Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Internet

Reklame i YouTube – ovo vam se neće svidjeti

“Čari” oglašavanja

Jeste li i vi jedni od onih koje živciraju nepreskočive reklame na YouTubeu? Niste jedini. Mnogi ne luduju za stavljanjem nepreskočivih reklama i YouTubea u istu rečenicu.

Dolaze pomalo loše vijesti s tog polja. Naime, zahvaljujući novim odredbama iz Googlea, svima draga opcija Preskoči reklamu bi se uskoro mogla početi pojavljivati puno rjeđe.

Ovog tjedna biste mogli naići na YouTube reklame koje ne nude nikakvu opciju preskakanja. Poznata web stranica je najavila uvođenje nezaobilaznih reklama na svim kanalima koji mogu monetizirati svoje uratke.

YouTube je ovaj novitet predstavio svima putem YouTube Partner Programa, a cilj je omogućiti povećanje zarade.

Kako stoje stvari, oglašivači su spremni platiti mnogo više ako korisnici njihove reklame ne mogu ni na koji način zaobići ili preskočiti. Dakle, motivi su posve jasni.

Na sreću, reklame koje ćemo biti prisiljeni gledati neće trajati onako dugo poput onih na koje smo navikli na našim malim ekranima.

Google tvrdi da će maksimalna duljina videa biti između 15 i 20 sekundi. Premda je takvo trajanje 3 do 4 puta dulje od uobičajene YouTube reklame, postoji nada da se radi o točno odmjerenoj količini iritacije koje neće obeshrabriti korisnika od gledanja videa.

Najveću štetu bi, zapravo, mogli pretrpjeti tvorci sadržaja koji nemaju baš fanova na bacanje ili koji pokrivaju interesno područje koje same po sebi ne privlači hrpu ljudi.

Kada YouTuber odluči aktivirati tu novu stavku, ona će se primjenjivati na svim videima koje je do tada objavio. Tvorci sadržaja će dobiti pristup alatima kojima će moći pratiti broj nepreskočivih reklama, kao i pristiglu im zaradu. Ukoliko primijete da im videozapisi trpe zbog novine uvođenja reklama, oglase uvijek mogu ponovno isključiti.

Njihova prijašnja namjera prodaje pretplata nije imala pretjeranog uspjeha. Zasnivala se na ideji da korisnici koji na tu platformu dolaze samo kako bi besplatno slušali glazbu (i to kroz duže vrijeme) moraju “pretrpjeti” sve više reklama koje će im se uporno prikazivati između glazbenih brojeva. Izbjegavanje reklama su nudili kao nagradu za plaćanje pretplata.

1 komentar

Možda će vas zanimati

Umjetna inteligencija

YouTube planira uvesti značajne promjene u svoja pravila i oznake koje će utjecati na kreatore sadržaja na svojoj platformi. U skladu s novim pravilima,...

Internet

Prije deset godina, YouTube nije imao reklame koje iskaču prije i nakon videa. Danas je platformu bez toga teško zamisliti. Naime, toliko ih je...

Tech

Mark Zuckerberg je intervjuiran od strane Lexa Fridmana, a video je osvanuo na Lexovom YouTube kanalu. Taj intervju ne bi bio ni po čemu...

Internet

Izgled početne stranice popularne platforme YouTube doživjet će značajnu transformaciju za korisnike koji su isključili svoju povijest gledanja. Umjesto prikazivanja zbirke predloženih videozapisa, početna...

Aplikacije i softver

AI alat omogućuje ljudima stvaranje pjesama koristeći glasove raznih umjetnika. Što će to učiniti glazbenoj industriji? Rasprave, koje su potvrdile četiri osobe upoznate s...

Internet

Google eksperimentira s upotrebom umjetne inteligencije za automatsko generiranje YouTube videosažetaka, prema obavijesti na stranici za podršku od 31. srpnja. U obavijesti se napominje...

Internet

Tanner Cook, youtuber iz Virginije, u nedjelju je upucan dok je snimao “prank” video za svoj kanal Classified Goons. Incident se dogodio u trgovačkom...

Internet

Google Earth je jedan popularan alat koji smo svi koristili barem jednom, ako za ništa drugo, kako bismo pronašli svoju kuću i vidjeli kako...