Zanima vas kako popraviti Instagram Engagement (angažman korisnika) i postići bolje rezultate na Instagramu? Koje je taktike pametno koristiti kako bi povećali angažman Instagram korisnika i što se time dobiva? Zašto je važno povećati Instagram Engagement i da li je interakcija s korisnicima od velikog značaja?
Instagram je trenutno jedna od najpopularnijih društvenih mreža na svijetu, a prema dostupnim podacima Instagram je mnogim korisnicima važnija (omiljenija) mreža od Facebooka i YouTubea. Sredinom 2018. godine Instagram je premašio brojku od 1 milijardu aktivnih korisnika mjesečno, što samo po sebi pokazuje važnost Instagrama u današnjem modernom svijetu. Instagram koriste tinejdžeri, zatim odrasla populacija, a pronađu se tu i kakva baka i djed – a broj korisnika neprestano raste.
No, da biste na Instagramu postigli određeni uspjeh, a u konačnici i zaradili potrebno je imati što bolji – engagement, odnosno angažman korisnika. Taj angažman korisnika možete postići na razne načine, a danas ćemo navesti nekoliko kvalitetnih načina za njegovo podizanje. Ipak, najprije ćemo objasniti što danas znači Instagram Engagement.
Što je Instagram Engagement (angažman korisnika)?
Još sve do nedavno Instagram je bio jednostavna društvena mreža koja je bila i napravljena s ciljem da bude jednostavna za korištenje. No, u posljednje dvije godine puno se toga promijenilo pa se promijenio i pogled na to – što je Instagram Engagement. Nekada se angažman Instagram korisnika mjerio isključivo lajkovima i komentarima koje su korisnici ostavljali na određenim objavama, no danas taj angažman seže puno šire.
U današnjoj perspektivi, Instagram Engagement promatramo kroz prizmu lajkova i komentara na fotografije i video materijale, zatim je tu interes korisnika za vaše Story-e (Instagram priče), koliko kvalitetno kotira vaš brand hashtag, ali i koliko pogleda imate na IGTV platformi. Dakle, radi se o raznim elementima Instagrama koji zajedno čine smislenu cjelinu – a čiji Engagement možemo mjeriti. Podizanje Instagram Engagementa važno je jer na taj način naš profil postaje popularniji, dobivamo više novih sljedbenika i lajkova, ali nas i Instagram češće predlaže kao profile koje vrijedi posjetiti. Zbog toga želimo podići Instagram Engagement, a evo koje taktike prilikom toga možete koristiti:
Pišite dulje opise fotografija
Jedan od elemenata koji utječe na povećanje Instagram Engagement od strane samog Instagrama svakako je vrijeme koje korisnici provode na nekoj objavi. Što je vrijeme korisnika provedeno na gledaju i čitanju neke objave veće to je signal Instagramu da ta objava valja i da joj treba dati više prostora na Instagramu. Korisnici mogu stavljati do 2200 znakova duge opise ispod fotografija i video uradaka, no tek rijetki to koriste. Iskoristite potencijal dugih objava, zainteresirajte korisnike i povećajte angažman korisnika.
Optimizirajte Instagram priče
Instagram priče su objave koje nestaju nakon 24 sata i svi influenceri i brendovi koriste ih kako bi pokazali (nešto opuštenije) detalje iz svoje svakodnevice. Ipak, korisnici bi prilikom dodavanja novih Instagram priča trebali pripaziti na nekoliko detalja, zahvaljujući kojima bi mogli povećati engagement na svojem Instagram profilu. Prije svega, važno je prilikom dijeljenja sadržaja označavati druge osobe i brendove u Instagram pričama jer na taj način povećavate mogućnost da netko drugi podijeli vašu priču. Drugo, dodajte lokaciju mjesta na kojem se nalazite kako bi vas korisnici mogli naći po tom parametru. Treće, dodajte hashtagove jer svi znamo koliku moć imaju hashtagovi i stoga ih je potrebno koristiti za veći Instagram Engagement.
Osmislite hashtag strategiju
Većina Instagram korisnika hashtagove dodaje prema inspiraciji koja ih ‘pukne’ u datom trenutku – dakle, potpuno spontano. Ipak, to nije dobra taktika jer hashtagovi imaju svoju određenu strukturu i popularnost te je na to potrebno obratiti pozornost. Važno je shvatiti koji hashtagovi pomažu u dovođenju novih ljudi na vaš profil te u končanici sve češće koristiti te hashtagove. Da biste to saznali počnite malo promišljati o hashtagovima koje koristite te dotične hashtagove kategorizirajte u neke smislene grupe. Nakon toga nove objave objavljujte s kategoriziranim hashtagovima i ubrzo ćete shvatiti koji hashtagovi doprinose povećanju Instagram Engagementa.
Surađujte s drugim brendovima i influencerima
Suradnja s drugim influencerima i brendovima može imati itekako pozitivan utjecaj na Instagram Engagement. Naime, u tom slučaju njihovi korisnici saznaju za vas i među njima će mnogi postati vaši sljedbenici jer vjeruju preporukama osobe koju već otprije slijede. Ipak, kod odabira takvih suradnji važno je pripaziti da nekoliko detalja kako bi suradnja bila uspješna i provedena na obostrano zadovoljstvo. Prije svega, morate promotriti da li se željeni influencer ili brend slaže s vašim poslovnim ciljevima, zatim da li i vi i on vidite benefite koje će donijeti suradnja, a tu je i preklapanje u sljedbenicima – da li dotična osoba ili brend ima istu ciljanu skupinu ljudi koju i vi imate.
Odgovarajte na poruke i komentare
Odgovaranjem na poruke i komentare vašim sljedbenicima dajete do znanja da vam je stalo do njih, što znači da će oni i dalje biti vjerni vama. Iako je odgovaranje na mnogobrojne upite i komentare iznimno naporan i dugotrajan posao – on se svakako isplati. Naime, povezivanje s vašim korisnicima poboljšat će međusobno povjerenje, što će rezultirati većom privrženosti i većim brojem lajkova i novih komentara. Dakle, takve aktivnosti mogle bi drastično povećati Instagram Engagement pa ih svakako vrijedi koristiti.
Zaključak
Mnogi su parametri koji utječu na Instagram Engagement, a iznad u tekstu nabrojali smo ih tek nekoliko koji su među važnijima. Valja naglasiti kako je od iznimnog značaja da sadržaj koji objavljujete bude u skladu s očekivanjima vaših sljedbenika jer u tom slučaju dobivate više pažnje. Ako sadržaj nije u skladu s očekivanjima korisnika, onda cijela stvar ide u krivom smjeru i vaš Instagram Engagement će padati. Nemojte to dopustiti jer Instagram Engagement igra važnu ulogu kod postizanja bilo kakvog uspjeha na toj društvenoj mreži.