Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Web & IT

7 savjeta kako (ne) uništiti doseg na Facebooku

facebook stranice i grupe prirodni doseg povećanje
Photo: pixabay.com

Želite bolji doseg na Facebooku i zanima vas koje taktike iskoristiti? Kako pomoću ugrađenih funkcionalnosti platforme stvoriti odličnu bazu aktivnih fanova? Koje aktivnosti ne smijete raditi želite li spriječiti uništenje dosega na Facebook stranicama i grupama?

Facebook je godinama unazad drastično smanjivao prirodni doseg i danas mnogi marketing stručnjaci smatraju kako je prirodni doseg te mreže mizeran. Činjenica jest da objavu u Facebook stranici ili grupi vidi svega nekoliko posto pratitelja (članova). Doduše, popularnost grupa posljednjih mjeseci sve više raste pa se i prirodni doseg nešto popravio.

Tražite li način kako povećati prirodni doseg do korisnika na Facebooku – u nastavku vam donosimo 7 super savjeta. Savjete je najbolje koristiti kombinirano, a uz prirodni doseg uvijek je dobro uložiti i nešto novca u plaćanje reklama na Facebooku. Evo kojih 7 grešaka trebate izbjeći želite li povećati doseg na Facebook stranicama i grupama:

Niste drugačiji od drugih

Svakog dana Facebook aktivno koristi više od 1.5 milijardi korisnika širom svijeta. Svi ti korisnici stvaraju ogromnu količinu sadržaja, no prosječan korisnik Facebooka lajka svega 12 objava mjesečno. Dakle, privući pažnju korisnika jest iznimno teško, a jedina ispravna taktika jest da budete jedinstveni.

Ako niste drugačiji od drugih “utopiti” ćete se u moru jednakog sadržaja te ćete proći u potpunosti nezapaženo. Želite li povećati doseg i zainteresirati svoje fanove za online aktivnosti – budite drugačiji od drugih. Kreirajte zanimljivije, atraktivnije, svrsishodnije objave koje će naići na veliki interes korisnika.

Ne slijedite viziju vlastitog brenda

Brendiranje je postalo iznimno važno na društvenim mrežama, posebice u vremenima kada čak 80% biznisa koristi neke od blagodati društvenih mreža. Vaše objave na Facebook stranicama i grupama moraju slijediti viziju brenda koju stvarate kroz sve ostale platforme.

Brendiranjem objava korisnici će naviknuti na strukturu i kvalitetu sadržaja koju isporučujete te će se češće odlučivati na interakciju. Valja spomenuti kako brend treba biti jedinstven i kako se obilježjima mora razlikovati od ostalih – želite li povećati doseg na Facebooku.

Ne komunicirate s pratiteljima

Veliki broj tvrtki i pojedinaca komunikaciju putem Facebook stranica i grupa uzima zdravo za gotovo. Kreatori sadržaja uglavnom objave neki sadržaj na brzinu i nakon toga nestaju s Facebook stranice i grupe. No, da bi se održala pozornost korisnika i povećao doseg – potrebno je voditi komunikaciju s pratiteljima.

Nakon što objavite nešto na Facebooku, potrudite se odgovoriti na sve komentare i zahvaliti na svim lajkovima koji su dodijeljeni vašoj objavi. Pratitelji će iznimno cijeniti vašu gestu i želju za komunikacijom te će se rado vraćati na vaše stranice i grupe.

Ne koristite napredne funkcionalnosti Facebooka

Facebook je tijekom svojeg razvoja prerastao u ogromnu platformu koja danas nudi velik broj atraktivnih mogućnosti. Uz klasično objavljivanje, Facebook vam omogućuje prilagodbu stranica i grupa u potpunosti usklađenu s vašom vizijom poslovanja.

U Facebook stranice možete dodavati razne tabove i prilagođavati podstranice, dok u grupama možete koristiti razne selektore sadržaja i smisleno preslagivanja s ciljem olakšavanja pretraga korisnika. Sve to dostupno je na svega nekoliko klikova, a većina biznisa ne koristi te mogućnosti. Iskoristite taj potencijal i istaknite se među masom drugih.

