Pratite nas

Web & IT

Pratite li najplaćenije YouTubere svijeta?

Neki gejmaju pred kamerom, a neki se igraju s igračkama..

Objavljeno

-

Posao YouTubera već neko vrijeme nije samo “još jedno zanimanje”, nego karijera kojom je moguće zaraditi milijune. Petorica najbogatijih YouTubera svijeta to mogu potvrditi.

Jeffree Star – 18 milijuna dolara

Karijeru je davno započeo izradom sadržaja na MySpaceu, a YouTube slavu je dosegao zahvaljujući puno više stvari od “izrade videa”. Star tako ima svoj brend šminke, a bavi se i produkcijom glazbe.

DanTDM – 18.5 milijuna dolara

Ovaj gejmerski YouTube kanal vodi Daniel Middleton, koji je bio član postave Ralph Breaks The Internet. Bavi se i prodajom brendirane odjeće, jer DanTDM ima vlastiti odjevni brend. Sve što ima danas može zahvaliti svojim streaming videima među kojima su najpopularniji oni u kojima igra Minecraft.

Dude Perfect – 20 milijuna dolara

Riječ je o popularnom sportskom kanalu gdje tvorci rade hrpe zanimljivih trikova, što je privuklo pažnju svih krajeva svijeta. Nakon što su postali još popularniji, privukli su pažnju i brojnih profesionalnih sportaša s kojima su snimali. Ovaj kanal trenutno broji više od 45 milijuna pretplatnika.

Jake Paul – 21.5 milijuna dolara

Jake nije najprije bio dio YouTubea, nego je kao i brat Logan počeo na Vineu. Dok Logan nema isti broj followera kao što je nekad imao zbog skandala vezanog uz neprikladno ponašanje i odnos prema mrtvima tijekom puta u Japan, Jakeu ide jako dobro. Još u vrijeme Vinea je imao oko 5 milijuna followera i preko dvije milijarde pregleda sadržaja.

Ryan ToysReview – 22 milijuna

Najbogatiji YouTuber u 2019. ima tek osam godina. Kanal mu vode, dakako, roditelji, a glavna tema su recenzije igračaka. Ukratko, Ryan otvara pakiranja i nakon toga se s igra s igračkom. Sada, s preko 20 milijuna pretplatnika, ima veliki utjecaj na industriju igračaka. Na redu su suradnje s brendovima i izrada linije slikovnica i igračaka.

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Web & IT

Google uklonio preko 500 malicioznih Chrome ekstenzija s Web Store-a

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Nakon dvomjesečne istrage, Google je uklonio više od 500 Chrome ekstenzija sa svoje službene Web trgovine s obzirom na to da je utvrdio da se radi o malicioznim komponentama. Ove ekstenzije su ubacivale maliciozne reklame (malwaretising) u korisničke sesije tijekom surfanja Internetom, piše ZDNet.

Maliciozni kod se aktivirao pod određenim uvjetima i redirektao je korisnike na specifične stranice. U nekim slučajevima, radilo se o affiliate linkovima ka legitimnim stranicama (kao što su Dell ili BestBuy), ali u većini slučajeva radilo se o destinacijama koje su sadržavale maliciozne komponente (programe zaražene virusima, stranice s malware komponentama, phishing stranice…).

Ova akcija je dio šire operacije za uklanjanje malware-a, koju Google aktivno provodi već dvije godine. Broj instalacija ekstenzija koje su sada uklonjene dostigao je više od 1.7 milijuna.

Mreže zlonamjernih Chrome ekstenzija postoje već dugo vremena. One obično služe za ubacivanje legitimnih oglasa unutar korisničkih sesija, pri čemu vlasnici ekstenzija ubiru prihod od prikazivanja i/ili klikova na te oglase. Ipak, do sada su se trudili da takvi oglasi ne budu nametljivi, kako ne bi izazivali korisnike da ih uklone. Ono što se u posljednje vrijeme promijenilo je da su ovakve ekstenzije često upotrebljavane da bi preusmjerile korisnike na web stranice, na vrlo grub i iritantan način, što je i nagnalo Google na ovu akciju.

