U nastojanju da izdavačima osigura dodatne izvore prihoda, Twitter navodno planira uvesti opciju plaćanja po članku na svojoj platformi. Prema riječima Elona Muska, izvršnog direktora Twittera, korisnici će već od sljedećeg mjeseca moći plaćati pristup pojedinim člancima koje objavljuju medijski izdavači na web stranici. Iako se nagađalo da bi cijena po članku mogla čak biti viša od kompletne mjesečne pretplate na članke izdavača, Musk je izjavio da je ova opcija namijenjena korisnicima koji povremeno žele čitati određene članke s određenih prodajnih mjesta, što implicira da bi troškovi pojedinačnih članaka ipak vjerojatno bili niži od pune pretplate.
Rolling out next month, this platform will allow media publishers to charge users on a per article basis with one click.
— Elon Musk (@elonmusk) April 29, 2023
This enables users who would not sign up for a monthly subscription to pay a higher per article price for when they want to read an occasional article.…
Zasad su detaljnije informacije o ovoj nadolazećoj značajci ograničene, ali Musk je samo spomenuo da će uvođenje iste započeti sljedeći mjesec, bez davanja informacija o tome koji će računi i mediji imati mogućnost ponuditi naplatu po članku. Dodatno, Twitter nije otkrio proviziju koju će uzeti od ovih transakcija. Musk je ranije izjavio da za prvih 12 mjeseci značajke pretplate, Twitter neće uzimati nikakve naknade od kreatora. Nakon ovog početnog razdoblja Twitter planira uvesti proviziju od 10 posto na pretplate.
Pod Muskovim vodstvom, Twitter je uvodio razne plaćene značajke kako bi povećao svoje prihode. Sada je nadaleko poznato da se kvačice za potvrdu nude kao povlastica za Blue pretplatu od 8 dolara mjesečno. Štoviše, Twitter je zamijenio svoj besplatni API verzijom koja se plaća, zbog čega su neke organizacije prekinule svoju integraciju Twittera ili zajedno napustile platformu, budući da novi API košta poslovne korisnike gotovo 50.000 dolara mjesečno.