Google je nedavno najavio veliku promjenu na tražilici koja će se odraziti na sadržaj koji se prikazuje pri vrhu prilikom pretraživanja pojmova i događaja.
Naime, dosad je na najslavnijoj tražilici favoriziran najnoviji sadržaj vezan za određenu temu, no Google to sada želi promijeniti.
Sada će se na vrhu ili pri vrhu prikazati izvorna priča o određenoj temi. Dakle članak u kojem su prvi put otkrivene informacije koje “inače ne bi bile poznate”.
Nove informacije uvijek prenose brojni mediji i s vremenom se originalni članak izgubi među brojnim drugim rezultatima pretraživanja pa da ga veliki broj ljudi uopće ne pročita.
Google želi ispraviti tu nepravdu kako bi novinari i mediji koji su zaista otkrili neku priču i napisali originalni članak dobili više pozornosti čitatelja.
U podešavanjima algoritma i treniranju umjetne inteligencija koji su esencijalni za prikazivanje najvažnijeg sadržaja, Googleu treba pomoći globalna mreža s više od 10 tisuća ljudi koji kompaniji daju podatke o kvaliteti rezultata pretraživanja koji se prikazuju na tražilici.
Iz kompanije poručuju da će konstantno raditi na tome da “bolje razumiju životni ciklus vijesti” ne bi li korisnicima pružili što bitnije informacije.