Postoji popis na kojem se kompanije ne bi htjele naći. Neke već jesu. To je, naime, onaj na kojem korisnici rangiraju kompanije kojima najmanje vjeruju.
Jedno nedavno provedeno istraživanje pokazalo je kako, kad su u pitanju privatni podaci, korisnici najmanje vjeruju Facebooku. Ne možemo ih baš kriviti, ne nakon toliko skandala.
“Svetost” privatnih podataka
Koliko vi vjerujete tehnološkim kompanijama? Kojoj od tehnoloških kompanija, pak, najmanje vjerujete kad su u pitanju vaši privatni podaci?
Ako je vaš odgovor Facebook, onda niste odgovorili ništa neobično. Tako kaže i većina, barem po nedavno provedenom istraživanju u SAD-u koje je pokazalo kako ljudi doista najmanje vjeruju Marku Zuckerbergu i njegovoj slavnoj društvenoj mreži.
Prema tom istraživanju kojeg je napravila kompanija za istraživanje tržišta Toluna, Facebook je na samom vrhu. Ono je obavljeno još prije nedavnih informacija o specijalnim privilegijama koje su imale neke velike kompanije kojima je najslavnija društvena mreža dopuštala pristup privatnim podacima svojih korisnika bez njihovog znanja.
Hakerski napadi, veliki skandal vezan uz Cambridge Analyticu, ali i brojni prijašnji problemi s privatnosti su samo neki su od bitnih razloga zbog kojih su korisnici pokazali Zuckerbergu palac dolje. I tako ga smjestili na sam vrh kad je u pitanju popis “nepovjerenja”.
Kako stoje drugi?
Facebook je na ovoj, prilično nepopularnoj, listi itekako daleko odmakao od konkurencije.
Drugo mjesto dijele još jedna poznata društvena mreža (Twitter) te kompanija najbogatijeg čovjeka svijeta, Amazon. Njima ne vjeruje 8% ispitanih korisnika, a poslije njih slijedi Uber (sa svojih 7%) te Google i Lyft kojima ne vjeruje 6% korisnika. Sve su to prilično slične brojke, osim za Facebook.
Sljedeći na popisu su onda Snap i Apple (4%). Zatim slijedi najvrjednija kompanija na svijetu – Microsoft (s 2%). Na samom kraju ovog popisa kompanija kojima ljudi najmanje vjeruju nalaze se Netflix i Tesla s po 1%.