WhatsApp u Sao Paulu u Brazilu testira novu značajku, koja bi trebala omogućiti korisnicima da putem aplikacije pronađu lokalne trgovine i servise, najavio je Will Cathcart, jedan od glavnih ljudi WhatsAppa.
Snimke zaslona prikazuju kako će WhatsApp prikazivati tvrtke razvrstane po kategorijama, od trgovina miješanom robom pa sve do restorana. Tek nakon odabrane kategorije, korisnici će se moći javiti i komunicirati sa željenom tvrtkom, piše The Verge.
Reuters je izvijestio da će test uključiti tisuće tvrtki u Sao Paulu, a WhatsApp se na ovakav korak odlučio jer su istraživanja pokazala da preko 175 milijuna ljudi aplikaciju, osim za osobno dopisivanje, koristi i za ugovaranje poslova.
Ovo nije prva ideja tvrtke WhatsApp da nadogradi aplikaciju poslovnim štihom. WhatsApp je 2018. godine ponudio samostalnu aplikaciju za male tvrtke i od tada dodao značajke kao što su košarica i podrška za kataloge proizvoda. Uz to, u Brazilu i Indiji ponuđeno je plaćanje putem aplikacija, što je omogućilo korisnicima izravnu kupovinu od tvrtke te slanje novca obitelji i prijateljima.
Osim svoje aplikacije za male tvrtke, WhatsApp nudi i WhatsApp Business API za povezivanje većih tvrtki s korisnicima. Značajan je po tome što predstavlja jedan od rijetkih načina izravne zarade WhatsAppa, s obzirom na to da trenutno ne prikazuje oglase poput Instagrama ili Facbooka. Iako je WhatsApp nedavno odustao od svojih planova za prikazivanje oglasa u aplikaciji, Facebookov potpredsjednik za poslovnu suradnju Matt Idema rekao je da “dugoročno” očekuje da će oglasi postati dio poslovnog modela WhatsAppa.
Iako je testiranje nove značajke ograničeno na jedan grad u Brazilu, Idema je objasnio da su Indija i Indonezija među prvim kandidatima za nastavak testiranja u budućnosti.