Ne objavljujete sadržaj redovito

Jedna od najvažnijih stavki za uspjeh na Facebooku, ali i drugim društvenim platformama – definitivno je konzistentnost. Želite li održati komunikaciju i interes pratitelja ili članova grupe, trebate im redovito servirati novi zanimljiv sadržaj. Bez redovitog objavljivanja, vaša će Facebook stranice ili grupa tonuti u zaborav.

Uspješni marketing stručnjaci preferiraju planiranje sadržaja unaprijed kako bi u svakom trenutku imali spremnu objavu za Facebook stranice ili grupe. Samim time, sprječava se mogućnost neredovitog objavljivanja i možete biti sigurni kako će novi sadržaj uvijek stizati do korisnika. Budite redoviti i konzistentni – kako biste očuvali doseg na Facebooku.

Ne pozivate korisnike na akciju

Želite li da korisnici na neki način reagiraju na vašu objavu, trebate ih pozvati na reakciju. Dakle, većina objava trebala bi težiti ka tome da potaknete korisnike da naprave neku akciju nakon što vide vašu objavu. Možete ih pozvati da komentiraju, lajkaju ili nešto sasvim treće – što vam je u interesu.

Ne zaboravite da je svrha Facebook stranice i grupa zapravo bildanje vašeg biznisa. Samim time, na Facebook stranicama moraju jasno biti istaknuti call-to-action gumbi koji će “tjerati” korisnike da naprave upravo ono što vi želite. U svakom trenutku pokušajte od korisnika izmamiti neku reakciju – jer time vaša Facebook stranica ili grupa raste i u očima samog Facebooka.

Ne koristite Facebook oglašavanje

Cijela priča oko podizanja dosega na Facebooku trebala bi biti zaokružena ulaganjem u plaćeno oglašavanje. Naime, činjenica je da ćete i korištenjem svih mogućih taktika za podizanje prirodnog dosega – i dalje doprijeti do malog broja ljudi. No, ako investirate samo malo novca u Facebook oglašavanje mogli biste postići fantastične rezultate.

Oglašavanje na Facebooku još uvijek je pristupačno gotovo svima. Povoljna cijena i mogućnost preciznog targetiranja željene grupe korisnika donose sjajne rezultate s obzirom na uložen novac. Dakle, Facebook oglašavanje i dalje je relativno povoljno i trebali biste ga koristiti za podizanje dosega na Facebooku.

Koje od navedenih taktika koristite? Napišite u komentare.

Ostavi komentar

0 Comments

  1. Blesimetar

    26. veljače 2021. u 11:30

    Ma nema više pravila, ja sam plaćala reklamiranje,isti đavo, nakon što sam prestala ne daju reach na link nikako. Na slikama uvijek isto, solidno, ali link ni da makne domet, pa ne mogu svaku reklamirat i plaćat nema me nigdje. I targetiranje nije validno, odredim HR,DR,USA, a moja objava se prikazuje u Makedoniji. Zato sam i odustala

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Oglašavanje

Možda će vas zanimati

Apps & Software

Facebook stranice prikazivat će samo pratitelje.

Web & IT

Vraća li Facebook nakon dugo godina mogućnost kronološkog prikaza sadržaja na NewsFeed-u? Što vraćanje takvog poretka objava znači za prirodni doseg Facebook stranica i...

Web & IT

Može li LinkedIn postati društvena mreža dovoljno jaka da poduzetnik oko nje izgradi digitalni biznis? Želi li se LinkedIn novim nadogradnja približiti Facebooku i...

Web & IT

Želite stvarati kvalitetan web sadržaj koji će korisnici rado podijeliti na društvenim mrežama i ostalim digitalnim kanalima? Zanima vas kako stvarati sadržaj koji će...

Oglašavanje