Pratite nas

Gaming

SteelSeries Apex 7 gaming tipkovnica [RECENZIJA]

Objavljeno

-

SteelSeries krenuo je u obnavljanje svojih gaming proizvoda i do nas, barem što se tipkovnica tiče prvo je stigao – flagship model. Apex 7 je relativno klasična tipkovnica na kojoj je sve pojačano do maksimuma jer ona treba izazvati divljenje i zavist kod drugih.

Apex 7

SteelSeries se potrudio da njihov top model tako djeluje od trenutka kad vidite kutiju pa sve dok ne uzmete tipkovnicu u ruke. I definitivno kad je prvi put dodirnete osjećaj je super premium – metal s gornje strane je zaista vrhunske kvalitete i izgleda, sve djeluje relativno lagano a opet nekako vrlo čvrsto i pouzdano. SteelSeries tvrdi da je materijal od kojeg je izrađena gornja ploča legura aluminija koja se koristi za izradu aviona, to ne možemo baš provjeriti ali djeluje zaista izuzetno čvrsto.

Konačno kad se priključi na računalo RGB osvjetljenje je zaista najbolje i najljepše koje sam vidjela do sada, naprosto nije usporedivo ni s jednim drugim modelom u jačini i u načinu na koji se boje reflektiraju o metalnu površinu. Premium osjećaju jako doprinosi i odmor za dlanove koji se dobiva u paketu, a koji je izrađen od najfinijeg gumiranog materijala i na tipkovnicu se „povezuje“ putem magneta. Jedino u što ne mogu biti sigurna je trajnost ovog materijala, to je i ranije bila boljka kod nekih SteelSeries modela, ali je na dodir zaista osjećaj fantastičan.

Nema mnogo drugih detalja u smislu media tastera i slično, ali je tu volume kolutić koji je jako dobro izveden. S druge strane nalazi se USB port na kojeg možete priključiti miša ili drugu periferiju, a posebno mi se svidjelo što je dodatno osvijetljen jer osim što lijepo izgleda, vrlo je funkcionalno kada u mraku pokušavate uštekati miša ili flash disk. Konačno, uz njega ide USB kabel, koji možete i rutirati kroz interne kanaliće, ali ono što je vrlo interesantno je debljina kabela. Bez pretjerivanja, mene je na prvi mah podsjetio na strujni kabel od bojlera ili tako nekog jačeg uređaja.

Na kraju ima jednu čvrstu račvu gdje se dijeli na dva USB konektora. Sve ovo treba imati u vidu ako poželite tipkovnicu nositi negdje jer to može otežati stvari, ali za lakše rukovanje ugrađena je čičak traka kojom možete bar malo obuzdati kabel.

Odmah do volume kotačića nalazi se i jedna od glavnih novina ovog modela – OLED ekran na kojem možete prikazivati što god hoćete. Čak je softverom povezan s nekim aplikacijama kao što su CS:GO ili Spotify, pa vam se može prikazivati koliko ste protivnika ubili ili naziv pjesme koja trenutno svira. Mogu tu stizati i obavijesti s Discorda ili drugih chat programa što možda nije toliko loše, no može djelovati distraktirajuće.

Nažalost ono što je slučaj i kod drugih komponenta koje prate ovaj trend više ekrana, od miševa preko high-end gaming laptopa, jest da drugi ekran najčešće ne služi ničemu. Zapravo vas tjera da skidate pogled s glavnog ekrana, a kad igrate morate biti fiksirani na tok igre. Apexov ekran je smješten skroz u stranu pa je zapravo pitanje može li se iz standardnog zavaljenog položaja pročitati što na njemu piše. Ali što se tu može, proizvođači očigledno misle da su ovakve novotarije kul.

SteelSeries za ovu tipkovnicu koristi vlastite switcheve, a mi smo probali model sa standardnim crvenim (linearnim), a moguće je naručiti i sa smeđim (taktilnim) i plavim (clicky), ovisno o vašim preferencijama.

