Izvršni direktor Facebooka, Mark Zuckerberg, kaže da tvrtka neće uzimati postotak prihoda kreatora do 2023. godine. Pravila obuhvaćaju plaćene događaje na mreži, pretplate obožavatelja, značke i nadolazeće neovisne vijesti. Kad Facebook počne uzimati dio, to će biti manje od 30 posto koliko uzimaju Apple i drugi.
Primjetno je da Facebook gradi novi interfejs za isplate kako bi kreatori mogli vidjeti kako naknade i porezi različitih tvrtki utječu na njihovu zaradu. Glasnogovornik Facebooka rekao je kreatorima da će vidjeti koliko će zaraditi nakon poreza, povrata i naknada za kupnju u aplikacijama koje Apple i Google uzimaju kada kupuju putem iOS i Android aplikacija. Sučelje će u početku biti na webu i za početak samo za plaćene događaje. To je jasan potez da se Facebook učini privlačnijom opcijom od konkurenata poput Twitcha, Twittera i Substacka, piše Engadget.
Facebook je to objavio uoči Appleove svjetske konferencije programera koja je održana u ponedjeljak. Apple i Facebook su u zavadi već dosta dugo. Jedna od glavnih nedavnih nesuglasica je opcija ograničenja praćenja više aplikacija u iOS-u 14.5, za koju je Facebook tvrdio da će utjecati na prihod od oglasa.
Facebook, naravno, nije jedina velika tvrtka koja cilja na problematične prihode Applea. Apple i Epic Games čekaju presudu u slučaju vezanom za monopolističku praksu App Storea, što uključuje i podjelu prihoda.