Posljednjih mjeseci i tjedana, Zoom je postao jedna od najpopularnijih platformi za video komunikaciju. Aplikacija nikada nije bila popularnija, zbog čega se njezini tvorci trude iskoristiti najpovoljniji trenutak.
Zoom se u posljednje vrijeme suočava s optužbama kako ugrožava privatnost korisnika, a određene propuste tog tipa je i sama tvrtka priznala, podsjeća GadgetsNow. Međutim, trudeći se iskoristiti najpovoljniji trenutak, Zoom je najavio uvođenje devet novih opcija.
1. Bolja enkripcija
U postu na službenom korporativnom blogu, iz Zoom-a su priopćili kako rade na nadogradnji enkripcije aplikacije, zbog čega će već od ovog tjedna podaci korisnika biti puno sigurniji i povjerljiviji.
2. Nova ikonica
Zoom uvodi novu ikonicu za pristup sigurnosnim opcijama. Svim postavkama toga tipa, koja su se do sada odvijala kroz više menija, od sad će se moći pristupiti jednim klikom na ikonicu – Security.
3. Kompleksnije lozinke
Zoom uvodi kompleksniji sustav lozinki za pristup snimkama smještenim u cloudu, koja se do sad dodjeljivala automatski. Za račune koji imaju administratore, njima će biti ostavljena mogućnost definiranja kompleksnije lozinke.
4. Nema više slučajnog slanja osobnih podataka
Profil sudionika u konferencijskom pozivu i opcija za pozivanje novih korisnika – Invite premještene su iz glavnog interfacea u meni “Participants”. Time je otežana mogućnosti da korisnik podijeli osobne podatke sa svog profila.
5. Lakše do sastanaka
Unaprijeđena verzija Zooma omogućit će administratorima korporativnih računa lakše povezivanje kontakata više različitih računa. To će korisnicima dati mogućnost da lakše i sigurnije pretražuju sastanke, chatove i kontakte.
6. Prijavljivanje “neželjenih” korisnika
Najnovija verzija Zoom-a će onome tko hosta sesiju dati opciju da prijavi “nepoželjne” korisnike, putem novih opcija pod ikonicom Security. Njima je omogućeno i da sudionicima zabrane promjenu imena svog profila.
7. Unaprijeđen “waiting room”
“Waiting Room”, koja hostovima omogućuje da one koji se žele pridružiti drži na čekanju prije nego što je priključe sastanku, sad će postati obavezna opcija za obrazovne konferencije, kao i za Basic račune i Pro račune s jednom licencom.
8. Administratorske “komandne ploče”
Administratori biznis i obrazovnih konferencija imat će mogućnost praćenja kako su njihovi sastanci povezani sa Zoomovim centrima za podatke putem svojih administratorskih “komandnih ploča” – Zoom Dashboard.
9. Bolje chat obavijesti
Korisnicima Zooma će njihove Zoom Chat obavijesti ubuduće izlaziti u vidu kratkih balončića teksta u okviru samog chata.