Naučite kako optimizirati svoju web stranicu i kako povećati konverzije koje su presudne za uspjeh vaše web stranice. Osigurajte da vaša web stranica radi točno onako kako treba i da se fluidno učitava na svim uređajima.
Ako napravite dobar SEO, možete privući više prometa i dobiti priliku da povećate svoje konverzije.
Sljedeći savjeti i strategije naučit će vas kako da poboljšate SEO i konverzije na svojoj web stranici.
1. Objavite relevantan i zanimljiv sadržaj
Kvalitetan, vjerodostojan sadržaj prvi je korak za rangiranje vaše web stranice. Ne postoji zamjena za kvalitetan sadržaj, morate ga prilagoditi namjeni korisnika, a to će poboljšati autoritet i relevantnost web stranice. Za početak angažirajte stručnu osobu, a vremenom usavršite svoje vještine pisanja. Sve će to doprinijeti povećanju prometa i poboljšanju pozicija.
Google koristi više od 200 faktora kako bi odlučio koji se dijelovi sadržaja pojavljuju na prvoj stranici rezultata tražilice. Algoritam pomno obraća pozornost na znakove da će određena web stranica dati tražiteljima informacije koje traže.
Kada se usredotočite na SEO, odaberite primarne ključne riječi povezane s namjerom pretraživanja. Vi pišite sadržaj koji ljudi rado čitaju i optimizirajte članak kako bi Google bolje razumio o čemu se radi.
Prije nego što odlučite o optimalnoj dužini svog sadržaja, ukucajte svoju ključnu riječ na tražilici i analizirajte prvih 10 rezultata u SERP-u. Ako neke od tih stranica imaju oko 1500 riječi onda bi vaš post trebao imati veći broj riječi nego njihov.
Duljina nije sve. Međutim, Googleu šalje signal da dajete više informacija. Ako ljudi provedu više vremena na toj stranici, čitajući do samog kraja, vjerojatnije je da ćete biti bolje rangirani.
2. Povećajte svoj organski promet
Prosječna tvrtka trebala bi trošiti oko 1% svog ukupnog prihoda na oglašavanje. Iako se to može činiti kao mali postotak, za početak može biti sasvim dovoljno. Ako vaša tvrtka zarađuje milijun dolara godišnje, dovoljno je potrošiti 10.000$.
Privlačenje organskog prometa putem SEO-a je besplatno. Međutim, morate platiti za SEO razvoj, ali to nije ni približno skupo kao plaćanje po kliku (Google oglašavanje).
Kada usporedite stopu konverzija koje dođu putem organskog pretraživanja i onih koje dođu putem plaćenih oglasa, rezultati su drastično bolji u korist organskih rezultata. Organsko pretraživanje ima stopu konverzija od 15%, dok plaćeno oglašavanje ima nešto manje od 2%.
Uložite svoje vrijeme i ako je potrebno nešto novca kako bi povećali svoj organski promet. To može potrajati nekoliko mjeseci, ali vidimo gore da rezultira većim brojem konverzija.
3. Dajte svojoj publici ono što žele i očekuju
Zamislite ovaj scenarij:
Imate web shop koji prodaje tenisice. Kupac treba novi par tenisica i na Google-u traži najbolje tenisice za trčanje. Napisali ste i optimizirali blog post o odabiru tenisica, uključujući preporuke robnih marki i informacije za različite vrste tenisica.
Posjetitelj čita članak. Na kraju imate opciju da se čitatelj prijavi na mailing listu i bude obaviješten o popustima i akcijama.
Nekoliko dana kasnije šaljete kupon za svoju web trgovinu zajedno sa slikama tenisica za trčanje. Kupac shvaća da imate ono što zadovoljava njegove ili njezine potrebe, a popust potiče trenutnu prodaju.
Kao što vidite, SEO i konverzije idu ruku pod ruku. Ako ispunite očekivanja svoje publike i pomognete im pronaći ono što žele, osigurat ćete redovne prihode.
Napravite On-page SEO optimizaciju
On page SEO vam govori kako optimizirati svoju web stranicu kada izrađujete određene kategorije. Faktori poput naslova, podnaslova, URL-a i meta opisa spadaju u ovu kategoriju.
Koristite svoju primarnu ključnu riječ u naslovu, po mogućnosti u prvim riječima, ključna riječ bi se trebala pojaviti barem u jednom podnaslovu. U cijelom tekstu, ciljate da se ključna riječ pojavi 0,5 do 2% na ukupan broj riječi. Pokušajte ne ići preko gornje granice, kako bi izbjegli da izgledate kao da ste nabacili ključne riječi samo zbog rangiranja.
Off-page optimizacija
Off-page SEO odnosi se na načine na koje optimizirate svoju web stranicu putem vanjskih sredstava. Tekstovi na drugim portalima koji linkaju prema vama, aktivnost na društvenim mrežama, utjecajni marketing i spominjanje brendova mogu poboljšati SEO vaše web stranice.
Backlinkovi mogu napraviti veliku razliku u SEO optimizaciji. Izbjegavati linkove sa stranica koje imaju nizak autoritet domene. Neće pomoći (a može škoditi, ako se pretjera). Backlinkovi su glavni faktor koji pomaže boljem rangiranju vaše web stranice. Kada se visokokvalitetne stranice povezuju s vašom, Google takve linkove tumači kao znak vjerodostojnosti vaše web stranice. Kako budete gradili linkove, tako će se i vaše pozicije popravljati.
Dobivanje kvalitetnih linkova zahtjeva napor, ali vidjet ćete rezultate. Razmislite o slanju emailova influencerima i drugim portalima u vašoj niši. Podijelite svoj članak s njima i usmjerite ih na stranicu na kojoj ste podijelili dio njihovog sadržaja.
Ako vam se sviđa ovaj tekst i želite naučiti više o SEO optimizaciji, posjetite ovaj link i saznajte sve o SEO-u: https://digitalnaucionica.com/sto-je-seo-optimizacija-web-stranica/.
Optimizirajte web stranicu za mobitele
Sve više i više ljudi pristupaju web stranicama putem mobilnih uređaja, a ne želite ostaviti te potencijalne konverzije ispred vrata. Google je pokrenuo Mobile First Index, što znači da bi se mogli bolje rangirati ako se usredotočite na prilagođenost mobilnim uređajima.
Responzivni dizajn nudi najlakše rješenje. Možete preuzeti besplatne i vrhunske WordPress teme koje imaju ugrađen responzivni dizajn, što znači da ne morate brinuti o dodavanju dodatnog koda.
Ubrzanje stranice
Brzina stranice važna je kao i sve gore prethodno nabrojano, a posebno je važno kada su u pitanju konverzije.
Ako posjetite web stranicu čije učitavanje traje vječno, vjerojatno ćete kliknuti na tipku X i potražiti nešto drugo. Slično tome, ako ispunjavate obrazac koji se sporo učitava, na kraju ćete odustati od popunjavanja.
Google Page Speed Insights daje vam vrijedan uvid u to koliko se brzo vaša web stranica učitava na svim uređajima i koje stvari možete popraviti da bi vaša web stranica bila brža.