Osim što su ekstenzije uklonjene iz trgovine, one su deaktivirane u browserima i označene su kao „zlonamjerne“, kako bi korisnici znali da ih je potrebno ukloniti.

Nastavi čitati

Web & IT

Facebook ugasio profile iz Rusije, Irana, Mjanmara i Vijetnama zbog miješanja u politiku

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Iz tvrtke Facebook javljaju kako je ugašeno više desetina lažnih profila na Instagramu i Facebooku, zbog stranog miješanja u politiku, i to iz Rusije, Irana, Mjanmara i Vijetnama.

Lažne vijesti i miješanje u unutarnju politiku

Kampanje su bile usmjerene na unutarnju politiku SAD-a i pobjedu nad Trumpom. S lažnih profila dijeljene su lažne vijesti o američkim izborima, kršćanstvu, američkoj imigracijskoj politici, ali i američko-iranskim odnosima.

Neki od profila pokušali su stupiti u kontakt s javnim ličnostima, kako bi ih objavljivali u različitim grupama i još mnogo toga. Facebook je naveo da je ovo stalni sigurnosni izazov za njih, i da konstantno rade na tome da se ovakvi profili uklanjaju s mreže.

Napadi dolaze i iz drugih država

U Rusiji je srušeno više desetina profila na Facebooku i Instagramu zbog kršenja sporazuma o vanjskoj politici, i ovo je pokazatelj da se Rusija nije odrekla trikova koje je koristila 2016. godine. U posljednje vrijeme s ruskih profila nisu stizale lažne vijesti i komentari o SAD-u i unutarnjoj politici, već o Ukrajini i Krimu, i to na ruskom, ukrajinskom i engleskom jeziku.

Istragom je Facebook došao do informacija da su deaktivirani profili povezani sa ruskim vojnim obavještajnim službama. Kad je u pitanju Iran, tu nisu mogli pronaći nikakvu vezu između države i propagiranog materijala, sugerirajući da bi ti napori mogli biti motivirani profitom, a ne politikom i špijunažom. I u Mjanmaru i Vijetnamu je zabranjen određen broj stranica i grupa, koje su sijale dezinformacije o telekomunikacijskim operaterima u Mjanmaru.

Nastavi čitati

Web & IT

Djeca čine čak trećinu internet korisnika

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Utorak se širom svijeta obilježavao Dan sigurnijeg interneta, a prema podacima UNICEF-a, djeca čine jednu trećinu od ukupnog broja internet korisnika.

Među najčešće rizike kojima su djeca izložena spadaju prikupljanje osobnih podataka, lažne vijesti, ugrožavanje privatnosti, zloupotreba u komercijalne svrhe i izloženost štetnim i uznemirujućim sadržajima.

UNICEF-ovo istraživanje “Siguran internet za cijelu obitelj” pokazalo je da manje od 10 posto djece uzrasta od 4 do 8 godina ne koristi digitalne uređaje, a da neka djeca pristupe internetu i prije svoje treće godine. Najčešća aktivnosti djece na internetu su konzumacija i reprodukcija video i foto sadržaja, slušanje glazbe i igranje video igara.

Podaci pokazuju da 80 posto školaraca provodi slobodno vrijeme uz igrice, te prema tome, ističu, digitalna tehnologija aktivno sudjeluje u oblikovanju načina na koji djeca komuniciraju.

Dan sigurnijeg interneta je kampanja započeta 2004. godine i obuhvaća najrazličitije teme, od cyber maltretiranja do korištenja društvenih mreža. Obilježava se u više od 150 država širom svijeta i fokusira se na aktualne teme koje se odnose na prisustvo na mreži. Pod sloganom “Zajedno za bolji internet”, kampanja ima za cilj ukazati na pozitivnu stranu novih tehnologija i načine za odgovornu upotrebu digitalnih platformi, a ove godine posebno je usmjerena na sigurnost djece na internetu.

Nastavi čitati

Preporučeno