Pratite nas

Apps & Software

Savršena kombinacija uređivanja fotografija i grafičkog dizajna

Objavljeno

-

U potrazi za online uređivačima fotografija gotovo uvijek nailazimo na dvije osnovne solucije. One jednostavnije i u potpunosti automatizirane najčešće pronalazimo na mobilnim aplikacijama. Dok one malo zahtjevnije, ali u potpunosti profesionalnije pronalazimo na online platformama. Kada mislimo na program za uređenje (obradu) fotografija i slika, prvo što nam obično dolazi u mislima je Photoshop. Međutim, postoje mnoge dostupne alternative koje nude intuitivnije sučelje i lakše su za koristiti.

Profesionalci koji moraju pažljivo urediti svoje fotografije trebaju program s naprednim značajkama, dok većina ljudi treba jednostavan program za uljepšavanje, pa zašto potrošiti stotine kuna na skupi program ili riskirati visoke kazne i malware s nezakonitim preuzimanjem s torrent stranica. Jedna od kvalitetnijih i profesionalnijih solucija zasigurno je Fotor, uređivač slika i kolaža kojeg možete sa jednakom lakoćom upotrebljavati online.

S vrlo jednostavnim i preglednim online sučeljem, program pri pokretanju nudi četiri osnovne opcije: Edit a Photo, Make a Collage, i Create a Design.

Edit a Photo je prva kategorija koju ćete odabrati ako želite urediti fotografiju, a za to ćete dobiti niz osnovnih i naprednih detalja kao što su obrezivanje, promjena jednostavnih karakteristika, dodavanje okvira, granica i promjena teksture fotografije. Tu je također i dostupna opcija dodavanja teksta te korištenje mnogobrojnih filtera za poboljšanje slike koji su ponuđeni.

Što se retuširanja lica tiče to je kategorija dodana popularizacijom selfija na društvenim mrežama. Koristi set određenih opcija kao što su uljepšavanje, popularno odstranjivanje bora, blemish fix, i slično. Jednako tako unutar ove kategorije postoji i set opcija koje se odnose na make-up kojima možete obojiti određene dijelove fotografije ili pojačati ton boje.

Unutar ove kategorije omogućuje sa da na vrlo praktičan način preuredite cijeli set fotografija prema predefiniranim parametrima. Recimo da želite određenojfotografiji promijeniti parametre veličine i svima dodati jednaki okvir. Kad jednom napravite upload i odaberete određene opcije, Fotor će se sam pobrinuti da je preuredi, a vi možete aplicirati dodatne naljepnice i tekst. Ovo je odlična opcija za sve one koji trebaju uštedjeti vrijeme.

Make a Collage je druga kategorija, i kao što samo ime kaže ova opcija dozvoljava kreiranje raznovrsnih kolaža sastavljenih od niza slika. Sam proces stvaranja kreće od odabira prijedloga o količini slika koje želite upotrijebiti pri stvaranju kolaža te njihovom razmještaju. Odaberite omjer, označite količinu slika koje želite upotrijebiti i izaberite jedan o nekoliko stotina raznovrsnih predložaka. Prilagodite kuteve, sjene, širinu i visinu i zabava može početi. Možete dodati slike s računala, jednostavno ih rasporediti i potom skinuti na računalo napravljene kolaže.

Kolaž je podijeljen u nekoliko vrsta, tako da prema vlastitim preferencijama možete odabrati onaj koji vam najbolje odgovara. Osim predloženih shema možete napraviti i vlastiti ne slijedeći ponuđene uzorke.

Osim navedenih Fotor sadrži i neke dodatne značajke poput kreiranja covera za Facebook i Facebok Events, YouTube, LinkedIn i nekoliko drugih društvenih mreža. Za izradu bilo kojeg od dizajna potrebno je kliknuti na opciju Create a Design. Dovoljno je odabrati za koju od navedenih društvenih mreža trebate napraviti cover i aplikacija će sama prilagoditi veličinu odabrane slike za tu društvenu mrežu. Odaberite pozadinu koja vam se sviđa u omjeru po vašoj potrebi i dodajte tekst s fontovima plakata, dodajte prekrasne naljepnice, dodajte svoje slike iz galerije i stvorite savršenu objavu svaki put. Napravljene radove možete jednostavno s jednim klikom podijeliti na Facebooku, Twitteru i ostalim popularnim servisima. Neki alati zahtjevaju prethodnu registraciju i članstvo u Fotor Pro verziji.

Učestalost ažuriranja je gotovo stalna, počevši od ikona, naljepnica, fontova do ostalih grafičkih elemenata. Sva vaša prisutnost na društvenim mrežama može biti u potpunosti olakšana ovim pristupačnim i jednostavnim alatima za izradu covera, objava, postova na Martketplaceu, postova za Youtube i LinkedIn kanale i slično. Ujedno nudi i jednostavan pristup izradi loga, životopisa, ulaznica i još mnoštvu stvari.

