Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Hi-tech

Prve Facebook “pametne naočale” bit će brenda Ray-Ban

Uređaj će biti vrhunac rada na eksperimentalnom istraživačkom prototipu koji nosi naziv Project Aria, a Facebook bi trebao započeti s testiranjem ovaj mjesec.

Foto: Facebook

Iz tvrtke Facebook su najavili da će prvi par naočala za augmented reality (AR) za potrošače biti pušten u prodaju sljedeće godine, kao brendirani proizvod marke Ray-Ban, najavio je izvršni direktor Mark Zuckerberg tijekom Facebook Connect konferencije, a piše The Verge.

Uređaj će biti vrhunac rada na eksperimentalnom istraživačkom prototipu koji nosi naziv Project Aria, a Facebook bi trebao započeti s testiranjem ovaj mjesec. Tvrtka već godinama planira proizvodnju AR uređaja koji podsjeća na standardne naočale, a sad je to dovelo do suradnje s proizvođačem Ray-Ban EssilorLuxottica na dizajniranju okvira, čime su zapravo potvrđene glasine od prošle jeseni.

Nemamo detalje o tome kako će se zvati Facebook AR naočale, kako će izgledati ili koliko bi mogle koštati. No, AR naočale dizajnirane da izgledaju kao standardne naočale postale su sve češće zadnjih godina, a tvrtke kao što su North (sad u vlasništvu Googlea) i Nreal razvile su prilično impresivne modele.

Osim toga, u zadnje vrijeme svi tehnološki divovi, uključujući Amazon, Apple, Google, Intel i druge, ili su već napravili AR naočale ili rade na njima.

GIF: Facebook
GIF: Facebook

Tvrtka je ranije ove godine objavila tehničke radove i prototipove dizajnerskih slika kako bi hibridni AR-VR uređaji mogli izgledati u budućnosti. Uz to, na prošlogodišnjoj konferenciji Oculus Connect predstavljen je projekt koji nosi naziv Live Maps, a za kojeg tvrtka najavljuje da će biti sastavni dio pomoći korisnicima da upotrebljavaju AR naočale u stvarnom svijetu, pomažući u spajanju virtualnog i stvarnog.

Foto: Facebook

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Možda će vas zanimati

Web & IT

Tvrtka Facebook poduzima nove korake kako bi ograničila mogućnost oglašivača da dosegnu tinejdžere ciljanim oglasima. S ovom promjenom, oglašivačima više neće biti dozvoljeno da...

Web & IT

Izvršni direktor Facebooka, Mark Zuckerberg, kaže da tvrtka neće uzimati postotak prihoda kreatora do 2023. godine. Pravila obuhvaćaju plaćene događaje na mreži, pretplate obožavatelja,...

Apps & Software

Kako stvari stoje, korisnici koji nisu prihvatili novu politiku privatnosti ipak neće biti ograničeni u korištenju WhatsApp usluge. Prije nego što su nova pravila...

Web & IT

Facebook se suočava s još jednom antitrustovskom bitkom u Europi usred tekuće istrage u Njemačkoj i predstojećeg slučaja u Velikoj Britaniji. Europska komisija priprema...

Oglašavanje