Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Internet

Facebook i Instagram će poput Twittera uvesti pretplatu za verifikaciju računa

Facebook i Instagram
Foto: Shutterstock

Kada je Elon Musk preuzeo Twitter, jedan od prvih poteza koje je povukao bilo je uvođenje pretplate za potvrdu računa. Radi se o onoj famoznoj plavoj kvačici koju su pokraj svog imena imali uglavnom samo poznati i slavni. Kako bi postali potvrđeni, prethodno su korisnici morali zadovoljiti neke uvjete kao što su aktivnost, određeni broj followera i slično. To je razlikovalo, nazovimo to tako, obične ljude od onih poznatih. No, sada svatko na Twitteru može imati verificirani profil, a glavni način kako to učiniti je plaćati pretplatu.

I dok se to mnogima nije svidjelo, kao i neke druge promjene koje su došle u ovoj novoj, Muskovoj eri, čini se da će se njegov plan i ideje proširiti i na druge popularne društvene mreže, Facebook i Instagram.

Sličan princip verifikacije kakav je nekoć imao Twitter, imale su i dvije spomenute društvene mreže koje su u vlasništvu tvrtke Marka Zuckerberga, Meta. Upravo je spomenuti Zuckerberg obavijestio korisnike njegovih društvenih mreža o tome, a čini se da žurno pokušava implementirati tu ideju jer, kako kaže, Meta je u financijskim problemima i to je razlog ovog poteza.

Mark Zuckerberg
Foto: Shutterstock

“Pokusni kunići” tako će biti Australija i Novi Zeland jer će se ova metoda verifikacije pretplatom tamo uvesti možda već kasnije ovog tjedna. Pretplata za verifikaciju računa korisnicima Internet preglednika iznosit će 11.99 dolara na mjesec, dok će korisnici iOS i Android uređaja za istu morati platiti 14.99 dolara na mjesec.

Zuckerberg je rekao da će uz plavu kvačicu usluga nuditi “dodatnu zaštitu od lažnog predstavljanja”, poboljšani doseg za provjerene korisnike i izravan pristup korisničkoj podršci. U postu na blogu, iz Mete su izjavili kako će se oslanjati na vladine identifikacijske dokumente za dokazivanje identiteta verificiranih računa, a sve u svrhu izbjegavanja neugodnosti računa koji lažno predstavljaju ljude i robne marke.

Računi također moraju imati povijest objavljivanja, a korisnici moraju imati najmanje 18 godina. Usluga u ovoj fazi također neće biti dostupna tvrtkama. Povećana vidljivost objava provjerenih korisnika ovisila bi o postojećoj veličini publike pretplatnika i temi njihovih objava, navode iz tvrtke, a oni s manjom publikom mogli bi vidjeti veći utjecaj.

Pretplatnici će dobiti i neke “ekskluzivne” stickere kojima će moći ukrašavati svoje objave, komentare i priče.

Vidjet ćemo kako će ovaj potez funkcionirati za Facebook i Instagram jer Meta je u studenom prošle godine otpustila čak 11 tisuća svojih radnika zbog ogromnih gubitaka.

14 komentara

Možda će vas zanimati

Aplikacije i softver

Meta, tvrtka Marka Zuckerberga, radi na decentraliziranoj tekstualnoj aplikaciji. Aplikacija bi trebala biti samostalni proizvod na kojem će korisnici, slično kao na Twitteru, moći...

Internet

Helen Dixon, irska šefica za privatnost, koja vodi tamošnje Povjerenstvo za zaštitu podataka (DPC), najavila je za politički magazin, Politico, da će to tijelo...

Internet

Puno se u zadnje vrijeme priča o pretplatama na društvenim mrežama u kojima korisnici mogu dobiti famoznu plavu kvačicu kraj svog imena. Ta kvačica...

Internet

Tim Fundamental AI Research (FAIR) u Meti, Facebookovoj matičnoj tvrtki, predstavio je novi “najsuvremeniji” jezični model umjetne inteligencije (AI) pod nazivom Large Language Model...

Tutoriali

U digitalnom dobu u kojem živimo, društvene mreže poput Facebooka postale su bitan alat za tvrtke i pojedince koji žele promovirati svoj brend, podijeliti...

Internet

U zadnja se 24 sata mnogo ljudi požalilo na jednu stvar, a to je činjenica da su morali gledati tweetove i odgovore na njih...

Biznis i posao

U prošloj godini više od 70.000 zaposlenika širom svijeta otpušteno je od strane velikih tehnoloških tvrtki. Tehnološke tvrtke uvijek su u vijestima, obično hvaleći...

Internet

Instagram je jedna od najvećih i najbrže rastućih društvenih mreža današnjice, platforma koja okuplja više od milijardu korisnika, zato ne iznenađuje činjenica kako je...