Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Biznis i posao

10 prednosti Facebook oglašavanje za male poduzetnike 

Foto: Pixabay

Facebook je najveća društvena mreža na svijetu s više od dvije milijarde aktivnih korisnika mjesečno. Postao je sastavni dio marketinga za male tvrtke koji svoju ciljanu publiku traže preko njegovih oglasa. Postoje brojne prakse i strategije koje se mogu koristiti na Facebooku. Puno malih tvrtki je na ovoj društvenoj mreži i važno je znati kako ju maksimalno iskoristiti. Otkrivamo vam deset prednosti koje možete primijeniti ako svoju firmu ili brend oglašavate na Facebooku.

Omogućuje vam brzo povećanje vidljivosti

Foto: Pixabay

Algoritmi društvenih mreža poput Facebooka otežavaju organski doseg mnogih korisnika. Iako je u teoriji još uvijek moguće razviti svoju prisutnost na ovoj mreži bez korištenja plaćenih reklama, u praksi je to dug i težak proces. Stoga, ako je ono što želite da svoj brend dovedete do korisnika Facebooka, oglasi su najučinkovitiji način.

Minimalno ulaganje za dobar rezultat 

Foto: Pixabay

Jedna od glavnih prednosti za tvrtke ili brendove koji koriste Facebook oglase odnosi se na činjenicu da zapravo ne moraju ulagati veliku količinu novca kako bi postigli željene rezultate. Uz minimalno ulaganje možete doći do tisuća ljudi zainteresiranih za naše proizvode ili usluge. Nekada su se trošile stotine kuna za oglase u novinama koji bi bili vidljivi samo jedan dan, a za veću vidljivost se trebala plaćati dodatna naknada. Na Facebooku odmah možete formirati oglas koji vam pokazuje koliko ljudi će ga vidjeti. 

Mogućnosti segmentacije su beskonačne

Foto: Pixabay

Osim kontrole troškova, ciljanoj skupini se možete približiti putem označavanja interesa i lokacije što će biti važni parametri za uspješnost oglašavanja. Za razliku od Google AdWordsa, Facebook oglasi mogu biti ciljani na demografske interese i same korisnike, a ne na ono što traže. Zahvaljujući tome, možete konfigurirati ciljanje svoje publike tako da se mogu postići najbolji rezultati. To je jako dobra opcija jer možete provoditi određene kampanje bilo po zemljama ili gradovima ili određenim interesima koji će željenu publiku približiti vašoj tvrtki. Društvene mreže imaju veliku količinu informacija o korisnicima, što omogućuje precizno ciljanje vaših oglasa na temelju njihovih interesa, ponašanja i karakteristika. Nemate izgovora da ne dođete do svojih idealnih kupaca!

Na raspolaganju je veliki broj ljudi

Foto: Pixabay

Facebook ima više od 1,35 milijardi korisnika s prijevodima na 70 jezika i oko 800 milijuna aktivnih korisnika dnevno. To znači da je bez obzira na vrstu posla, branšu ili nišu u kojoj posluje dobar postotak vaše ciljane publike na Facebooku. A zahvaljujući sofisticiranim opcijama ciljanja koje su dostupne, možete biti sigurni da će vaše oglase vidjeti upravo vaša ciljana publika.

Omogućuju veliku kontrolu proračuna 

Foto: Pixabay

Možete započeti oglašavanje na Facebooku sa samo nekoliko eura dnevno, što ga čini prikladnim rješenjem za male i srednje tvrtke. Ali također nudi dovoljno opcija i potencijalnog prostora za velike multinacionalne tvrtke da u njega ulože milijune eura. S jedne strane, platit ćete samo klikove korisnika, štedeći uzaludna ulaganja. No, isto tako cijena po kliku ove vrste platforme je obično prilično jeftina. Kao i kod drugih rješenja za online oglašavanje, kao što je Google AdWords, cijena uvelike ovisi o kvaliteti oglasa: ako radite na povećanju svoje ocjene kvalitete, cijena po kliku će se smanjiti, a ROI će se povećati.

