Pratite nas

Gaming

Zahvaljujući gamerskom krevetu igra može početi bez ustajanja iz kreveta

Objavljeno

-

Foto: Twitter / @bauhutte

Gamerski krevet je proizvod japanske tvrtke Bauhutte. Primarna funkcija je mogućnost igranja u ležećem položaju, ali krevet objedinjuje funkciju stolice i stola. Sve je pri ruci, osim kvake na vratima kupaonice.

Igrači zahvaljujući krevetu od ranog jutra mogu uživati u omiljenim igrama ili zaspati bez velikog napora neposredno po završetku avanture. Gamerski krevet izgleda kao i svaki drugi, ali se na njemu nalaze brojni korisni dodaci.

Foto: Twitter / @bauhutte

U podnožju je platforma na koju mogu stati dva monitora, nekoliko zvučnika i dupli držači za čaše. Sa strane se nalazi držač za slušalice koje se mogu odložiti na lijevom rubu kreveta. Ovaj detalj sprečava potpunu lijenost igrača, jer do slušalica mogu doći samo ako napuste ležeći položaj i sjednu na krevet.

Iza jastuka se nalazi pokretna polica, a dizajn se savršeno uklapa s glavnim dijelom kreveta. Na njoj se može smjestiti piće, grickalice, joystick, ali i slušalice ako je ustajanje previše naporno. U paketu s krevetom dolazi i gamerski pokrivač, piše PC Gamer.

S desne strane pokretne police nalazi se podesivi držač za mobitel. Igrač ga može postaviti tako da pametni uređaj uvijek bude u vidokrugu. Na polici ima mjesta za sat, ali i higijenska sredstva kao što su losion i maramice. Zanos igranja nekada može trajati satima, ali to ne bi trebalo natjerati gamera da se potpuno zapusti.

Gamerski krevet može biti vrlo koristan igračima koji imaju problema s kretanjem. Stvara doživljaj potpunog komfora tijekom igranja, ali dizajneri još uvijek nisu osmislili rješenje koje bi moglo zamijeniti odlazak u kupaonicu.

Tvrtka Bauhutte klijentima nudi i proizvod pod nazivom Gaming camp. Riječ je o šatoru koji se rasklapa preko stola na kojem se nalazi monitor i tipkovnica. Mali šator donosi potpunu fokusiranost i izolaciju od vanjskog svijeta.

Za sve gamere koji žele isključiti namještaj iz svoje igračke avanture, tu je Gaming theater. Riječ je o projektoru koji emitira sliku na zidu, dok igrač leži na poliuretanskoj podnoj prostirci.

Japanska tvrtka se trudi gamerima ponuditi proizvode različitih karakteristika, kako bi igranje prilagodili vlastitim potrebama.

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Gaming

Zastrašujuće predviđanje: Ovako bi današnji gameri mogli izgledati za 20 godina

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Twitter/@MirrorTech

Brojni ljudi širom svijeta su se, u vrijeme globalne pandemije koronavirusa, okrenuli trošenju viška slobodnog vremena uz video igre. Tu im na ruku idu i brojne akcije u kojima su brojni izdavači omogućili besplatan download pojedinih svojih starijih izdanja.

Činjenica je da danas sve veći broj djece i tinejdžera provodi vrijeme prikovao uz ekrane igrajući igrice, što u situaciji nužne kućne izolacije još više dolazi do izražaja. Zato je kanadski site Online Casino proveo istraživanje o navikama gamera, na osnovu kojeg su nastali crteži koji prikazuju kako bi današnji gameri mogli izgledati kroz dva desetljeća.

Kako bi kreirali model “starog gamera”, kojem su dali ime Michael, istraživači su proučavali medicinske izvještaje o fizičkim efektima dugotrajnog ostajanja u zatvorenom prostoru i sjedenja na stolici tijekom istovremenog gledanja u ekran.

Ova vizualizacija pokazuje da Michael ima izrazito blijedu kožu, što je posljedica godina provedenih pod umjetnim svjetlom i nedostatka vitamina D i B12. Ruke i noge su mu pune ekcema, izazvanog stresom, dok mu je kičma iskrivljena od godina nepravilnog sjedenja pred ekranom.

