Google je odlučio vlasnicima web stranica olakšati pregled statistike posjećenosti, ali i mnoge druge segmente uspješnog upravljanja web stranicom – predstavljen je WordPress dodatak Site Kit. Iako je ovaj plugin još uvijek u testnoj fazi, ne bi trebalo biti nekih velikih zapreka da se uskoro pojavi i službena verzija koja će donijeti (vrlo vjerojatno) mnogo sreće na lica administratora stranica.
Site Kit je novi dodatak za WordPress koji je osmišljen od strane Googlea, a njegova je osnovna ideja administratorima stranica olakšati upravljanje stranicom, odnosno dati im jednostavniji i bolji uvid u statistiku. Ovaj WordPress dodatak u sebi kombinira 4 servisa koje Google inače nudi zasebno: Search Console, Analytics, AdSense i PageSpeed Insights. U končanici, ovaj dodatak trebao bi razveseliti sve koji inače sva ta 4 servisa koriste odvojeno, odnosno moraju se u svaki prijavljivati zasebno.
Zašto nam treba Site Kit?
Administratori web stranica imaju pune ruke posla sa stvaranjem i objavljivanjem sadržaja, no da bi znali kakav sadržaj vrijedi objavljivati jako je važno da prate statistiku web stranice. Uvidom u statistiku weba administratori mogu na jednostavan način saznati tko su korisnici koji posjećuju web, koliko su dugo zadržavaju na stranici, ali i koji sadržaj obožavaju čitati. Na temelju tih parametara stvaraju se temelji za daljnju izgradnju sadržaja, odnosno za uspješno povećanje broja posjetitelja na web stranici.
Uz praćenje statistike, za kvalitetnije i brže napredovanje web stranice (posebno prilikom rangiranja na Google) poželjno je koristiti još neke alate. Google u tom području nudi super rješenja pa mnogi administratori upravo Google koriste kao svojeg saveznika. Ono što je pomalo iritantno je da svaki taj alat djeluje zasebno, odnosno ne možemo sve te podatke agregirati na jedno mjesto kako bismo kvalitetnije upravljali njima. WordPress dodatak Site Kit trebao bi riješiti taj problem jer će nuditi sve na jednom mjestu.
Što sve donosi dodatak Site Kit?
Site Kit bit će dodatak za WordPress koji će kombinirati četiri servisa koje Google za sada udi zasebno: Search Console, Analytics, AdSense i PageSpeed Insights. Valja naglasiti da bi se u nekoj naprednoj verziji ovog dodatka mogao pojaviti još neki servis, ali za sada će se Google fokusirati na ova četiri. Dodatak bi trebao znatno olakšati rad administratorima jer će im nuditi sve podatke na jednom mjestu – i to unutar samog WordPress sučelja. Dakle, administratori više neće trebati izlaziti iz sustava i prijavljivati se na Google račune kako bi se ‘dokopali’ vrijednih informacija.
Iako WordPress dodaci za praćenje statistike već postoje, Google ima jednu od najboljih (ako ne i najbolju) metriku za praćenje posjeta i zbog toga će ovaj dodatak biti iznimno vrijedan. Uz samu statistiku korisnici će moći pratiti i podešavati parametre koje inače imaju na raspolaganju u Google Search Console, a onima koji zarađuju putem Google AdSense programa bit će omogućeno i praćenje zarade.
Što se tiče same statistike, ona će se pojavljivati u agregiranom stanju kao i na standardnom servisu, tako da će korisnik moći vidjeti kako se promet na stranici kreće kroz vrijeme. No, ono što će biti posebno zanimljivo korisnicima mogla bi biti funkcija praćenja statistike pojedinih stranica, gdje bi prema nekim navodima čak trebali dobivati i sugestije kako doraditi sadržaj (ovo zadnje nije potvrđena informacija). Ono što je sigurno – korisnici će moći bolje i brže pratiti napredak svoje web stranice.
Bolja mogućnost optimizacije web stranice
Sve prije navedeno dovodi nas do činjenice da će korisnik puno lakše moći optimizirati web stranicu, odnosno sadržaj koji stvara za web. S obzirom na to da će se statistički podaci pojavljivati i na vrhu stranice koja je trenutno otvorena sustav pregledavanja statistike bit će pregledniji za administratora. Dakako, to će administratoru omogućiti da lakše razaznaje koji parametri utječu na povećanje posjeta.
Iako nije točno definirano kako će se Search Console servis uklopiti u cijelu priču, tu bi se mogla pojaviti zanimljiva rješenja koja će na odabranim stranicama prikazivati za koje ključne riječi se nadmećete i kako stojite na tržištu. Jasno, to će vam pomoći da pojedine članke i stranice bolje rangirate na Google rezultatima, što bi u konačnici trebalo povećati promet i osigurati vam veću zaradu.
Zaključak
Mnoge je iznimno iznenadio razvoj Site Kit dodatka za WordPress jer će time Google doslovce preusmjeriti klijente sa svojih servisa na WordPress i oni više neće trebati svraćati na stranice Googlea. Ipak, u pozadini svega, sve će informacije o prometu i rangiranju i dalje ‘strujati’ preko Googlea – tako da Google neće izgubiti kontrolu nad korisnicima u potpunosti.
Ovaj dodatak razveselit će mnoge administratore jer će im znatno olakšati posao i omogućiti im da stvaraju bolje i kvalitetnije web stranice. Ako smo vas zainteresirali za dodatak, važno je spomenuti da isti možete nabaviti i koristiti već danas, ako se prijavite za beta testiranje. Prijavu za takvo testiranje možete napraviti na linku https://sitekit.withgoogle.com/, a nadamo se kako ćete prve dojmove o ovom dodatku za WordPress podijeliti upravo ovdje s nama na forumu.
Ostavite svoj komentar i recite nam što mislite o ovom potezu Googlea…