Samsung se susreo s problemima unutar kompanije što se vidjelo po nekim šefovskim otkazima. Svejedno, bez obzira na unutarnje neprilike, to se ne odražava na prodaju proizvoda. Ni najmanje.
Tome mogu posvjedočiti rezultati istraživanja prodaje i uspjeha postignutog na tržištu prošle godine, pogotovo analiza rezultata iz posljednjeg kvartala 2017.
Samsung je, naime, zabilježio ukupan profit od zavidnih 61.5 milijardi američkih dolara, uz operacijski profit od 14.13 milijardi američkih dolara. To im je ukupno povećanje od 64%, što čini posljednji kvartal prethodne godini jednim od najprofitabilnijih (ako ne i naj) četvrtim kvartalom uopće. Ništa toliko neobično, jer Samsung već ima navike u rušenju rekorda kroz cijelu prethodnu godinu.
Dio kompanije koji je zadužen za pametne telefone se 2017. susreo s blagim padom u pogledu isporuka. To su bili uglavnom pametni telefoni niskog ranga (”low-end”). Svejedno, prodaje onih kao što su Samsung Galaxy Note8 su dodatno poboljšale stvari rezultatima iznad svih očekivanja.
Samsung 2018. godine želi poboljšati prodaju i podebljati zaradu. To očekuju da će zabilježiti već u prvom kvartalu ove godine kad na tržište treba stići novi Samsungov flagship te nasljednik Samsung Galaxy S8 – Samsung Galaxy S9.
U prvom kvartalu očekuju povećanje što bi se trebalo vidjeti kroz prodaju novih uređaja. Kulminaciju toga očekuju pojavom Samsunga Galaxy S9. Pojava S9 bi trebala uvećati ukupan profit kompanije, s tim da bi najveći naglasak trebao ići na flagship dio.
To se čini logičnim, jer se očekuje da će Samsung, nakon što na tržište dođe Galaxy S9, sniziti cijene trenutno najnovijim flagshipima – Samsung Galaxy S8 uređajima, baš kao i starijima, Samsungu Galaxy S7.
U zadnje vrijeme su novosti posvuda pune informacija koje se tiču Samsunga Galaxy X ili prvog pravog savitljivog pametnog telefona, kojeg bi tržište trebalo tek ugledati. Iako nije bilo posve sigurno kad bi uređaj uopće mogao stići, ako je suditi po najnovijim informacijama – dolazi već ove godine.
Dio za pametne telefone već se neko vrijeme ne smatra dijelom kompanije koji je donosio najveći dio kolača (s flagship iznimkom), nego je najveći dio profita stizao od proizvodnje memorije te poslova vezanih uz zaslone i Super AMOLED tehnologiju.
Samsung također bilježi povećani profit kod prodaje TV-a, s najvećim naglaskom na prodaji jako velikih (po dimenzijama i rezoluciji) modela televizora, kao i QLED modela.