Za korištenje programa potrebno je imati solidnu internet vezu s toga ovaj program preporučamo isključivo za brzinsko editiranje slika manjeg formata i prisutnost na društvenim mrežama. Osim što ga koriste amateri, namijenjen je i za pomoć pri školskim projektima ili pak profesionalcima koji si žele uštedjeti vrijeme ne kupujući skupe programe sa gotovo jednakim svojstvima manipulacije slike.

Želite li stvoriti promotivne plakate, oglašavati, objaviti najave, pokrivati ​​fotografije za svoju trgovinu, restoran, ured ili društvene web stranice? Ako da, onda je Fotor savršen odabir za vas. Izradite promotivne plakate, oglašavajte, objavite najave, pokrivajte fotografije u pokretu uz nevjerojatne pozadine, teksturu, efekte, fontove, naljepnicu i privucite pozornost koju želite.

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Apps & Software

Facebook objavio novu aplikaciju – Hobbi

Objavljeno

-

Objavio

Foto: 9to5mac

Tvrtka Facebook je objavila novu aplikaciju, koja za sada djeluje kao konkurencija već poznatom i uspješnom Pinterestu. Iz Facebooka su još prošle godine najavili da će jedan tim raditi na eksperimentalnom kreiranju novih aplikacija izvan glavnih brendova tvrtke.

Nova Facebookova aplikacija nazvana je Hobbi, a namijenjena je za dijeljenje fotografija, u kojoj možete i organizirati svoj kreativni proces. Tu spadaju kuhanje, pečenje, umjetnost, zanati, fitness, uređenje doma i mnoge druge kategorije. Ovo su samo neke od ideja koje su navedene na službenoj stranici aplikacije na App Store-u, prenosi portal The Information.

Ideja je da ovu aplikaciju koriste svi oni koji imaju određene hobije i htjeli bi svoje načine rada podijeliti s drugima, kako bi drugi ljudi mogli pratiti njihov napredak tijekom vremena. Još uvijek ne postoji mogućnost dijeljenja sadržaja na društvenim mrežama, ali aplikacija nudi mogućnost kreiranja video zapisa projekata nakon što su oni gotovi.

Hobbi aplikacija prvo je puštena u trgovinama u Kolumbiji, Belgiji, Španjolskoj i Ukrajini, ali se od četvrtka navečer može preuzeti i u Americi. Kompatibilna je s iPhone-om, iPad-om i iPod touch uređajima počevši od iOS 11 i novijim. Još uvijek nije definirano kako bi ova aplikacija mogla upotpuniti portfolio koji Facebook već ima, ali s obzirom na dosadašnje neuspjehe, moguće je da će i ova otići u zaborav ako se ne proslavi dovoljno, piše The Verge.

Nastavi čitati

Apps & Software

Na ove stvari bi trebalo obratiti pozornost, da vam ne prisjedne Valentinovo…

Objavljeno

-

Objavio

Ako koristite aplikacije i stranice za upoznavanje i traženje partnera pročitajte kako se zaštiti, jer u jedno možete biti sigurni – sviđate se cyber kriminalcima!

Proteklo desetljeće dovelo je digitalizaciju u praktično svaki aspekt našeg života, a komunikacija je vjerojatno prošla kroz najveću transformaciju.

Ljubavni životi ljudi nisu izuzetak i na Valentinovo, samci ali i parovi su pod velikim pritiskom da se organiziraju i definiraju svoje planove za taj bitan dan.

Ipak, za one koji su sami ili u otvorenoj vezi, ovo podrazumijeva dodatni korak – pronalaženje partnera – a aplikacije za upoznavanje su tu od pomoći.

Jesu li zaista aplikacije za upoznavanje od pomoći?

Povlačenje na desno na aplikaciji je jednostavno, kako se to radi u omiljenoj aplikaciji za upoznavanje – Tinder – ali na putu do pronalaženja nove prave ljubavi (ili samo sastanka, ako više volite da stvari idu lagano), ništa nije tako lako kao što se nadate, čak ni u digitalnom svijetu. Istraživači tvrtke Kaspersky procijenili su rizike i izazove s kojima se mnogi susreću na putu ka romansi i otkrili da cyber kriminalcima ljubavne afere nisu strane.

Popularne aplikacije za upoznavanje, koje se koriste širom svijeta, kao što su Tinder ili Badoo, često postaju mamac, koji se koristi za širenje mobilnog malwarea ili za preuzimanje osobnih podataka, kako bi cyber kriminalci kasnije bombardirali korisnike neželjenim oglasima ili ih čak navodili da troše svoj novac na skupe pretplate. Ovakve datoteke nemaju nikakve veze s legitimnim aplikacijama, već one koriste samo ime, a ponekad i dizajn autentičnih servisa za upoznavanje.

