Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Internet

7 savjeta kako dovesti više posjetitelja na svoju web stranicu s Facebooka u 2019. godini

Želite saznati kako dovesti više posjetitelja na svoju web stranicu? Kako povećati broj posjeta zahvaljujući Facebooku? Koja je tajna uspjeha na Facebooku u 2019. godini i kako je iskoristiti za podizanje kvalitete vašeg online biznisa?
Prije samo nekoliko godina Facebook je mnogim webmajstorima bio jedan od glavnih izvora posjetitelja na web stranicama. Zahvaljujući pametno odabranim taktikama i vrlo zanimljivih objavama na Facebooku, mnogi korisnici proživljavali su ‘zlatno doba’ svojeg digitalnog biznisa. No, kada je Facebook promijenio pravila i smanjio prirodni doseg objava – sve se srozalo.
Trenutno je prirodni doseg na Facebooku tek nekoliko posto od ukupnog broja ljudi koji vas prate. Mnogi stručnjaci diljem svijeta pokušavaju tome doskočiti na kraj jer ponovno žele imati Facebook kao jedan od glavnih izvora posjete na svojim web stranicama. No, da li je takav scenarij moguć i što je potrebno činiti?
Iako svaka taktika i savjet jako ovisi o Facebook algoritmu, danas ćemo navesti nekoliko ideja koje vrijedi slijediti ako želite kvalitetniju Facebook stranicu – koja će dovoditi posjete na vašu web stranicu ili blog. Savjeti su nastali na temelju analize i promišljanja raznih svjetskih stručnjaka za marketing pa ih svakako vrijedi uzeti u obzir:
 

Optimizirajte Facebook stranicu za dovođenje posjete na vaš web

Facebook je u posljednjih nekoliko godina drastično izmijenio dizajn Facebook stranica, no to nužno ne mora biti loše za vas. Naime, na tim se modernim stranicama sad nalazi mogućnost postavljanja raznih call-to-action sekcija, odnosno gumbiju – koje možete iskoristiti u svoju korist. Ako želite povećati broj posjetitelja koji dolaze na vašu web putem Facebooka, morat ćete optimizirati vaš u Facebook stranicu. Konkretno, to znači da na Facebook stranicu morate postaviti što više linkove ka vašoj web stranici, kako bi povećali šanse da korisnik klikne na jedan od linkova. Isprobajte razna mjesta na koja ćete postaviti linkove i na kraju pronađite optimalno rješenje.
 

Redovito objavljujte novi sadržaj

Gotovo svi uspješni ljudi na svijetu reći će vam kako tajna uspjeha leži u trudu i redovitosti. Istu tu redovitost iznimno cijeni i sam Facebook koji nagrađuje korisnike koji redovito objavljuju novi sadržaj na Facebook stranicama. No, uz to što će vam Facebook vrlo vjerojatno djelomično povećati prirodni doseg zbog redovitosti, činjenica je da će vas i vaši korisnici (pratitelji) više primjećivati, ako ćete sadržaj objavljivati češće. Zanimljivo je da neki stručnjaci još uvijek preferiraju višestruke dnevne objave, što je tempo koji ćete teško pratiti. Ako vam nedostaje inspiracije, onda se barem potrudite da nekoliko puta tjedno objavite nešto na svojoj Facebook stranici, kako biste što bolje kotirali kako kod Facebooka, tako i kod vaših pratitelja.
 

Pronađite savršeni format objave

Činjenica je da korisnici različito reagiraju na različite vrste objava, što vas ponekad može jako razveseliti ili razočarati. Naime, neka objava vas iznenadi iznimno velikim brojem lajkova, dok vas druga razočara sa samo nekoliko klikova (iako ste očekivali puno više). Važno je da istražite koji tip objave najviše odgovara vašim pratiteljima, kako biste ‘forsirali’ takve objave i u budućnosti. Ovdje je možete poslužiti iscrpnom Facebook statistikom koja će vam ukazati na to koji tip objave ima najbolji doseg i najviše lajkova. Također, možete koristiti i neke vanjske alate kako biste saznali kakav sadržaj korisnici vole konzumirati i o čemu biste u budućnosti trebali pisati ili stvarati vizualni sadržaj.
 

