Tvrtka Facebook poduzima nove korake kako bi ograničila mogućnost oglašivača da dosegnu tinejdžere ciljanim oglasima. S ovom promjenom, oglašivačima više neće biti dozvoljeno da svoje kampanje usmjeravaju na maloljetne korisnike na osnovu njihovih interesa i aktivnosti na drugim web stranicama.
Ipak, izmjena uopće neće spriječiti oglašivače da svojim oglasima dosegnu tinejdžere – oni i dalje mogu upotrebljavati demografske podatke poput dobi, spola i lokacije. Cilj ažuriranja je spriječiti upotrebu detaljnijih podataka, uključujući podatke s web lokacija trećih strana, piše Engadget.
“Ljudima već dajemo mogućnost da nam kažu što bi željeli vidjeti na temelju svojih interesa ili aktivnosti. Zauzeli smo oprezniji stav i uputili oglašivače kako da na drugi način dođu do mlađih ciljanih grupa”, stoji u priopćenju tvrtke Facebook.
Nova politika mogla bi biti potvrda uspjeha inicijativa pokrenutih u chat grupama, koje su zastupale stav da oglasi koji ciljaju tinejdžere predstavljaju moguću opasnost.