Kako bi omogućio potencijalnim kupcima pomoć pri kupovini bez nepotrebne ljudske interakcije, Hyundai je predstavio DAL-e, novog robota koji je istovremeno i simpatičan, ali i vrlo funkcionalan. Robot je predstavljen u Hyundai Motor Showroom-u u južnom Seulu, gdje će funkcionirati unutar pilot projekta. Iz tvrtke navode da je DAL-e-ova svrha pomoći potencijalnim kupcima koji zbog pandemije koronavirusa izbjegavaju ljudske kontakte.
DAL-e je kratica od “Drive You, Assist you, Link with you-experience”, a robot je opremljen vrhunskom AI tehnologijom osmišljenom za pružanje ugodnog korisničkog iskustva. Robot posjeduje sustav za prepoznavanje facijalnih ekspresija, kao i govornu platformu koja bi mu trebala omogućiti i glasovnu komunikaciju s potencijalnim klijentima.
Iz tvrtke Hyundai objašnjavaju da robot može prepoznati kad netko bez maske uđe u salon, a zatim mu može savjetovati da je nosi. Ovaj humanoidni robot odiše dobrodošlicom s emotivnim fizičkim značajkama u kombinaciji s ugodnim dijalogom, piše Engadget.
DAL-e ima četiri svesmjerna kotača uz pomoć kojih se može kretati i pratiti kupce po izložbenom salonu. Na “vrhu” glave nalazi se zaslon osjetljiv na dodir, na kojem se prikazuju dodatne informacije o odabranom vozilu, a po potrebi moguće je sliku bežičnim putem prenijeti i na najbliži veliki zaslon u trgovini. Robot je opremljen i jednom vrlo simpatičnom značajkom, pa osim što informira o proizvodima, može zamoliti klijente za zajedničku selfie fotografiju.
Ako pilot projekt bude uspješan, tvrtka Hyundai planira staviti DAL-e robota u svaki Hyundai i Kia prodajni salon.