Potaknite popularnost investiranjem u oglašavanje

Godina je 2019. i sasvim je izvjesno da bez ulaganja u promociju, teško da možete ostvariti dobre rezultate na Facebooku (ali i ostalim platformama). Ako želite što više klikova s Facebooka na vašu web stranicu, morat ćete pripremiti određeni budžet kako biste potaknuli popularnost i doseg objava. To možete učiniti na više različitih načina jer Facebook je prilično široke ruke kada su u pitanju načini oglašavanja. Ono što je važno jest da putem oglasa na Facebooku morate precizno targetirati skupinu ljudi koju želite dosegnuti jer će tako vaši rezultati biti puno bolji. Razmislite o tome tko je vaš idealni klijent i uložite novac u promociju na Facebooku.
 

Iskoristite moć recenzija

Digitalni biznis danas moramo shvaćati puno ozbiljnije nego prije nekoliko godina jer danas se veliki broj klasičnih biznisa okreće digitalnim platformama. S obzirom na mnogobrojnu konkurenciju, morate se po nečemu isticati u masi. Sjajna prilika za to su recenzije korisnika koje vam oni mogu ostaviti na Facebook stranici. Pozitivne recenzije pokazat će kako imati povjerenje određene skupine ljudi, što će pak pozitivno utjecati na povećanje broja novih klijenata. Dakle, tražite neprestano od svojih klijenata i korisnika da ostavljaju recenzije na vaš rad jer tako ćete lakše stići do novih korisnika, odnosno klijenata.
 

Istaknite najbolje objave

Oni koji se duže vremena bave digitalnim biznisom ili upravljaju web projektima svjesni su kako uglavnom samo nekoliko objava donosi glavninu prometa. Dakle, želimo reći da se neke objave ističu u moru ostalih i te su objave zadužene za dovlačenje velikog dijela prometa. S obzirom na to da vam Facebook nudi isticanje željenih objava, iskoristite tu mogućnost i u prvi plan stavite one objave koje najbolje kotiraju među korisnicima. To bi trebalo potaknuti korisnike da kliknu na Facebook objavu te odu na vašu web stranicu.
 

Dijelite nesavršene fotografije i video materijale

Ne, nije cilj stvarati nekvalitetne materijale i zatim to objavljivati na Facebooku, već je ideja da sa svojim pratiteljima dijelite stvari koje pokazuju da ni vi niste savršeni. Dakle, dijelite fotografije i video materijale koji pokazuju ono što se događa ‘iza scene’, odnosno u trenucima kada niste u stanju poziranja. To će vašim pratiteljima pokazati da ni vi niste savršeni i da griješite pa će se na taj način oni lakše poistovjetiti s vama. Time biste trebali steći privrženost korisnika, što će vam donijeti više klikova na vašu web stranicu.
 

Zaključak

Iako je u posljednje vrijeme prirodni doseg na Facebooku sve manji, ova je platforma još uvijek vrijedna ulaganja vremena i novca jer može donijeti kvalitetne rezultate vlasnicima web stranica. Savjeti navedeni gore trebali bi vam pomoći u pronalaženju ‘zlatne formule’ na temelju koje ćete doći do sjajnih rezultata, odnosno putem koje ćete povećati broj klikova na vašu web stranicu. Želimo vam puno sreće u rastu digitalnog biznisa, a za kraj vas molimo da nam napišete koje vi taktike koristite kako biste povećali broj posjetitelja na vašu web stranicu?

Možda će vas zanimati

Tech

Što bi se dogodilo ako uronite ruku u posudu tekućeg dušika? Bi li vam se ruka smrzla do ozeblina? Bi li se razbila čim...

Internet

Sigurno ste do sad naletjeli na neke od bizarnosti na koje je Googleovo auto naletjelo pri snimanju, a u ovom videu pogledajte kompilaciju najčudnijih...

Tech

Trebate izračunati postotak od nekog broja, a ne znate kako? Pročitajte ovaj jednostavan članak i naučite kako se računa postotak. Postotci se koriste za...

Tech

1995. godine grupa znanstvenika NASA-e napravila je testove o tome kako pojedine droge utječu na paukovu sposobnost da izgradi mrežu.

Internet

Odmah da vam kažemo – neizbježan kraj dogodio bi se iznenađujuće brzo. Ako je zapremnina prosječnog lijesa 886 litara, a prosječan volumen ljudskog tijela...

Automoto

Tvrtka Laser Power Systems razvila je automobil pogonjen nuklearnom energijom. Napokon je pronađen način koji će vašem automobilu omogućiti vječni rad bez punjenja. No...

Tech

Rudnik dijamanata Mir u Siberu jedna je od najvećih rupa u tlu koju je čovjek napravio. Duboka je 525 metara i široka 1200m. Let...

Tech

Bumerang je jedan od najstarijih letećih objekata koje je ljudska ruka stvorila. Svi znamo da su ih koristili Aboridžini, no malo je poznato je...