Analiza malwarea, koji koriste imena preko 20 popularnih aplikacija za upoznavanje i ključne riječi “dating” pokazala je da su tijekom prošle godine 1.963 jedinstvene datoteke širene pod maskom legitimnih aplikacija. Primijećeno je da se dvije trećine maskiralo pod imenom Tinder (1.262 datoteke), a još jedna šestina je bila povezana s aplikacijom Badoo (263 datoteke). Obje aplikacije su priznate širom svijeta.

Opasnost koju ove zlonamjerne datoteke donose varira od trojanaca, koji mogu preuzimati drugi malware preko onih, koji šalju skupe SMS poruke, do reklama, tako da je vjerojatno da je svaka obavijest koju korisnik dobije zapravo neka vrsta dosadnog obavještenja o oglasima, a ne poruka od potencijalnog partnera.

Na primjer, jedna od aplikacija koja na prvi pogled izgleda kao Tinder je u stvari bankarski trojanac, koji stalno zahtjeva prava na Accessibility service i kad ih dobije, dodjeljuje sebi sva prava neophodna za krađu novca od korisnika. Drugi preimenuje sebe u Podešavanja odmah nakon instalacije, prikazuje lažnu poruku greška i kasnije nestaje, s velikom vjerojatnošću da će se vratiti s neželjenim oglasima nekoliko dana kasnije.

Cyber kriminalci koji su specijalizirani za phishing, također ne propuštaju priliku da iskoriste nepažnju svih onih koji žele pronaći ljubav. Lažne kopije popularnih aplikacija i web stranica za upoznavanje, kao što su Match.com i Tinder, preplavile su internet. Od korisnika se traži da ostave svoje osobne podatke ili da se povežu s aplikacijama preko svog profila na društvenim mrežama. Rezultat nije iznenađujući: cyber kriminalci će podatke kasnije koristiti ili prodati, a korisniku neće ostati ništa.

Statistika također pokazuje da interesiranje za temu ljubavi raste uoči Dana zaljubljenih. Na primjer, broj klikova na fishing verziju web sitea PeopleMedia porastao je više nego dvostruko, gotovo mjesec dana prije Dana zaljubljenih.

Foto: Kaspersky

Kako se zaštiti od online prijetnji?

Kako bi izbjegli cyber sigurnosne rizike na Valentinovo, iz tvrtke Kaspersky preporučuju:

  • Uvijek provjerite dozvole aplikacija kako biste vidjeli što vaše instalirane aplikacije mogu raditi
  • Ne instalirajte aplikacije iz nepouzdanih izvora, čak i ako se aktivno oglašavaju i blokirajte instalaciju programa nepoznatih izvora u postavkama vašeg pametnog telefona
  • Pronađite više informacija o stranici za online upoznavanje koju planirate posjetiti: pogledajte kakvu reputaciju ima na internetu i pronađite povratne informacije korisnika
  • Koristite pouzdano sigurnosno rješenje

Kako bi sigurno koristili aplikacije za upoznavanje, iz tvrtke preporučuju:

  • Nemojte dijeliti previše osobnih informacija sa strancima
  • Uvjerite se da je osoba koju ste upoznali stvarna, jer prevaranti često koriste lažne profile za prijevare.
Nastavi čitati

Apps & Software

Ovu aplikaciju službeno koristi dvije milijarde ljudi!

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Tvrtka WhatsApp, koju je Facebook kupio 2014. godine i koja funkcionira pod Facebook ekosistemom, objavila je i službeno da povezuje preko dvije milijarde ljudi širom svijeta!

Iako je bilo nedoumica oko toga na koji način WhatsApp štiti privatnost, pa čak i vrlo ozbiljnih sumnji da je aplikacija kriva za hakiranje najbogatijeg čovjeka na svijetu, Jeff Bezosa, WhatsApp tim na svom blogu inzistira na pojmovima privatnost, sigurnost i enkripcija.

“Privatni razgovori, koji su nekad bili mogući samo u “oči u oči“ situacijama sad su mogući na bilo kojoj udaljenosti kroz privatne razgovore i video pozive“, objavila je WhatsApp ekipa navodeći da su počašćeni količinom pozitivne energije i entuzijazmom, koje im korisnici šalju. “Jasno nam je da što se više povezujemo više toga moramo i zaštititi, jer što više svoje živote izlažemo online svijetu to je veća važnost da sačuvamo svoje konverzacije privatnim i sigurnim“.

Aplikacija bilježi nevjerojatan rast broja korisnika, kojih je tijekom 2016. godine bilo preko milijardu, a 2018. preko milijardu i pol.

WhatsApp je iskoristio ovu priliku i da skrene pažnju korisnicima da poruke, koje razmjenjuju ostaju uvijek na njihovim uređajima i ne skladište se u Cloud infrastrukturi tvrtke (niti Facebook-a, barem se nadamo).

Posljednja velika vijest, koja je razveselila mnoge WhatsApp korisnike je odustanak Facebook tima od ubacivanja reklama u aplikaciju.

Nastavi čitati

Preporučeno