Call of Duty: Warzone, nova besplatna battle royale igra developera Infinity Ward, nakon samo mjesec dana dostupnosti ima više od 50 milijuna igrača, priopćio je izdavač Activision.
“Warzone” je privukao veliki broj igrača za samo mjesec dana te tako postao jedna od najbrže rastućih besplatnih igara u ovoj industriji. Granicu od 30 milijuna igrača “Warzone” je dostigao za manje od dva tjedna od izlaska na tržište.
Za razliku od Activisionovog prethodnog battle royale naslova “Blackout”, koji je bio dostupan samo kroz igru “Call of Duty: Black Ops 4” iz 2018. godine, “Warzone” je lansiran zasebno i dostupan je za konzole i PC. Igrači ne trebaju imati nikakav drugi softver niti bilo što platiti, a to je definitivno utjecalo pozitivno na popularnost igre.
“Warzone” sada ima značajnu bazu igrača, a “Fortnite” koji se pojavio krajem 2017. godine danas igra 250 milijuna ljudi te je dostupan na konzolama, PC-u i mobitelima.