Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Gaming

Valve potvrdio da je kod za CS:GO procurio

Izvorni kod za Counter-Strike: Global Offensive i Team Fortress 2 procurio je na internet i fanovi obje igre zabrinuti su zbog potencijalnih zloupotreba, poput varanja, malwarea i drugog.

Valve, tvrtka koja je napravila i izdala te igre, potvrdila je da je kod koji je procurio legitiman i da uključuje kod iz build-a iz 2017. godine. Kod iz igre Team Fortress datira čak iz 2011. godine, ali je ugrađen i u CS:GO kod. Iako predstavnici tvrtke Valve tvrde “da ne postoji niti jedan razlog zbog kojeg bi se igrači trebali brinuti i izbjegavati nova ažuriranja”, situaciju će tvrtka ipak nastaviti istraživati, piše Wired.

E-sports scena na udaru

Također Valve se obratio i priopćenjem: “Pucačina Counter-Strike: Global Offensive je među najpopularnijim pucačinama s više od milijun ljudi koji je igraju svakog dana, a ušla je duboko i u esports scenu. Team Fortress 2, čija je popularnost krenula padati od 2007. godine i dalje ima tisuće ljudi koji ga igraju dnevno. Zbog zabrinutosti igračke zajednice, kod je pod velikom kontrolom i samo određeni ljudi imaju pristup izvornom kodu enginea”, rekli su iz tvrtke i dodali da će stvar biti ispitana do kraja.

Ovo nije prvi put da se to događa. Još 2018. godine, dio koda za CS:GO je procurio ali tada je krivac otkriven. Posebno je opasno ako Team Fortress 2 kod dođe u ruke onih koji to žele zloupotrijebiti jer već dobiva neregularna ažuriranja i postoje slabosti u igri koje bi mogle biti iskorištene. Zbog toga iz tvrtke Valve napominju da, kako bi bili najsigurniji, igrate igru na službenim serverima.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Oglašavanje

Možda će vas zanimati

Gaming

SteelSeries je ostvario suradnju s Red Moon Workshopom na novom setu periferija baziranih na legendarnom skinu za Counter Strike: Global Offensive pod imenom Neon...

Gaming

Tvrtka Valve odlučila je ukinuti podršku za macOS na svojoj platformi za virtualnu realnost. To je objavljeno na SteamVR forumu, gdje je napisao da...

Gaming

U vrijeme pandemije, kad su ljudi zatvoreni u svojim kućama i u potrazi za stvarima koje bi mogli gledati, neke od najvećih e-Sports liga...

Gaming

Širenje koronavirusa dovelo je do toga da veliki broj ljudi kod kuće provodi većinu vremena, a to je dovelo i do velikog opterećenja interneta,...

Oglašavanje