Kako je samo brzo proletjelo ovo vrijeme. Čini nam se da smo jučer sjedili u praznom uredu, nas nekoliko prijatelja s velikom idejom. Da, mi smo sumanuto vjerovali u tu ideju, ali nismo imali pojma kako će ju drugi prihvatiti. Sada, dvije godine kasnije, možemo reci da ste ju fenomenalno prihvatili. U dvije godine stvorili smo najveći neovisni digitalni projekt u regiji. U dvije godine smo sklopili partnerstva sa 180 portala u Hrvatskoj, proširili se na regiju gdje smo sklopili suradnju u vrlo kratkom roku s još skoro 100 portala, spojili se sa svjetskim programmatic partnerima. Svi volimo rezultate pretvoriti u brojeve pa ćemo navesti da smo u dvije godine isporučili nevjerojatnih 50 milijardi preporuka i preko 260.000.000 klikova na sadržaj i oglase. I ono nama najmilije – u dvije godine naš je snažni tim narastao na preko 25 ljudi koji svakodnevno rade na tome da svojim partnerima osiguramo najbolje moguće iskustvo i vrhunske rezultate, pišu iz MIDAS-a.
Od lude ideje koju smo smislili jednog dana 2016. godine, Midas je u dvije godine postao ne samo jedan od vodećih digitalnih projekata u regiji već i jedna od najvećih i najsuvremenijih oglašivačkih mreža u Hrvatskoj. Ako kojim slučajem niste dio Midas mreže ili nikada na nju niste naletjeli, u što moramo posumnjati kada vidimo koliko korisnika, klikova i posjetitelja imaju dodir sa sadržajem na Midasu, riječ je o najvećoj mreži za native oglašavanje u regiji koja sadržaj plasira na više od 250 portala najeminentnijih izdavača. Midas medijima donosi promet koji je bitno kvalitetniji od prometa koji bi inače dolazio s platforme kao što je Facebook. Ne samo da korisnici koji dolaze na stranicu preko Midas mreže ostaju duže i pregledavaju više stranica od onih koji dolaze preko Facebooka, već za te korisnike ne morate plaćati sumanuto skupo oglašavanje koje plaćate Facebooku. Aha, da. I na Midas mreži ćete još zaraditi dodatni novac za svoj medij. Algoritmi, koje naši programeri konstantno unaprjeđuju, maksimalno su optimizirani kako bi klijentima i medijima osigurali maksimalnu efikasnost.
Nije bilo lako u ove dvije godine ljudima prenijeti i objasniti nasu ideju. Zato moramo pohvaliti naše prve partnere, kao i najveće medije u zemlji i regiji koji su postali dio Midas mreže. U Hrvatskoj Midas trenutno surađuje s vise od 180 portala, među kojima su i vodeći mediji u zemlji kao što su jutarnji.hr, net.hr, rtl.hr, story.hr, tportal.hr, slobodnadalmacija.hr i novilist.hr.
Nismo dugo mirovali u jednoj zemlji. Vrlo brzo nakon sto su naši partneri u Hrvatskoj prepoznali potencijal Midas mreže, ojačali smo tim (ima nas 25 superefikasnih native ninja sada) kako bi se mogli brže i efikasnije širiti. Odlučili smo iskoračiti u regiju. Trenutno smo aktivni u Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj gori, Makedoniji i Srbiji, a naš tim je smislio i još jednu genijalnu foru – geo razmjenu. To, pojednostavljeno, znači da se hrvatski sadržaj prikazuje na stranicama u Srbiji, Sloveniji, Makedoniji, Crnoj gori i Bosni i Hercegovini, ali samo čitateljima iz Hrvatske. Velika fora koju obožavaju i mediji s kojima surađujemo (trenutno ih je nekih 250 u cijeloj regiji) i klijenti (obzirom da smo potpuno neovisni, surađujemo sa svim najvećim agencijama i s više od 800 malih i srednjih firmi).
Midas, striktno govoreći, nije prisutan samo u našoj regiji. Ne, potpisali smo ugovore s vodećim svjetskim programmatic partnerima, pa tako nasi mediji mogu zarađivati i od stranih posjetitelja, što je velika rijetkost na našem tržištu.
U dvije godine Midas je postao apsolutno partner broj 1 domaćim medijima i kompanijama, a naš doseg u Srbiji raste iz dana u dan. Ne samo da nas već koriste vodeći mediji u zemlji, već nam se svakodnevno pridružuju i novi partneri. Svi naši partneri prepoznali su one najvažnije prednosti Midasa — vrhunska tehnologija, stabilno partnerstvo, konstantan rast rezultata, transparentnost, neovisnost na tržištu, brzina razvoja i prilagođavanja potrebama izdavača i oglašivača. Nije pristojno hvaliti se, ali moramo spomenuti da smo u ove dvije godine od nule razvili vlastitu tehnologiju, vlastiti adserver, pixel, SSP, DSP, self service platformu i sve algoritme koji postižu rezultate bolje od bilo koje usporedive platforme na regionalnom tržištu.
Osim domaćih medija koje smo već spomenuli (net.hr, jutarnji.hr, slobodnadalmacija.hr, tportal.hr, story.hr, rtl.hr i novilist.hr..), popis regionalnih medija s kojima radimo je zaista impresivan: kurir, telegraf, b92, mondo, espreso.rs, alo.rs, vijesti.me, slobodenpecat.mk, cosmopolitan.si, over.net, sensa.si, a doslovno svakodnevno nas kontaktiraju novi mediji i pridružuju se projektu.
Pitate nas, dakle, kako smo u dvije godine stvorili najveći regionalni neovisni digitalni projekt? Nećemo vam reci da je bilo lako. Dapače, bilo je dosta komplicirano. Ali ćemo vam reci da je formula za naš uspjeh bila dosta jednostavna. Stvorili smo unikatnu mrežu za razmjenu sadržaja koja korisnicima nudi vrhunsku kvalitetu prometa i doseg koji im je potpuno nedostupan na ostalim platformama, dok smo s druge strane osigurali vrhunski razvojni tim koji se brine da usluga bude samo sve bolja. Kakav je rezultat? Rezultat su rekordi iz mjeseca u mjesec, a upravo je ovaj mjesec oborio apsolutno sve rekorde s prosjekom od 1.000.000 klikova dnevno na sadržaj i oglase!
Čekajte samo da vidite što ćemo napraviti u iduće dvije godine, a već kroz par tjedana predstavit ćemo novi kanal prihoda za izdavače. 800 oglašivača koji koriste Midas dobiti će nove formate i nove mogućnosti oglašavanja, kažu predstavnici mreže MIDAS.