Proizvođač video igara Kagami Works odlučio je podijeliti Kinezima 90.000 besplatnih primjeraka igrice za odrasle pod nazivom Mirror, s ciljem da zadrže ljude u kućama i da tako utječu na sprječavanje širenja zaraze.
Sve što građani trebaju učiniti kako bi došli do ove igre je okrenuti broj telefona, koji je istaknut u okviru promocije ove tvrtke pod nazivom “Wuhan, uz tebe smo!”.
Igra nudi veliki izbor djevojaka koje će “praviti društvo” igračima dok se u kući skrivaju od virusa. Promocija ove tvrtke pokazala se kao dobar poslovni potez, o čemu svjedoči činjenica da je Kagami, poslije samo jednog dana distribucije igre, morao omogućiti dodatnih 20.000 besplatnih preuzimanja.
Mirror stavlja naglasak na oskudno odjevene djevojke koje igrač treba poraziti u raznim slagalicama kako bi se one skinule. Igra se distribuira po cijeni od 0,79 dolara, pa Kagami ne gubi puno novaca poklanjajući ga, a besplatan publicitet im se višestruko vraća, piše RT.
Iako su neki osudili tvrtku zbog toga što za promociju koristi virus koji je zarazio 17.200 ljudi i usmrtio 361 osobu u Kini, mnogi se slažu da ovaj potez bar potiče sigurno ponašanje. Igra navodi igrače da ostanu sigurni u svojim kućama, a osim toga naglašava i važnost što češćeg pranja ruku, što je svakako dobar savjet – bilo da je epidemija u toku ili ne.
Tvrtka se nada da će ova akcija pomoći igračima skrenuti misli s otkazanih turnira popularnih igara Overwatch i League of Legends, kao i s također otkazane gaming konferencije Taipei Game Show.