Izvršni direktor Googlea, Sundar Pichai, objavio je netom nakon završetka Svjetskog prvenstva da je 18. prosinca 2022. godine zabilježen najveći broj pretraživanja u zadnjih 25 godina otkako postoji tvrtka. Najveći broj pretraživanja odnosio se na period dok je trajalo Svjetsko prvenstvo u nogometu. Ipak, Pichai nije dao nikakve izravne brojke, ali vrlo je jasno zašto je toliko ljudi koristilo Google pretragu.
Tijekom Svjetskog prvenstva, Google Search bio je centar i središte na kojem su se mogle dobiti sve informacije o utakmicama. Korisnici su mogli vidjeti rezultate uživo, gdje gledati utakmice i još mnogo toga na jednom mjestu. Google je čak slao korisnicima obavijesti o rezultatima pojedinih utakmica, a sve te opcije su bile dostupne tijekom cijelog Svjetskog prvenstva.
Naravno, razlog za postizanje novog rekorda možda leži i u atraktivnosti pojedinih utakmica. Samo se sjetimo koliko je uzbuđenje vladalo kada je Francuska u finalu vratila utakmicu nakon dva gola zaostatka, a zatim je utakmica otišla u produžetke u kojima je Argentina osigurala pobjedu.