Tipke imaju hod do točke aktuacije (pritiska) od 2.0mm i deklarirani su na 50 milijuna klikova što je u rangu s ostalim proizvođačima mehaničkih tipki. U suštini, tipke su za nijansu neutralnije od Cherry MX red pa onaj tko je baš navikao na Cherry treba razmisliti može li se priviknuti na promjenu. S druge strane, neko tko je relativno nov u svijetu mehaničkih tipkovnica će se sigurno brzo naviknuti i na tipke koje se nalaze na Apex 7.

Zaključak

SteelSeries Apex 7 nesumnjivo predstavlja najbolje što tvrtka trenutno može ponuditi i sigurno ovakva kvaliteta predstavlja vrhunsko dostignuće u domeni gaming periferija. Ono što predstavlja problem je činjenica da u ovom rangu i po ovoj cijeni korisnici znaju biti jako izbirljivi – nekome je možda prioritet da koristi baš Cherry MX tipkovnice a netko je baš vezan za neki drugi brend. Sigurno je da Apex 7 predstavlja odličan proizvod ali još ostaje vidjeti kako će se pokazati na tržištu.

Model SteelSeries Apex 7
LED osvjetljenje RGB
Tipke Mehaničke – Red
Dodatno Palm rest, OLED ekran, USB pass-through
Nastavi čitati
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Gaming

‘Rocket League’ ukida online multiplayer na Linuxu i Mac-u

Objavljeno

-

Objavio

Psyonix je najavio da povlači podršku za Rocket League na Linuxu i macOS-u, kao dio svoje nakane da ažurira igru “novim tehnologijama”. Tvrtka je navela u izjavi da više ne smatraju isplativom podršku verzije igre za macOS i Linus/SteamOS. Slijedom toga, nakon zadnjeg patcha u ožujku, online multiplayer (jedan od glavnih razloga zbog kojeg većina ljudi igra tu igru) neće više biti dostupan.

Nakon zadnjeg ažuriranja, online multiplayer i pristup trgovini bit će blokirani, a lokalni multiplayer i split screen će i dalje ostati dostupni. Svojoj garaži i inventaru korisnici će i dalje moći pristupiti, a statistike karijere neće biti izgubljene. Psyonix je izjavio da će pogođeni korisnici moći preuzeti Windows verziju igre, tako da ipak nije sve izgubljeno za korisnike Linuxa i Mac-a.

Nastavi čitati

Gaming

Sve Half-Life igre bit će besplatne sljedeća dva mjeseca

Objavljeno

-

Objavio

Pripremajući se za trijumfalni povratak serije Half-Life u obliku nadolazećeg Alyx VR nastavka, Valve je učinio sve prethodne Half-Life igre na Steamu besplatnim.

Half-Life: Source, Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Opposing Force i Blue Shift navedeni su kao besplatne igre u sljedeća dva mjeseca. Valve nas je na neki način trebao podsjetiti da Alyx dolazi i u tome su definitivno uspjeli.

Čini se kako je Valveov tim itekako svjestan da je prošlo dosta vremena otkad je Half-Life bio važan, a njihova objava je glasila ovako:

“Half-Life: Alyx je vremenski postavljen prije Half-Life 2 i epizoda, ali igre dijele likove i elemente priče. Tim Half-Life: Alyxa vjeruje da je najbolji način uživanja u novoj igri tako da se prisjetite starih nastavaka, pa su to pojednostavili.”

Half-Life Alyx trebao bi biti predstavljen u ožujku za sve PC kompatibilne VR headsetove. S obzirom na to da je dvomjesečno besplatno razdoblje počelo 20. siječnja, predviđa se da će 20. ožujka biti datum lansiranja igre.

Nastavi čitati

Gaming

SteelSeries predstavio Rival 3 gaming miš, Apex 3 i Apex 5 gaming tipkovnice

Objavljeno

-

Objavio

SteelSeries napada dosadne uredske periferije svojom novom linijom proizvoda – gaming opremom visokih performansi koja će biti dostupna za sve igrače.

