Future

Virtualni seks s 3D verzijom omiljene vam porno zvijezde

Je li zbog VR na pomolu revolucija porno industrije?

Foto: vrXcity

Postoji online svijet u kojem se ljudi mogu simulirano seksati s 3D verzijama 700 pravih porno zvijezda.

Sudionici će tako noseći VR naočale i daljinske upravljače (koji će na zaslonu izgledati kao ruke) moći dirati, grabiti i vršiti razne druge… funkcije s virtualnim verzijama porno glumica i glumaca.

Berlinska kompanija Me.mento 3D je pokrenula digitalnu platformu imenua vrXcity gdje će korisnici moći sudjelovati u simuliranim seksualnim odnosima sa svojim omiljenim zvijezdama filmova za odrasle. Kompanija vjeruje kako će to biti revolucija pornografske industrije, koja će zamijeniti dosadašnje klasično stimuliranje sex iračkama koje smo mogli kupiti u trgovinama poput healthyandactive.com i extremerestraints.com

Već je obavljeno skeniranje 700 zvijezda filmova za odrasle, uključujući njemačke zvijezde Micaelu Schaefer i Texas Patti.

“Industrija filmova za odrasle postala je vodeća sila što se tiče novih tehnologija”, tvrdi glavni direktor Me.mento 3D Tobias Platte, koji ne vidi nikakvih etičkih problema sa svojim “proizvodom za zabavu”. “Ovo svejedno nikada neće moći zamijeniti pravi seks”, priznao je.

“Meni izgleda da trenutno postoje dva svijeta seksa. Postoje porno platforme te, ne mislim to na loš način, svakodnevni seks”, pojasnio je sociolog Sven Lewandowski sa Sveučilišta u Würzburgu. Po njegovom mišljenju nema dobrih dokaza koji sugeriraju da pornografija umanjuje seksualni apetit ili da bilo na koji način “pojeftinjuje” pravi intimni odnos.

Lewandowski je također skeptičan oko pitanja hoće li digitalni seks s VR priborom postati tako rastući trend.

Ne znamo hoće li sve ovo tržište VR uređaja (o kojem smo nedavno pisali) potaknuti na još veći rast. U sljedeće 4 godine broj prodanih VR i AR uređaja trebao bi dosegnuti 121 milijun, što je puno više od prognoza za ovu godinu. Glavni pokretač će očekivano biti gaming industrija. S obzirom na to da navedena tehnologija još uvijek nije na toliko vrhunskoj razini da bi opravdala ulaganja u te skupocjene uređaje, svejedno se zna da 70 % vlasnika VR ili AR uređaja njima igra igrice.

Sve u svemu, unatoč enormnom potencijalu spomenute tehnologije, razne kompanije još uvijek proučavaju kako se to može implementirati u njihovo poslovanje ne bi li izvukli što veći interes.

Komentiraj

Odgovori

Vrh