SQUID Learning English aplikacija obilježava Međunarodni dan obrazovanja održavanjem natjecanja za nastavnike engleskog jezika diljem svijeta. Pobjedniku Teaching Challenge 2022. natječaja, koji počinje danas, bit će dodijeljena nagrada od 1000 eura.
SQUID 2022 Teaching Challenge je natjecanje koje održava aplikacija SQUID, a ima za cilj podržati učitelje engleskog jezika na njihovom putu podučavanja engleskog jezika uz autentične vijesti. Kandidati moraju biti aktivni profesori engleskog jezika. Da bi se prijavili, kandidati moraju izvršiti sljedeća tri koraka: 1. Napisati nastavni plan koji sadrži aplikaciju SQUID kao nastavno pomagalo. 2. Priložiti fotografiju ili screenshot njihove lekcije dok se ona izvodi. 3. Ispuniti obrazac za prijavu i učitati plan lekcije ovdje. Prijave su otvorene do 14. veljače 2022.
Natjecanje je dio SQUID Learning English programa, koji učenicima i nastavnicima engleskog jezika diljem svijeta pruža besplatne materijale za samostalno učenje i predavanja temeljena na najnovijim vijestima. Program uključuje Learning English bilten koji se šalje profesorima engleskog jezika na tjednoj bazi, a sadrži besplatne planove lekcija i ideje temeljene na autentičnim novinskim člancima. (Za prijavu na newsletter, kliknite ovdje.)
SLE također pomaže učenicima engleskog da samostalno uče s namjenskom značajkom u aplikaciji pod nazivom Learning English, koja sadrži interaktivni i prilagođeni sadržaj za samostalno učenje temeljen na ažurirani pričama. Ova značajka omogućuje učenicima učenje bez učitelja, gdje god bili, kad god to požele.
SQUID 2022 Teaching Challenge ima za cilj podržati nastavnike engleskog jezika na njihovom putu podučavanja engleskog jezika uz autentične vijesti. Održava se povodom Međunarodnog dana obrazovanja koji je ustanovljen rezolucijom Generalne skupštine Ujedinjenih naroda u prosincu 2018. godine, kojim se slavi uloga obrazovanja za mir i razvoj. Ove godine obilježit ćemo četvrti Međunarodni dan obrazovanja s temom “Changing Course, Transforming Education”.
“Ovo natjecanje posljednja je inicijativa SQUID-a u području inspiriranja nastavnika da koriste zanimljive novinske članke u svojoj nastavi i dodatni doprinos rastu nastavnika”, rekao je Johan Othelius, osnivač i izvršni direktor.