SteelSeries, lider na polju gaming i esports periferije, najavio je Rival 3 gaming miš, Apex 3 i Apex 5 gaming tipkovnice – periferije visokih performansi koje će biti pristupačne svim gamerima. Predstavljajući ove proizvode, SteelSeries želi inovativne performanse svojih premium proizvoda ponuditi široj igračkoj publici. Ehtisham Rabbani, CEO SteelSeries-a izjavio je kako “puno gamera koristi obične office periferije za gaming”. Zatim je dodao “Predstavljajući naše nove proizvode, ciljali smo na zamjenu office periferija. Želja nam je bila da prilagodimo najsuvremenije tehnologije koje koristimo i implementiramo ih u proizvode koji će biti pristupačni za svakog igrača. Niko ne bi trebao biti stalno zaglavljen s korištenjem zastarjelih periferija koje nisu namijenjene za gaming.”

Rival 3 – Nadmašiti konkurenciju

Uz jedinstveno RGB osvjetljenje, novi senzor fokusiran je na maksimalne performanse i nevjerojatan nivo izdržljivosti, Rival 3 nadmašuje konkurenciju. The Rival 3 je zaokružen gaming miš s vrhunskom tehnologijom specijalno dizajniranom po povoljnoj cijeni za gamere.

Rival 3 je napravljen od super-dugotrajnog polimera koji pruža nevjerojatnu izdržljivost, sve to uz težinu od samo 77 grama. Tu je i novi TrueMove Core optički senzor koji predstavlja značajan iskorak u performansama kada je u pitanju ovaj cjenovni rang.

Uobičajeno je da kompanije koje proizvode periferije koriste obične desktop senzore u miševima ovog cjenovnog ranga, ali je SteelSeries u suradnji s PixArt-om dizajnirao potpuno novi senzor samo za Rival 3. TrueMove Core ima senzor od 8,500 CPI koji je namijenjen za precizno 1 na 1 praćenje pokreta, tako da se svi pokreti miša apsolutno vjerno prenose na ekran.

Rival 3 također donosi switcheve koji su deklarirani na 60 milijuna klikova i memoriju u samom mišu koja dozvoljava unos do 5 CPI profila i podešavanje svih parametara kroz SteelSeries Engine softver.

Apex 3 – Nadmašiti konkurenciju

Vodootporna Apex 3 tipkovnica je potpuno zaokružen gaming proizvod. Kreirana je kombinacijom suvremene SteelSeries tehnologije s RGB osvjetljenjem u 10 zona, ultra-tihim gaming switchevima i anti-ghostingom specijalno osmišljenim za gaming. Sve to je čini tipkovnicom koja je od početka do kraja kreirana za gamere.

Apex 3 je vodootporna po standardu IP32 pa je samim tim zaštićena od slučajnih prolijevanja tekućina. Također, tipkovnica koristi nove SteelSeries switcheve s minimalnim otporom. Zbog toga je tipkovnica skoro nečujna, uz tipke koje su deklarirane na preko 20 milijuna klikova.

Kao i kod Apex Pro modela, Apex 3 ima sličan oslonac za dlanove visokog kvaliteta, iste media tipke i klikabilni metalni roler, kao i 3 mogućnosti za postavljanje kabla ispod tastature. Anti-ghosting namijenjen gamerima omogućuje da tipkovnica uvijek zabilježi svaki klika tipke, tako da gameri mogu igrati brže i preciznije.

Apex 5 – Najbolje od oba svijeta

Hibridni switchevi na Apex 5 tipkovnici kombiniraju osjećaj kod pritiska membranskih tipki s performansama i taktilnim klikom plavog mehaničkog switcha. To donosi gaming iskustvo koje kombinira najbolje od obje vrste switcheva.

Tipkovnica je izrađena istom tehnologijom koja je korištena kod Pro linije proizvoda. To uključuje magnetni oslonac za dlanove, kućište od visokokvalitetnog aluminija, OLED smart ekran, media kontrole i roler za podešavanje zvuka, kao i podešavanje osvjetljenja za svaku tipku pojedinačno. Korisnici mogu na OLED ekranu prikazivati GIFove, imati pregled informacija direktno iz igara kao što su CS:GO i Dota2, imati informacije o pjesmama s TIDAL-a, Discord poruke, podešavanja tipkovnice i još mnogo toga.

Za više informacija o Rivalu 3, Apexu 3 i Apexu 5, posjetite www.SteelSeries.com

Nastavi čitati

Preporučeno