Prednost u odnosu na konkurenciju

Foto: Pixabay

Unatoč tome koliko je Facebook moćan, nevjerojatno je da još uvijek postoji mnogo tvrtki koje ne koriste ovu društvenu mrežu ili ako je koriste, ne rade to ispravno. Kao rezultat toga, ako vaša konkurencija ne iskoristi prednosti Facebook oglasa ili to čini na pogrešan način, ovo može biti izvrsna prilika da unaprijedite svoje poslovanje i steknete prednost u odnosu na konkurenciju. Kada privučete pažnju ljudi, povećate svijest i angažman sa svojom publikom, možete dobiti nove potencijalne klijente koji čak mogu postati vjerni kupci koji će vam se uvijek vraćati. Morate iskoristiti prednosti tehnologije i resursa koje vam nudi kako biste izvukli maksimum iz nje za vaše poslovanje ili tvrtku.

Pratite rezultate

Foto: Pixabay

Još jedna prednost je da možete jednostavno pratiti ulaganje i rezultate koje kampanja generira, bilo da se radi o vašem proizvodu ili usluzi. Facebook ima Ad Manager, odakle ga možete pratiti različitim parametrima. To može biti broj prikaza oglasa, klikova ili drugih radnji koje su ljudi napravili kao što su “lajkovi”, komentari ili dijeljenje. Moći ćete u svakom trenutku znati što se događa s vašim oglasima u stvarnom vremenu i povezati ih sa svojom strategijom konverzije kako biste procijenili povrat ulaganja.

Baza podataka kupaca

Foto: Pixabay

Oglašavanje na Facebooku je prilika da od potencijalnih klijenata i kupaca dobijete podatke kao što su email gdje ćete moći nastaviti održavati komunikaciju i nuditi posebne pogodnosti za vjerne kupce. Možete organizirati i kvizove kroz koje ćete bolje upoznati svoje pratitelje i kupce, a podatke skupljati u tablicu kako bi mogli kreirati ponude za njihove potrebe i želje. Facebook oglašavanje vam zapravo pruža priliku da vodite svoje privatno istraživanje i bolje upoznate svoje kupce. Što više podatak skupite, to će vam biti lakše kreirati buduće kampanje. 

Nudi veliki broj formata

Foto: Pixabay

Od jednostavnih tekstualnih i slikovnih oglasa do foto i video galerija, interaktivnih sadržaja ili obrazaca, u oglašavanju na društvenim mrežama možete pronaći formate za sve ukuse. U mnogim slučajevima, format je posebno dizajniran da se integrira u mrežu kojoj pripada i tako snizi korisničke barijere prisutnosti oglašavanja. Ukratko, oglasi na društvenim mrežama idealno su mjesto da oslobodite svu svoju kreativnost.

A/B testovi

Foto: Pixabay

Kada postavljamo oglas na društvenim mrežama, moramo donijeti puno malih odluka, od boje glavne slike do teksta gumba za poziv na akciju. Svi oni mogu biti presudni u odlučivanju o uspjehu oglasa, stoga ih nemojte prepustiti slučaju!

Da biste sustavno optimizirali svoje oglase, koristite A/B testove: izradite dva oglasa koja su ista u svemu osim u elementu koji se testira, pokrenite ih u isto vrijeme i usporedite rezultate. Tako ćete moći pronaći kombinaciju različitih elemenata dok ne pronađete savršen oglas.

Ostavi komentar
Oglašavanje

Možda će vas zanimati

Aplikacije i softver

Google već četiri godine sprema Chrome “Manifest V3”, a riječ je o novom API-iju za proširenja koji bi trebao ograničiti rad mnogih, ako ne...

Biznis i posao

Zanima vas može li se zaraditi ozbiljan novac uz pomoć Facebook grupa? Kakve su vam Facebook grupe potrebne za ostvarivanje zarade? Zašto je važna...

Aplikacije i softver

Dvadeset prvo stoljeće sa sobom je donijelo razne novitete u digitalnom svijetu, a jedan od njih su svakako društvene mreže, koje su danas popularne...

Biznis i posao

Jesu li Facebook stranice i Facebook grupe stvar prošlosti? Je li mudro u današnje vrijeme investirati u izgradnju Facebook stranica i grupa? Može li...