Pametne telefone na dnevnoj bazi koristimo sve više i više, no to ne vrijedi za aplikacije. Premda ih prosječni američki korisnik ima između 25 i 50 na svom uređaju, situacija je drukčija po pitanju korištenja.
Prosječno se dnevno otvori njih svega pet, što znači da su sve ostale potrošači podatkovnog prometa, prostora i baterije na tom nužnom uređaju.
Studiju o načinu korištenja aplikacija provela je platforma Connecthings s 1034 korisnika mobilnih uređaja. Ono što se pokazalo je da 56% ispitanika sebe smatra iznimno aktivnima kada se radi o prihvaćanju ili istraživanju novih tehnologija. Sve novo što se pojavi, dakle, budi njihovo zanimanje i daju tome priliku.
Od svih tih osoba, njih 50% ima manje od 25 aplikacija na mobilnim uređajima, a tek njih 4% tvrdi da ih ima više od stotinu. Kada je riječ o 25 do 50 aplikacija, ima ih 36% korisnika, a 10% ih je na između 50 i stotinu. Kada se pitalo koliko aplikacija rabe na dnevnoj razini, odgovori su bili konkretni.
Čak 84% ispitanih je izjavilo da dnevno koristi manje od 10 aplikacija, što potvrđuje da većina aplikacija stoji skinuta i netaknuta.
Dotično istraživanje je također pokazalo koliko se ekstremnom doima generacija Z.
Naime, 42% njih u ovom istraživanju koristi manje od 5 aplikacija, što ih svrstava zajedno s ostalim generacijama, no s obzirom na to da njih 14% koristi 20 ili više aplikacija svakodnevno, to ih ipak izdvaja.
Ovo istraživanje je bilo korisno i brandovima da možda prepoznaju navike korisnika i pokušaju pronaći aplikacije koja će svakodnevno zaokupljati pažnju, za razliku od ostalih koje će samo mirno počivati na mobitelima.