Na početku ovog mjeseca, @aaronp613 pronašao je reference u X-ovom kodu o tri odvojene premium razine. Zasebno, Bloomberg je također izvijestio da tvrtka testira više plaćenih planova kako bi povećala prihode.
Vrijedno je napomenuti da se kaže da Meta razmišlja o razini bez oglasa kao odgovor na presudu Europskog suda koja navodi da korisnici trebaju imati opciju razine bez oglasa ako odbiju dati pristanak tvrtki za obradu njihovih podataka. TikTok je nedavno također potvrdio da testira razinu bez oglasa. Nije jasno je li X-ova odluka odgovor na presudu Europskog suda.
Musk i njegov tim traže nove načine kako bi povećali prihode od X-a. Početkom ovog tjedna, tvrtka je započela s testiranjem plana od 1 dolar godišnje za nove korisnike u Novom Zelandu i Filipinima za osnovne funkcionalnosti poput objavljivanja, lajkanja i ponovnog objavljivanja. Društvena mreža je rekla da je ovaj potez bio s ciljem smanjenja broja botova na platformi i da nije namijenjen kao “generator profita”.
Početkom ovog mjeseca, Reuters je izvijestio da je od preuzimanja Muska prihod od oglasa stalno padao. Stoga nije iznenađujuće što Musk poduzima korake kako bi potaknuo prihode od pretplate.
Dok tvrtka pokušava privući oglašivače s bivšom izvršnom direktoricom NBCU, Lindom Yaccarino, kao glavnom izvršnom direktoricom, nastoji objaviti metrike koje izgledaju privlačno. Na početku ovog mjeseca, Yaccarino je izjavila da X ima oko 245 milijuna aktivnih korisnika dnevno i 500 milijuna dnevnih objava.