Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Tech

Prve Facebook “pametne naočale” bit će brenda Ray-Ban

Uređaj će biti vrhunac rada na eksperimentalnom istraživačkom prototipu koji nosi naziv Project Aria, a Facebook bi trebao započeti s testiranjem ovaj mjesec.

Foto: Facebook

Iz tvrtke Facebook su najavili da će prvi par naočala za augmented reality (AR) za potrošače biti pušten u prodaju sljedeće godine, kao brendirani proizvod marke Ray-Ban, najavio je izvršni direktor Mark Zuckerberg tijekom Facebook Connect konferencije, a piše The Verge.

Uređaj će biti vrhunac rada na eksperimentalnom istraživačkom prototipu koji nosi naziv Project Aria, a Facebook bi trebao započeti s testiranjem ovaj mjesec. Tvrtka već godinama planira proizvodnju AR uređaja koji podsjeća na standardne naočale, a sad je to dovelo do suradnje s proizvođačem Ray-Ban EssilorLuxottica na dizajniranju okvira, čime su zapravo potvrđene glasine od prošle jeseni.

https://twitter.com/hbarra/status/1306278791669579776

Nemamo detalje o tome kako će se zvati Facebook AR naočale, kako će izgledati ili koliko bi mogle koštati. No, AR naočale dizajnirane da izgledaju kao standardne naočale postale su sve češće zadnjih godina, a tvrtke kao što su North (sad u vlasništvu Googlea) i Nreal razvile su prilično impresivne modele.

Osim toga, u zadnje vrijeme svi tehnološki divovi, uključujući Amazon, Apple, Google, Intel i druge, ili su već napravili AR naočale ili rade na njima.

GIF: Facebook
GIF: Facebook

Tvrtka je ranije ove godine objavila tehničke radove i prototipove dizajnerskih slika kako bi hibridni AR-VR uređaji mogli izgledati u budućnosti. Uz to, na prošlogodišnjoj konferenciji Oculus Connect predstavljen je projekt koji nosi naziv Live Maps, a za kojeg tvrtka najavljuje da će biti sastavni dio pomoći korisnicima da upotrebljavaju AR naočale u stvarnom svijetu, pomažući u spajanju virtualnog i stvarnog.

Foto: Facebook

Ostavi komentar

Možda će vas zanimati

Umjetna inteligencija

Meta bi mogla pokrenuti “persone” pokretane umjetnom inteligencijom u svojim uslugama – koje uključuju Facebook i Instagram – već sljedećeg mjeseca, dajući korisnicima novi...

Internet

U nastojanju da pojasni proces iza preporuka sadržaja na Instagramu i Facebooku, Meta je objavila opsežnu analizu svojih algoritama društvenih mreža. Nick Clegg, Metin...

Internet

Helen Dixon, irska šefica za privatnost, koja vodi tamošnje Povjerenstvo za zaštitu podataka (DPC), najavila je za politički magazin, Politico, da će to tijelo...

Internet

Tim Fundamental AI Research (FAIR) u Meti, Facebookovoj matičnoj tvrtki, predstavio je novi “najsuvremeniji” jezični model umjetne inteligencije (AI) pod nazivom Large Language Model...

Tutoriali

U digitalnom dobu u kojem živimo, društvene mreže poput Facebooka postale su bitan alat za tvrtke i pojedince koji žele promovirati svoj brend, podijeliti...

Internet

Kada je Elon Musk preuzeo Twitter, jedan od prvih poteza koje je povukao bilo je uvođenje pretplate za potvrdu računa. Radi se o onoj...

Biznis i posao

U prošloj godini više od 70.000 zaposlenika širom svijeta otpušteno je od strane velikih tehnoloških tvrtki. Tehnološke tvrtke uvijek su u vijestima, obično hvaleći...

Tech

Italija je zabranila korištenje tehnologije za prepoznavanje lica i “pametnih naočala”. Agencija za zaštitu podataka izdala je opomenu dvjema općinama koje eksperimentiraju s tim...