Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Internet

Facebook i Instagram će poput Twittera uvesti pretplatu za verifikaciju računa

Facebook i Instagram
Foto: Shutterstock

Kada je Elon Musk preuzeo Twitter, jedan od prvih poteza koje je povukao bilo je uvođenje pretplate za potvrdu računa. Radi se o onoj famoznoj plavoj kvačici koju su pokraj svog imena imali uglavnom samo poznati i slavni. Kako bi postali potvrđeni, prethodno su korisnici morali zadovoljiti neke uvjete kao što su aktivnost, određeni broj followera i slično. To je razlikovalo, nazovimo to tako, obične ljude od onih poznatih. No, sada svatko na Twitteru može imati verificirani profil, a glavni način kako to učiniti je plaćati pretplatu.

I dok se to mnogima nije svidjelo, kao i neke druge promjene koje su došle u ovoj novoj, Muskovoj eri, čini se da će se njegov plan i ideje proširiti i na druge popularne društvene mreže, Facebook i Instagram.

Sličan princip verifikacije kakav je nekoć imao Twitter, imale su i dvije spomenute društvene mreže koje su u vlasništvu tvrtke Marka Zuckerberga, Meta. Upravo je spomenuti Zuckerberg obavijestio korisnike njegovih društvenih mreža o tome, a čini se da žurno pokušava implementirati tu ideju jer, kako kaže, Meta je u financijskim problemima i to je razlog ovog poteza.

Mark Zuckerberg
Foto: Shutterstock

“Pokusni kunići” tako će biti Australija i Novi Zeland jer će se ova metoda verifikacije pretplatom tamo uvesti možda već kasnije ovog tjedna. Pretplata za verifikaciju računa korisnicima Internet preglednika iznosit će 11.99 dolara na mjesec, dok će korisnici iOS i Android uređaja za istu morati platiti 14.99 dolara na mjesec.

Zuckerberg je rekao da će uz plavu kvačicu usluga nuditi “dodatnu zaštitu od lažnog predstavljanja”, poboljšani doseg za provjerene korisnike i izravan pristup korisničkoj podršci. U postu na blogu, iz Mete su izjavili kako će se oslanjati na vladine identifikacijske dokumente za dokazivanje identiteta verificiranih računa, a sve u svrhu izbjegavanja neugodnosti računa koji lažno predstavljaju ljude i robne marke.

Računi također moraju imati povijest objavljivanja, a korisnici moraju imati najmanje 18 godina. Usluga u ovoj fazi također neće biti dostupna tvrtkama. Povećana vidljivost objava provjerenih korisnika ovisila bi o postojećoj veličini publike pretplatnika i temi njihovih objava, navode iz tvrtke, a oni s manjom publikom mogli bi vidjeti veći utjecaj.

Pretplatnici će dobiti i neke “ekskluzivne” stickere kojima će moći ukrašavati svoje objave, komentare i priče.

Vidjet ćemo kako će ovaj potez funkcionirati za Facebook i Instagram jer Meta je u studenom prošle godine otpustila čak 11 tisuća svojih radnika zbog ogromnih gubitaka.

14 komentara

Možda će vas zanimati

Tech

Meta nastavlja snažno ulagati u vrste generativne umjetne inteligencije i povezane velike jezične modele koji su pomogli u stvaranju OpenAI-jevog ChatGPT-a

Biznis i posao

Donald Trump želi se vratiti u predsjedničku fotelju Bijele kuće. Iako je na prošlim izborima izgubio od Joea Bidena, već se ozbiljno priprema za...

Internet

X, društvena mreža Elona Muska, tužila je ljevičarsku skupinu koja ga je optužila da na platformi dopušta antisemitske postove pored oglasa. X-ova tužba navodi...

Internet

Bijela kuća optužila je Elona Muska za ponavljanje “gnusne laži” o Židovima, nakon što se činilo da je vlasnik X-a s odobravanjem odgovorio na...

Internet

Meta osporava odluku Europske komisije da regulira dvije njihove usluge, Messenger i Marketplace, kao gatekeepere prema novim strogim ograničenjima bloka za tehnološke platforme. Tvrtka...

Internet

'Milenijalci su posljednji sudionici analognog svijeta, most između onoga što je bilo i onoga što će biti'

Biznis i posao

Linda Yaccarino krajem rujna pojavila se na pozornici Code Conferencea. Izvršna direktorica X-a, odnosno Twittera, koja je na čelnoj poziciji tvrtke zamijenila Elona Muska,...

Internet

Facebook i Instagram u većini Europe pokreću pretplate koje će za korisnike ukloniti oglase s platformi. Ljudi koji koriste platforme u vlasništvu Mete moći...