačkoj još nema takvih briga. U Frankfurtu se nalazi jedno od najvećih internet-čvorišta svijeta. Za sada je registrirano pojačano korištenje interneta za deset posto, ali to još nije alarmantno. Kada bi svi kapaciteti bili iskorišteni, brzina bi pala na 9,1 terabita u sekundi, kaže Harald Summa, šef uprave internet-čvorišta u Frankfurtu.

“Ovih 9,1 terabita su najveće opterećenje koje sada možemo imati na mreži. Ali trenutno je protok 41 terabit, dakle još ima puno prostora”, dodao je on.

Da u Njemačkoj nema razloga za brigu kaže i Dorothee Bär, koja je u Kancelarskom uredu zadužena za digitalizaciju: “Čak i kad bi sve bilo uključeno, kad bi svi u Njemačkoj radili od kuće i paralelno gledali preko interneta nogometno prvenstvo, čak i tada bi bilo dovoljno kapaciteta.”

Puno više videa

U čvorištu u Frankfurtu nemaju podatke koji se točno sadržaji više koriste, ali znaju da je korištenje videa poraslo za pedeset posto. To nije samo rezultat pojačanog gledanja filmova i serija, već i više video-konferencija preko platformi poput Skypea ili Zooma. Više se igraju i video igre, piše Deutsche Welle.

“Vidimo da ljudi sada ranije koriste internet. Uobičajeno je vrhunac između 20 i 21 sat, a sada već počinje u 10 sati. Vidimo da se ponašanje ljudi s druge strane mreže znatno promijenilo”, kaže Summa.

On kaže da se u cijelom svijetu po pojačanom korištenju interneta vidi koji su dijelovi posebno jako pogođeni epidemijom te su ljudi više kod kuće. Recimo, u Madridu se prenosi 60 posto više podataka nego inače.

Nastavi čitati

Web & IT

Nabavite Win 10 Pro jeftinije za samo 13.33 EUR na CDKeysales. Zalihe su ograničene!

Objavljeno

-

Objavio

Globalna pandemija korona virusa natjerala vas je da radite od kuće, a računalo koje koristite još uvijek je na Win 7 za kojeg je Microsoft ukinuo svu podršku i ažuriranja. Kako bi doskočili tom problemu potrebno je u najkraćem roku ažurirati računalo na noviji operativni sustav, u ovome slučaju Win 10. Da biste si to omogućili potrebno je kupiti odgovarajuću licencu i izvršiti nadogradnju.

Kupnja preko službenih kanala daleko je skupnja pa nerijetko stoji i preko 100€ po licenci. No, online trgovina CDKeysales bavi se isključivo prodajom licenci za softvere i razne igre, a na svojim stranicama nudi kupnju originalne licence za Win 10 Pro po cijeni od samo 16.66 €. Da to ne bi bilo sve, svim našim čitateljima geek.hr portala nude poseban popust od 20% uz pomoć kupona što cijenu spušta na samo 13.66 €. Kako bi ostvarili popust dovoljno je iskoristiti kupon GH20 prilikom kupnje licence. Osim licence za Win 10 Pro u ponudi su još:

Microsoft Windows 10 Pro OEM key po cijeni od 13.33€ uz korištenje koda GH20
Microsoft Windows 10 Home OEM CD KEY GLOBAL po cijeni od 11.7€ nakon popusta
Office2016 Professional Plus CD Key Global po cijeni od 25€ nakon popusta
Office2019 Professional Plus CD Key Global  po cijeni od 43.6€  nakon popusta

Nakon registracije mailom, preko Google ili Facebook računa, kliknut ćete na Buy Now pored proizvoda kojeg odaberete i otvorit će vam se novi prozor. U novom ćete prozoru unijeti promotivni kod, cijena će se korigirati prema unesenom kodu te će te nakon toga odabrati način plaćanja. Možete koristiti Visa karticu, Paypal, Mint, Neosurf, Alipay ili Bitcoin način plaćanja, a idući korak je prihvaćanje plaćanja i isporuka licence.

Kako aktivirati Win 10?

Prvi način je da ovisno o tipu licence otvorite Settings->System-> Information ->Change product key or upgrade Windows version ->Change product key. Ili da skinete Windows 10 Pro i klasično instalirate, te nakon instalacije otvorite Control Panel-> System-> te kliknete na Change Product Key i unesete ključ licence koji ste kupili na CDKeysales.com te zatim aktivirate.

Nemojte propustiti priliku da vrlo povoljno osposobite svoje računalo kako vaš posao ne bi trpio. Nažalost, količina je licencnih ključeva u prodaji vrlo ograničena, tako da će najbrži najbolje iskoristiti ovaj popust. Jednako tako, za sve nedoumice ili pitanja, na CDKeysales.com stranici postoji korisnička podrška kroz live chat ili mailom. Ako vam nešto nije jasno, možete kontaktirati direktno korisničku podršku i riješiti sva pitanja koja vas muče. Požurite i iskoristite ovu idealnu priliku!

Nastavi čitati

Preporučeno