Glavne Michaelove zdravstvene karakteristike su još i stalno krvave oči od dugotrajnog “buljenja” u ekran, nepravilan rast noktiju (oniholiza), čak i artritis. Godine provedene za tipkovnicom i s gamepadom u rukama dovele su do deformacija dlanova i zglobova.

Foto: Twitter/@_wakkoyok

Najuočljiviji deformitet na Michaelovom tijelu je grba na leđima, dok su njegova ramena zaobljena i spuštena, prenosi Mirror.

U zaključku, Michaelovi kreatori navode detaljne razloge za pojavu svakog od deformiteta:

Ovakvo stanje tijela se relativno sporo razvija tijekom vremena. Odlikuju ga izdužen vrat, zaobljena ramena i grba na leđima, koji se polako stvaraju, što ponekad može biti popraćeno tupom boli. Ovakvo stanje kreće od vrata i širi se preko leđa u ruku. Vrat se polako krivi, što kasnije dovodi do stvaranja grbe.

Sva opisana stanja i deformacije izazvane su ponajviše dugotrajnim sjedenjem u neudobnim položajima, bez povremenog istezanja ili vježbanja. Zbog svega toga, stručnjaci savjetuju gamerima pravljenje dužih pauza tijekom igračkih sesija i više fizičke aktivnosti.

Nastavi čitati

Gaming

Sud presudio: “Kompjuterske igre su umjetnost!”

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Screenshot YouTube / Hello Road / Ethan Tufts

U sporu između poznatog izdavača video igara Activision i proizvođača poznatog vojnog terenskog vozila HUMVEE tvrtke AM General, koji se odnosio na prikazivanje tog vozila u igrama Call of Duty serijala, američki savezni sud je presudio u korist proizvođača igara.

AM General je tužio Activision za ubacivanje popularnih “hamera” u CoD igre bez plaćanja licence, navodeći da je “Activision zaradio silne milijune na tuđem intelektualnom vlasništvu”.

Ovo posljednje nije sporno, ali sud, na sreću Activisiona, o tome nije ni odlučivao, već je donio presudu u skladu s odredbama prvog amandmana američkog ustava: “Igre su umjetnost i njihovi autori ne mogu biti prisiljeni na plaćanje komercijalnih licenci tog tipa.”

Ovo će imati dalekosežne posljedice na više razina, prije svega zbog karaktera precedentnog prava koje se primjenjuje u Americi. Tako će se u slučaju svakog budućeg spora ovakvog tipa (“Copyright claima”), obrana moći pozvati na ovu presudu.

Nastavi čitati

Gaming

Mackerelmedia Fish je čudna i neobična retro avantura

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Nathalie Lawhead

Inspirirana već zastarjelom platformom Macromedia Flash, retro igra Macromedia Fish je ipak zabavna, i što je također važno – besplatna.

U pitanju je najnoviji projekt nezavisne developerke Nathalie Lawhead, koji igračima pruža mogućnost da postanu internet arheolozi koji istražuju „prastari” web site koji se oko njih ruši. U glavnu igru su implementirane i mini-igre, a osnovna potraga podrazumijeva jurnjavu za najvećom ribom, potom za štakorom koji gricka djeliće starog koda, a tu su i brojne Error 404 slijepe ulice, piše PC Gamer.

Foto: Nathalie Lawhead

Riječ je o nečemu između interaktivnog narativa (ARG), grafičkog romana i tekstualne avanture, a igra se pokreće u okviru pretraživača, čime se otvara prozor u doba prije društvenih mreža, kad je postojalo puno amaterskih stranica na koje se postavljalo ono što se danas stavlja na Facebook, Twitter, te druge platforme. Oni koji se ovog vremena sjećaju tvrde da su online građani bili daleko više prijateljski nastrojeni od modernih korisnika socijalnih platformi.

Igricu možete pronaći i zaigrati OVDJE.

Nastavi čitati

Preporučeno