Tijekom godina Chrome je stekao reputaciju preglednika koji u velikoj mjeri troši resurse uređaja. Google je već ranije uveo razne mjere za poboljšanje, a sad počinje uvoditi i novu značajku za Chrome koja će spriječiti oglase da usporavaju preglednik. Uz blokiranje oglasa koji smanjuju performanse, Chrome će intervenirati i kod onih oglasa koji troše bateriju ili koriste previše podataka, piše TechRadar.
Ovi noviteti predstavljaju stvarno dobru vijest za korisnike računala, prijenosnih računala i mobilnih uređaja. Svi korisnici preglednika Chrome trebali bi primijetiti da oglasi više ne usporavaju njihovo online iskustvo, a korisnici prijenosnih računala i mobitela trebali bi poboljšanje primijetiti u vidu produženog trajanja baterije, a ako koriste internet s ograničenim podatkovnim prometom, mogli bi primijetiti i manju potrošnju.
Google se trudi poboljšati cjelokupno iskustvo s oglasima, odvraćajući oglašivače od objavljivanja oglasa koji koriste velike, slabo komprimirane slike i video zapise. Tvrtka radi na ovoj funkciji više od godinu dana i osmislila je tri kriterija kako bi utvrdila trebaju li oglasi biti blokirani ili ne.
Nakon što se nova značajka pokrene, bit će omogućena prema zadanim postavkama, a možete provjeriti funkcionira li tako što ćete posjetiti Googleovu stranicu “Heavy Ad Intervention”.
Kao što se predlaže i na stranici, možete provjeriti je li značajka omogućena i putem sljedećih koraka:
- Posjetite chrome://flags
- Tražite pojam heavy-ad
- U donjem izborniku uz “enable-heavy-ad-intervention” odaberite Omogućeno (Enabled)
- U donjem izborniku uz “heavy-ad-privacy-mitigations” odaberite Onemogućeno (Disabled)
- Ponovno pokrenite Chrome