Što bi se dogodilo kada bi svi ljudi na Zemlji skočili u isto vrijeme?

By

on

Business Insider objavio je video u kojem objašnjavaju, uz pomoć znanstvenika, što bi se dogodilo kada bi svi ljudi na Zemlji skočili u isto vrijeme.

Kako navodi Business Insider, koji je video napravio uz pomoć Paula Suttera s državnog sveučilišta Ohio i fizičara Marka Boslougha iz Nacionalnog laboratorija Sandia, Zemljina orbita ne bi se značajno promijenila, ali bi se stvorila znatna šteta na našem planetu, prenosi Index.

Kada bi svi ljudi na svijetu istovremeno skočili, prvo bi došlo do oslobađanja goleme količine energije koja bi otišla u zrak i u tlo. Uslijedio bi zvuk jačine 200 decibela, od kojeg bi ljudima popucali bubnjići.

Potom bi se zatreslo tlo i uslijedio bi potres jačine između 4 i 8 stupnjeva po Richteru. Ovaj jači, od 8 stupnjeva, porušio bi mnoge kuće i stambene objekte. Mostovi bi se urušili, a moglo bi doći i do tsunamija s valovima većim od 30 metara.

Podijeli s drugima:

Autor ghost

1. Boris Boris

24. rujna 2016. na 22:39

A kad bi svi slonovi skočili? A kad bi svi majmuni i slonovi skočili?