TikTok sad ima joลก jednog suparnika na trลพiลกtu. Tvrtka Snap lansirala je Spotlight, novi odjeljak u svojoj aplikaciji koji ฤe prikazivati videozapise koje su kreirali korisnici.
Iako ovo nije prvi put da aplikacija istiฤe videozapise korisnika, prvi put je da se ti videi nalaze na posebnom mjestu, odnosno da su istaknuti. U sluฤaju da to nije dovoljna motivacija ljudima da stvaraju sadrลพaj, Snap se odluฤio platiti odreฤenim korisnicima za takve sadrลพaje. Tvrtka planira plaฤati ukupno do milijun dolara dnevno korisnicima za kreiranje i dijeljene svojih klipova u aplikaciji.
Po naฤinu funkcioniranja, Spotlight je sliฤan TikToku i Instagramu. Algoritam odreฤuje koji ฤe se videozapisi pojavljivati u feedu korisnika, sadrลพi automatsku reprodukciju vertikalnih videa, a za prebacivanje videa koristi se scroll ili swipe. No, kod Spotlight-a veฤina videa ฤe biti anonimna, ลกto bi korisnicima moglo biti vrlo zanimljivo.
Korisnicima je vjerojatno najuzbudljiviji dio obeฤanje tvrtke o potencijalnim isplatama. Tvrtka nije podijelila toฤno koliki iznos planira isplaฤivati i kojim korisnicima, ali isplate ฤe se oฤito temeljiti na formuli koja โnagraฤuje Snapchatere prvenstveno na temelju ukupnog broja jedinstvenih prikaza videozapisa koje Snap dobije u danuโ. Tvrtka je obeฤala potroลกiti milijun dolara dnevno do kraja godine. Dugoroฤno, tvrtka Snap planira uvesti oglaลกavanje u Spotlight, pa nije teลกko zamisliti kako bi se isplate mogle pretvoriti u tradicionalnu podjelu prihoda tog tipa, piลกe Engadget.