Anketa Voice of Industry provedena na 702 osobe koje se bave turizmom u više od 90 zemalja pokazala je glavne tehnološke inovacije koje će biti revolucija za koncept turizma.
Tehnologija velikih podataka (big data)
Ovo pomaže kompanijama u prepoznavanju i iskorištavanju glavnih trendova putovanja kako bi se poboljšalo samo iskustvo putnika. Također i da bi se davali personalizirani prijedlozi te identificirale mogućnosti poboljšanja vrijednosti u skladu s ciljanom skupinom putnika.
Internet stvari (Internet of Things, IoT)
Tehnologija bežičnog povezivanja uređaja putem interneta sve više utječe na putovanja. Potrošači mogu prijaviti letove glasovnim naredbama Google Homeu, nadgledati svoju prtljagu pomoću pametnih uređaja ili prilagođivati osvjetljenje, temperature i druge značajke u hotelskim sobama u kojima odsjedaju. IoT mogućnosti za kompanije, pak, sežu od nadgledanja do davanja preporuka i drugih usluga.
Umjetna inteligencija (AI)
Prikupljanje i analiza tehnologije velikih podataka, ali i izravan utjecaj na iskustva potrošača. Chatbotovi i druge značajke koje koriste razne AI algoritme promijenile su način na koji turistička poduzeća rješavaju pitanja i probleme.
Poboljšane aplikacije za putovanja
Više od 60% anketiranih profesionalaca iz turističke industrije navelo je brze rezervacije, mobilne prijave, ali i 24-satnu dostupnost kao najvažnije značajke aplikacija za putovanja. Značajke ovih aplikacija trebale bi postati sve bolje i dodatno olakšati rast turističke industrije i udobnost potrošača.
Virtualna stvarnost (VR)
VR na revolucionaran način dopušta virtualne obilaske hotela, rezervacije putovanja te čak i da “putovanje” koristeći ovu tehnologiju. Virtualni turizam omogućuje sve iscrpnije istraživanje gradova i obilaske. Daljnjim poboljšavanjem tehnologija za virtualnu i proširenu stvarnost one će postati i sve isplativije, što će u konačnici dovesti do nadgradnje tradicionalnih oblika putovanja.