Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Biznis

7 savjeta kako dovesti više posjetitelja na svoju web stranicu s Facebooka u 2019. godini

Želite saznati kako dovesti više posjetitelja na svoju web stranicu? Kako povećati broj posjeta zahvaljujući Facebooku? Koja je tajna uspjeha na Facebooku u 2019. godini i kako je iskoristiti za podizanje kvalitete vašeg online biznisa?
Prije samo nekoliko godina Facebook je mnogim webmajstorima bio jedan od glavnih izvora posjetitelja na web stranicama. Zahvaljujući pametno odabranim taktikama i vrlo zanimljivih objavama na Facebooku, mnogi korisnici proživljavali su ‘zlatno doba’ svojeg digitalnog biznisa. No, kada je Facebook promijenio pravila i smanjio prirodni doseg objava – sve se srozalo.
Trenutno je prirodni doseg na Facebooku tek nekoliko posto od ukupnog broja ljudi koji vas prate. Mnogi stručnjaci diljem svijeta pokušavaju tome doskočiti na kraj jer ponovno žele imati Facebook kao jedan od glavnih izvora posjete na svojim web stranicama. No, da li je takav scenarij moguć i što je potrebno činiti?
Iako svaka taktika i savjet jako ovisi o Facebook algoritmu, danas ćemo navesti nekoliko ideja koje vrijedi slijediti ako želite kvalitetniju Facebook stranicu – koja će dovoditi posjete na vašu web stranicu ili blog. Savjeti su nastali na temelju analize i promišljanja raznih svjetskih stručnjaka za marketing pa ih svakako vrijedi uzeti u obzir:
 

Optimizirajte Facebook stranicu za dovođenje posjete na vaš web

Facebook je u posljednjih nekoliko godina drastično izmijenio dizajn Facebook stranica, no to nužno ne mora biti loše za vas. Naime, na tim se modernim stranicama sad nalazi mogućnost postavljanja raznih call-to-action sekcija, odnosno gumbiju – koje možete iskoristiti u svoju korist. Ako želite povećati broj posjetitelja koji dolaze na vašu web putem Facebooka, morat ćete optimizirati vaš u Facebook stranicu. Konkretno, to znači da na Facebook stranicu morate postaviti što više linkove ka vašoj web stranici, kako bi povećali šanse da korisnik klikne na jedan od linkova. Isprobajte razna mjesta na koja ćete postaviti linkove i na kraju pronađite optimalno rješenje.
 

Redovito objavljujte novi sadržaj

Gotovo svi uspješni ljudi na svijetu reći će vam kako tajna uspjeha leži u trudu i redovitosti. Istu tu redovitost iznimno cijeni i sam Facebook koji nagrađuje korisnike koji redovito objavljuju novi sadržaj na Facebook stranicama. No, uz to što će vam Facebook vrlo vjerojatno djelomično povećati prirodni doseg zbog redovitosti, činjenica je da će vas i vaši korisnici (pratitelji) više primjećivati, ako ćete sadržaj objavljivati češće. Zanimljivo je da neki stručnjaci još uvijek preferiraju višestruke dnevne objave, što je tempo koji ćete teško pratiti. Ako vam nedostaje inspiracije, onda se barem potrudite da nekoliko puta tjedno objavite nešto na svojoj Facebook stranici, kako biste što bolje kotirali kako kod Facebooka, tako i kod vaših pratitelja.
 

Pronađite savršeni format objave

Činjenica je da korisnici različito reagiraju na različite vrste objava, što vas ponekad može jako razveseliti ili razočarati. Naime, neka objava vas iznenadi iznimno velikim brojem lajkova, dok vas druga razočara sa samo nekoliko klikova (iako ste očekivali puno više). Važno je da istražite koji tip objave najviše odgovara vašim pratiteljima, kako biste ‘forsirali’ takve objave i u budućnosti. Ovdje je možete poslužiti iscrpnom Facebook statistikom koja će vam ukazati na to koji tip objave ima najbolji doseg i najviše lajkova. Također, možete koristiti i neke vanjske alate kako biste saznali kakav sadržaj korisnici vole konzumirati i o čemu biste u budućnosti trebali pisati ili stvarati vizualni sadržaj.
 

Potaknite popularnost investiranjem u oglašavanje

Godina je 2019. i sasvim je izvjesno da bez ulaganja u promociju, teško da možete ostvariti dobre rezultate na Facebooku (ali i ostalim platformama). Ako želite što više klikova s Facebooka na vašu web stranicu, morat ćete pripremiti određeni budžet kako biste potaknuli popularnost i doseg objava. To možete učiniti na više različitih načina jer Facebook je prilično široke ruke kada su u pitanju načini oglašavanja. Ono što je važno jest da putem oglasa na Facebooku morate precizno targetirati skupinu ljudi koju želite dosegnuti jer će tako vaši rezultati biti puno bolji. Razmislite o tome tko je vaš idealni klijent i uložite novac u promociju na Facebooku.
 

