Connect with us

Hi, what are you looking for?

Internet

Facebook i Instagram će poput Twittera uvesti pretplatu za verifikaciju računa

Facebook i Instagram
Foto: Shutterstock

Kada je Elon Musk preuzeo Twitter, jedan od prvih poteza koje je povukao bilo je uvođenje pretplate za potvrdu računa. Radi se o onoj famoznoj plavoj kvačici koju su pokraj svog imena imali uglavnom samo poznati i slavni. Kako bi postali potvrđeni, prethodno su korisnici morali zadovoljiti neke uvjete kao što su aktivnost, određeni broj followera i slično. To je razlikovalo, nazovimo to tako, obične ljude od onih poznatih. No, sada svatko na Twitteru može imati verificirani profil, a glavni način kako to učiniti je plaćati pretplatu.

I dok se to mnogima nije svidjelo, kao i neke druge promjene koje su došle u ovoj novoj, Muskovoj eri, čini se da će se njegov plan i ideje proširiti i na druge popularne društvene mreže, Facebook i Instagram.

Sličan princip verifikacije kakav je nekoć imao Twitter, imale su i dvije spomenute društvene mreže koje su u vlasništvu tvrtke Marka Zuckerberga, Meta. Upravo je spomenuti Zuckerberg obavijestio korisnike njegovih društvenih mreža o tome, a čini se da žurno pokušava implementirati tu ideju jer, kako kaže, Meta je u financijskim problemima i to je razlog ovog poteza.

Mark Zuckerberg
Foto: Shutterstock

“Pokusni kunići” tako će biti Australija i Novi Zeland jer će se ova metoda verifikacije pretplatom tamo uvesti možda već kasnije ovog tjedna. Pretplata za verifikaciju računa korisnicima Internet preglednika iznosit će 11.99 dolara na mjesec, dok će korisnici iOS i Android uređaja za istu morati platiti 14.99 dolara na mjesec.

Zuckerberg je rekao da će uz plavu kvačicu usluga nuditi “dodatnu zaštitu od lažnog predstavljanja”, poboljšani doseg za provjerene korisnike i izravan pristup korisničkoj podršci. U postu na blogu, iz Mete su izjavili kako će se oslanjati na vladine identifikacijske dokumente za dokazivanje identiteta verificiranih računa, a sve u svrhu izbjegavanja neugodnosti računa koji lažno predstavljaju ljude i robne marke.

Računi također moraju imati povijest objavljivanja, a korisnici moraju imati najmanje 18 godina. Usluga u ovoj fazi također neće biti dostupna tvrtkama. Povećana vidljivost objava provjerenih korisnika ovisila bi o postojećoj veličini publike pretplatnika i temi njihovih objava, navode iz tvrtke, a oni s manjom publikom mogli bi vidjeti veći utjecaj.

Pretplatnici će dobiti i neke “ekskluzivne” stickere kojima će moći ukrašavati svoje objave, komentare i priče.

Vidjet ćemo kako će ovaj potez funkcionirati za Facebook i Instagram jer Meta je u studenom prošle godine otpustila čak 11 tisuća svojih radnika zbog ogromnih gubitaka.

Možda će vas zanimati

Tech

Što bi se dogodilo ako uronite ruku u posudu tekućeg dušika? Bi li vam se ruka smrzla do ozeblina? Bi li se razbila čim...

Internet

Sigurno ste do sad naletjeli na neke od bizarnosti na koje je Googleovo auto naletjelo pri snimanju, a u ovom videu pogledajte kompilaciju najčudnijih...

Tech

Trebate izračunati postotak od nekog broja, a ne znate kako? Pročitajte ovaj jednostavan članak i naučite kako se računa postotak. Postotci se koriste za...

Tech

1995. godine grupa znanstvenika NASA-e napravila je testove o tome kako pojedine droge utječu na paukovu sposobnost da izgradi mrežu.

Internet

Odmah da vam kažemo – neizbježan kraj dogodio bi se iznenađujuće brzo. Ako je zapremnina prosječnog lijesa 886 litara, a prosječan volumen ljudskog tijela...

Automoto

Tvrtka Laser Power Systems razvila je automobil pogonjen nuklearnom energijom. Napokon je pronađen način koji će vašem automobilu omogućiti vječni rad bez punjenja. No...

Tech

Rudnik dijamanata Mir u Siberu jedna je od najvećih rupa u tlu koju je čovjek napravio. Duboka je 525 metara i široka 1200m. Let...

Tech

Bumerang je jedan od najstarijih letećih objekata koje je ljudska ruka stvorila. Svi znamo da su ih koristili Aboridžini, no malo je poznato je...