Iskoristite moć recenzija

Digitalni biznis danas moramo shvaćati puno ozbiljnije nego prije nekoliko godina jer danas se veliki broj klasičnih biznisa okreće digitalnim platformama. S obzirom na mnogobrojnu konkurenciju, morate se po nečemu isticati u masi. Sjajna prilika za to su recenzije korisnika koje vam oni mogu ostaviti na Facebook stranici. Pozitivne recenzije pokazat će kako imati povjerenje određene skupine ljudi, što će pak pozitivno utjecati na povećanje broja novih klijenata. Dakle, tražite neprestano od svojih klijenata i korisnika da ostavljaju recenzije na vaš rad jer tako ćete lakše stići do novih korisnika, odnosno klijenata.
 

Istaknite najbolje objave

Oni koji se duže vremena bave digitalnim biznisom ili upravljaju web projektima svjesni su kako uglavnom samo nekoliko objava donosi glavninu prometa. Dakle, želimo reći da se neke objave ističu u moru ostalih i te su objave zadužene za dovlačenje velikog dijela prometa. S obzirom na to da vam Facebook nudi isticanje željenih objava, iskoristite tu mogućnost i u prvi plan stavite one objave koje najbolje kotiraju među korisnicima. To bi trebalo potaknuti korisnike da kliknu na Facebook objavu te odu na vašu web stranicu.
 

Dijelite nesavršene fotografije i video materijale

Ne, nije cilj stvarati nekvalitetne materijale i zatim to objavljivati na Facebooku, već je ideja da sa svojim pratiteljima dijelite stvari koje pokazuju da ni vi niste savršeni. Dakle, dijelite fotografije i video materijale koji pokazuju ono što se događa ‘iza scene’, odnosno u trenucima kada niste u stanju poziranja. To će vašim pratiteljima pokazati da ni vi niste savršeni i da griješite pa će se na taj način oni lakše poistovjetiti s vama. Time biste trebali steći privrženost korisnika, što će vam donijeti više klikova na vašu web stranicu.
 

Zaključak

Iako je u posljednje vrijeme prirodni doseg na Facebooku sve manji, ova je platforma još uvijek vrijedna ulaganja vremena i novca jer može donijeti kvalitetne rezultate vlasnicima web stranica. Savjeti navedeni gore trebali bi vam pomoći u pronalaženju ‘zlatne formule’ na temelju koje ćete doći do sjajnih rezultata, odnosno putem koje ćete povećati broj klikova na vašu web stranicu. Želimo vam puno sreće u rastu digitalnog biznisa, a za kraj vas molimo da nam napišete koje vi taktike koristite kako biste povećali broj posjetitelja na vašu web stranicu?

1 komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Popularno

Apps & Software

Svakodnevnim pregledavanjem internet sadržaja, preuzimanjem dokumenata i aplikacija, kao i otvaranjem raznih poveznica koje dobijemo E-mail porukom, izloženi smo različitim vrstama računalnih napada. Ne...

Tips & Tricks

Teško je sresti osobu kojoj prođe barem jedan dan, a da nije čula ili pročitala kraticu “PDV”. PDV je kratica od izraza “porez na...

Fun & Lifestyle

Postoji više načina kako se pišu mjeseci na engleskom, različiti formati koji se koriste i naravno, razlika između Britanskog Engleskog i Američkog Engleskog. Pokazat...

Fun & Lifestyle

Nije baš da svaki geek traži značenje istih brojeva na satu, ali smo odlučili napisati: što znače isti brojevi na satu? U nastavku slijedi...

Tips & Tricks

Saznajte brzinu interneta koju imate na vašoj lokaciji. Brzina interneta lako se može provjeriti, kao i procesi koji možda guše brzinu već na vašem...

Web & IT

Filmora, jednostavan i bogat program za uređivanje video sadržaja. Proizvod je tvrtke Wondershare Technology koji će udovoljiti svim vašim potrebama i kreativnim zahtjevima. Wondershare...

Oglašavanje

Možda će vas zanimati

Apps & Software

Slobodno možemo reći da početak 2021. godine nije bio idealan za WhatsApp. Tvrtka Facebook, u čijem je vlasništvu WhatsApp, razljutila je stotine tisuća korisnika...

Web & IT

Irska Komisija za zaštitu podataka (DPC) priopćila je da je pokrenula istragu protiv tvrtke Facebook zbog curenja osobnih podataka oko 533 milijuna Facebook korisnika...

Web & IT

Tvrtka Facebook službeno je objavila da je postigla svoj zacrtani cilj te da za svoje globalne operacije koristi samo obnovljive izvore energije. Nakon ovog...

Web & IT

Facebook ne planira obavijestiti svoje korisnike koji su možda među pola milijarde korisnika čiji su osobni podaci bili izloženi, nakon što su objavljeni na...

Oglašavanje